divendres, 27 de juliol del 2012

SORT DE LA BICI.....

Ahir, el C.C.Torello i altres clubs implicats amb el tema de la C17, es reunien a Barcelona amb el Senyor ( de senyor en deu tenir poc ) per acabar d'aclarir el tema de la C17, que la veritat, es molt llastimós. De la reunió, s'en va acabar extraient aquest petit escrit, que la veritat sigui dita, els politics, en general, s'estan rient de nosaltres, si si, es pot dir ben alt i sense embuts, i es quan veus coses com la que ens esta passant a aquest colectiu, es quan t'adones que la gent que ens governa, son una colla d'incompetents, que a part de no arreglar res, encara tenen la barra de posar pals a les rodes a les poques coses bones que avui dia es poden fer, vaja, que enlloc de facilitar costums saludables, de tota la vida, ens les neguen sense mes, i donen resolucions que son realment una falta de respecte al colectiu. Imagino que hi haurà quelcom mes desprès de la reunió d'ahir, però de moment, el que se n'extreu es aixo:


RESPOSTA DEL DEPARTAMENT DE CARRETERES PER AL PAS DE CICLISTES PER LA C-17


1-TUNEL DE SANT QUIRZE, ES SUPRIMEIX LA PROHIBICIÓ DE PAS EN ELS DOS SENTITS, es posaran les corresponents senyals informatives.

2- TRAM DE SANT QUIRZE -RIPOLL ES PODRÀ PASSAR PERÒ AMB LES SEGÜENTS LIMITACIONS:

Es podrà circular en bicicleta els CAPS DE SETMANA I FESTIUS PERÒ S'HA DE NOTIFICAR A TRÀFIC a través dels CLUBS les excursions programades i horari de pas en cada sentit, així es pot reforçar amb la senyalització de panells lluminosos o altres, i al DARRERA EL GRUP UN VEHICLE SENYALITZANT EL GRUP CICLISTA OBLIGATORIAMENT.
Fora aquest supòsit es multarà a qualsevol que no compleixi l'acord.
El sistema de notificació, encara per determinar, haurà de ser fàcil, la propera setmana es reunirà la Federació i Tràfic per escollir la manera de comunicació.
A grans trets, aquest es el tema, reberem una carta per escrit amb tots aquests punts, i es notificarà als CLUBS.

Tema a part ( per aixo el titol de l'entrada, sort de la bici ),  ja tenim les vacances aqui. Hi haurà temps per pedalar molt, per alguns, per altres els anirà be desconectar, aixo si, no ho feu massa que llavors us n'arrepentiu :),  i d'añtres que ni pedalaran massa, ni desconectaran del tot. De fet, son dies extranys, no hi han objectius a curt termini, però tampoc val a badar. ni deixar-se de cuidar un minim, que ja sabem, que arribar a un determinat nivell, costa, però manternir-lo, encara costa mes. 
Per no perdre aquest nivell,  i agafar amb força la segona part de l'any, uns dies de desconecxió poden ser bons, 5 o 6 màxim, sempre i quan, desprès ens hi tornem a ficar amb força.....aixo es el que farem molts de nosaltres, segur! 
Dissabte dia 28, i si el temps, ens deixa ( dissabte passat no ens va deixar, i demà no pinta massa be tampoc ), farem una volta per la Collada de Toses i per la Cerdanya, ja que una bona opció que hi havia, i que era fer Saturday's, aquest any ja l'hem feta, i que es Coll de Pal, bonic port per cert. Vaja, que demà hi han ganes de fer quilòmetres, i amb una excusa afegida, i es que ja serem dos que començem a veure el tema del rendiment amb Wats, de moment tot just estem entrant al mòn aquest tant apassionant, ens falta molt per apendre, però tot te un començament no?? pels queno sabeu de que va, us deixo la foto de l'aparell, que no es res mes que un medidor de potència, i que es el sistema mes fiable a l'hora de medir càrregues i intensitats d'entreno ( una altre cosa es que s'entreni tot el que cal ), vaja, es un aparell que no enganya, i que  sap medir perfectament on tens el límit, i delimitar unes zones d'entrenament, que ben aplicades, poden ser molt útils.....mes endavant, mes!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si ho entenc bé, a partir d'ara es podrà circular per els tùnels de Sant Quirze, però no és podrà anar cap a Ripoll. Com ho senyalitzaràn?
Ho sigui que jo que sóc de St. Quirze, puc anar a Saderra, però no puc anar a La Farga, no????
O sigui que hi poden circular tractors, microcotxes i fins i tot ciclomotors, que segons la llei vigent no estan considerats un vehicle de motor. Perquè a efectes legals, un ciclomotor no és una moto petita, i no passa res no?
Si tots aquests hi passen, i a més el govern inclompleix la llei de manera flagrant construint una autovia a sobre d'una carretera, sense posar-hi un vial de serveis, no donant alternativa i
prohibint la circulació als antics usuaris de la mateixa.
Penso que ningú ens pot treurer el dret a passar per aquesta carretera que les bicicletes han fet tota la vida, i que davant d'aquesta injusticia, només ens queda que reivindicar els nostres drets fent-ne un us continuat.
Cedinsa, els Mossos i els politics mediocres que ens governen, saben molt bé quans ciclistes passen cada dia per aquesta ruta perquè hi ha càmeres a tot arreu, i intenten per tots els mitjans fer-nos fora. Ara doncs, toca resistir, ser constants, i mentres poguem (caldrà veure la duresa amb que puguin actuar els mossos) cal seguir-hi passant, i si convé organitzar trobades (que no manifestacions) per fer us d'aquest tram. Com més siguem, més dificil els serà prohibir-ho.

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

Esta clar, el que no entra dins les plans del CC torello, creiem que es rendir-se, vaja, que pel que tenim entes, i ens han explicat, aixo nomes es una proposta, evidenment llastimosa.
Resistir es el que hem de fer, i dir, ostres no hi passem que esta prohibit, NO, s'hi passa si o si, i fent pinya, i els cops que calgui, aixo no es pot quedar amb aquesta trista proposta.

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

Esta clar, el que no entra dins les plans del CC torello, creiem que es rendir-se, vaja, que pel que tenim entes, i ens han explicat, aixo nomes es una proposta, evidenment llastimosa.
Resistir es el que hem de fer, i dir, ostres no hi passem que esta prohibit, NO, s'hi passa si o si, i fent pinya, i els cops que calgui, aixo no es pot quedar amb aquesta trista proposta.

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS