dimecres, 29 d’octubre del 2014

ULTIMA EXPLOSIÓ a ARENYS DE MUNT


Aixi d'assolellat ens llevavem diumenge...era primera hora, i casi dels primers a arribar...On? a les 3 Hores d'Arenys de Munt, cita on en Jordi Alberch, com ja fa alguna temporada, m'hi convidava, i on per segon cop, hi he assitit. Lo bo es que aquest cop no baixava sol, i vam ser fins a cinc, els Fanatik's que hi vam baixar. L'objectiu, com a minim personal, era sobretot passar-ho be, i vaja si ho vaig passar de be. Ens havien preparat un circuit dur, força dur si, però sobretot, molt i molt divertit, i amb un puntet de tècnica, però de la que a mi m'agrada, o sigui, corriols, ràpids, revirats, delicats, amb puja-baixa cosntants, però sense pedrots, que els hi tinc pànic!! deu ser el problema de tenir un nivell tècnic mes aviat mediocre això de no agradar les pedres, però ........ho tinc clar, no tinc res a fer:(

Tots aquests Fanatik's de la foto vam estar a Arenys de Munt patint :)


Apretant les dents!
Dels 76 equips, Tres, equips, Pingui/Tina, Jordi.S/ Pascu i Jordi.A/Cristian, sense cap mes objectiu quedonar-ho tot, o casi;)......i es que la gent del Maresme, s'agafa aquesta cursa molt molt seriosament, i altres, com un servidor, i sense cap mes opció, se l'agafa com bonament pot..eren 3 hores, i s'ha de tenir cap!
 Un dels detalls que tenia el dia, es que correrira amb una Spark 29 LTD...que desprès de provar la BMC Four Stroke 01 fa uns dies, era una bona candidata per treure conclusions i comparar, que de pas sigui dit, i per no extendrem a mi em va qudar clar. Potser hauria d'haver posat mes al meu gust les mides de la Spark, cosa que no vaig fer, posar-la mes al meu gust vaja, però en general, la BMC em va semblar moltissim mes managable, mes juguetona, moltissima menys contaminació de pedalada, i es que el tipus de supensió d'una i altre son totalment oposats, per anar a a buscar el mateix, i lo que la BMC fa sola, que es no contaminar, i traccionar molt molt be, l'Spark, ho necessita fer amb un fabulòs control remot que te al manillar, i que ben utilitzat, ( cosa que jo, no vaig fer, massa estres amb un circuit de XC per pensar cada 30 segons amb el mando ) porta a una bici super efectiva amb tots els terrenys, però que sinó utilitzes, et porta a situacions no ideals depenent de cm tinguis tarades les supesnsions, o sigui, si les tens dures, pujara be, però no aprofitaràs el potencial de la bici a les baixades, i si les tens toves, les baixades seran una canya, però patiràs a les pujades en forma de malgastar energies...o sigui, millor opció ? ....regular be suspensions, i fer servir el maravellòs Control que te Scott.....o.....decantar-te per una doble amb pivot virtual com per exemple, la BMC....

En definitiva, i tornant a la cursa, vaig disfrutar com un enanet, vaig adonar-me que per no perdre reflexes baixant ràpid amb BTT, nomès hi ha una opció, i es anar-hi mes!!! Al final 16ens crec, i es que tot i no tenir el cap per exprimir el cos a tope, vaig tenir un company ( Jordi.A.) que ho donava tot a cada volta, i nomès per això, ja valia la pena com a minim, estar al seu nivell.........que per l'época de l'any que estem, i l'entreno que porto, no era cosa fàcil!



Al acabar, amb una gran persona, i de pas un dels Organitzadors, en Marti
Però no tot es còrrer:):):):) , que estem en plè impàs de temporada ka, ara si que inmersos del tot. Durarà ben be dos mesos aquest impàs, i que seràn de ritme frenètic, Com ha de ser. De fet, parles amb un i un altre, i no hi ha ningù, que no estigui pensant ja amb mil i una coses de cara a l'any que be, però ei, no deixem d'assaborir el que queda per endavant :)  d'acord? 
A Fanatik Bike, però no serem menys, i som dels que tambè tenim ja al cap la temporada que ve, on tenim ganes de posar un puntet mes a aquest projecte que neixia ara fa un any, just....fa una setmana feiem despedida conjnta de la temporada 2014, a finals de mes, farem la despedida "SENSE BICI" però per el mig, anem introduint ja detalls per el proper any, i un d'aquest detalls, es el d'aqui sota, el nou casc, que ens acompanyara tot el 2015,  i que una mica anticipat, ja el tenim aqui....i a sobre, la roba d'hivern que la tenim al caure......que mes podem demanar? be si, el buff:):) si, d'acord, soc toca/pera i mil adjectius mes-punyetes, pero m'agrada i ens agrada, que la cosa rutlli, i casi tot el que proposo, tinc la sort que esta respatllat, per un nom i unes persones que creuen amb el Projecte , i hi posen les ganes que fagin falta perque res es quedi amb tan sols una idea.....Fanatik....

Cascs 2015........

Buff!!!

Em despediexo ja i deixo de ser plasta escrivint, fins d'aqui uns dies, on espero que les novetats continuin sorgint....mossengant-me les ungles mentre espero una caixa que ve de Suissa, i que ha de posar BMC per les 4 cares del cartró, que sengons em va dir en Marci, potser arriba abans del previst. Jo per si de cas, vaig preparant totes les "xuxes" que la vestiràn...que no seran gens exòtiques, vaja, material que tot i de gama alta, no serà en cap cap gens exclusiu...la exclusivitat, es fa i es crea, a l'hora de muntar tot aquest material amb un quadre, i tenir clar, molt abans de que sigui una realitat, com quedarà un cop acabat, i es que no sempre el  mateiral mes car i de mes alta gama, es el que queda mes espectacular,  ni mes atraient..ni el que mes agrada...la magia esta en muntar-ho amb armonia.....res es casoalitat....
Pocs dies i començo BMC Tema Elite........

Ahhh. i que se m'oblidava, la setmana passada vaig posar la pista del que podia donar de si, muntar una bici amb material que de vegades ja descartem, unes Rodes, una forquilla, uns pinyons, un canvi.........i es que ajuntant tot això, i comprant amb algun company, material que  ja descartava, es pot muntar una bici molt mes maca del que pensem...Aixi es com ha quedat aquesta  que fa temps que tenia al cap muntar, aprofitant moltes de les peçes, que ja no fare servir al 2015, i amb un quadre d'ocasió, que com a segona opció ( Se algun Scale :):):) si a algu interessa ) inclùs com a primera, sempre es pot tenir en compte ......Apa, ja direu que en penseu, i fins aviat!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS