diumenge, 17 de febrer del 2013

AMB MOOOOOLTES GANES DE GAS!!

Aquesta  es la sensació que queda desprès del cap de setmana que acabem de tancar. Es preveia bon temps, sol, temperatures agradables, i...... al final res de res, dies grisos, ni fred ni calor, i un ambient poc agradable per pedalar, però clar, qui es queda a casa?  ningù, o casi ningù, ja que les carreteres, per els que les hem voltat, testaven plenes de companys.
Nosaltres, teniem pensat , dissabte, unes 4:30/5 hores, i la volta que va sortir, va ser  com casi sempre, ideada el dia abans entre l'Arnau i en Xevi.
Torello, Coll de Condreu, Olot, la Pinya, Coll de Coubet ( Vallfogona Coll de Cannes ), Coll de Santigosa, St.Joan de les Abadesses, Ripoll, Torellò. Ens ajuntavem una bona colla, mes dels normals, amb la sorpresa d'última hora d'en Jordi Alberch, que escapant-se de la pluja del Maresme, s'apuntava a fer un  mati de patiment amb nosaltres. Total, Miki, Xevi, Comellas, Eloi, Arnau, Jordi A. Jordi Carmona, Roger Serra, Koki, Ferran, Cucu i Cristian.
Bon Rimte pujant cap a L'Esquirol

Miki
El rimte, en principi habia de ser suau, però ja pujant direcció a Cantonigròs, s'intuia que en general, hi han ganes, o potser sensació, de que toca començar a apretar els cargols. Es feia un grupet de 5 a davant, que ens deixaven a la resta mes endarrera, els que tenim mes paciència vaja, pujàvem a un puntet menys. Per coronar Coll de Condreu, ens inventavem una "meta volant" i l'esprint fins a coronar, d'uns 30 segons, el pulsòmetre va marcar 96%. ja es bo ja, no vagi a ser que les fibres ràpides, les de la mica de xispa que poguem tenir, no s'adormin :)
Acte seguit, i reagrupant, baixada per darrera, i direcció Olot, parada de 15 min, cafè calent, i cap a Olot i la Pinya.
sempre amb ganes de Gas aquests  IBT!
Lo bo, era que en general, teniem ritme alt, rodant en plà, es notava que hi havia alegria, i amb un grup aixi, rodant a ritme, la veritat es que dona gust rodar....Ens plantàvem a peu de Coll de Coubet, sempre el fem de baixada aquest, ( es el port que es fa a Terra de Remences, de baixada, desprès de Coronar Coll de Cannes ), però ahir tocava de pujada. Llargues rectes, desnivells suaus, que permeten regular, tot i que aqui, es on va quedar clar que hi han ganes de Gas. Menys en Ferràn, en Koki, en Jordi Carmona i servidor, la resta van pujar començant a provar-se. Es van anar esfumant a l'Horitzó, i vaig tenir clar que tenien ganes de guerra. 6/7 kms, de pujada, i ......de la resta ni idea, però el meu pulsometre, va marcar sobre el 80/85% tota la pujada, i l'ascenció la vaig fer amb molta cadència, la veritat, molt bones sensacións, de base ben feta. Coronavem Coll de Coubet, llavors direcció Coll de Santigosa, que no te cap dificultat venint desde on veniem, i ja baixavem cap a St.Joan.
A partir d'aqui, rodar, rodar i rodar, primer intentant enllaçar relleus a bon ritme sense fer-nos mal,  cosa que vam aconseguir en part, no es fàcil quan es el primer dia de rodar ràpid amb companys que no ens coneixem massa en aquest aspecte, però vam fer una bona classe. Un cop a Ripoll, i tornat ja per la C17, tornem-hi, aqui vam imprimir ritme ja mes alt, i els relleus feien efecte, hi han ganes de Gas, està clar!

Resumint, van sortir 122 kms, amb mitja de 27.5, amb +1800m de desnivell positiu, i amb 180 wats de potència mitja, bon numeros en principi, però que sense el que vindrà ara, els dos mesos entrants, no serviràn de res!
Avui, i per "recuperar" una mica el d'ahir, hem sortit uns quants a rodar suau, 3 hores NonStop. 85 kms, 160 wats, o sigui, zona 2 casi tota l'hora, que ens fan tancar una setmana amb objectius complerts altre cop, o sigui que be!
Ara entrem en setmana de recuperació, just abans de començar el que serà la calitat, i no debutarem el dia 3 de Març, a la Ports del Maresme.
Hi havien altres opcions, com la Marathon Cup Anbasso a Aguilar de Segarra, amb BTT, però pel perfil de la prova, i els objectius que teniem la majoria, potser seria algo massa explosiu per començar, i es millor fer algo amb carretera que encara que dur, menys explosiu, aixo si, queda una mica d'espina clavada, perque ganes de xispa hi son.....però arribaràn
Volta de dissabte, amb totes les dades, aqui no s'amaga res, i tant que entrenem!

Aquest any son realitat, mitjons de canya alta!
Ah!!! i bona noticia, ens comença a arribar material per la temporada 2013, el primer a arribar son els mitjons que aquest any sembla que s'imposaràn, els de canya alta, i a IBT, en tindrem.....hi ha alguna novetat mes, però de moment, aixo es el que hi ha. Entre setmana, la noticia promesa de una nova joguina per la BTT, i en setmanes properes, la ültima novetat en principi, que es algo que estrenava avui, i que sembla que te força potencial com a complement d'entreno.......si si, mes informació encara! aviat noticies;)

JORDI ha dit...

Brutal!!!!! Si senyors...quin final i quin dia
Val molt la pena fer km amb el cotxe per gaudir un dia amb tots vosaltre

Gracies

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

:):):):):) i el que vindrà!