dimecres, 15 d’octubre del 2014

AMB EL 2015 a l'HORITZÓ!!!!!! i DIUMENGE FANATIKA!

Pinta be el 2015.....
Sembla mentida que cada any, en aquesta época,  encara que sempre tingui pensat  "aquest any m'ho agafo amb calma", a l'hora de la veritat, es impossible tancar els ulls a davant de tot el que ens presenten les maqrues, tant en bicis com en components, i clar, un que es sensible, o hipersensible a tot lo que envolta aquest mòn, no pot evitar ficar-se amb el fregat de algun que altre muntage nou de cara a la propera temporada, a sobre, si tens la sort, de voltar tot sovint, per algun lloc on vegis entrar i sortir molt material  ( segons com es mala sort, segur! ) i ets de la espècie hipersensible, estas mort! Em considero afortunat, i es que moltes de les tardes que passo a Fanàtik, disfruto com un nen petit trastejant, muntant i desmuntant, parlant amb un i un altre sobre ....unes rodes noves? el quadre tal? i quells frens? ......en una paraula, gratificant, i molt!

El tema però, es que fa  dies que si deixava anar algun detall del que pensava per el 2015, i descartats els canvis en la bici de carretera, tot esperant que es confirmim els discs d'una vegada, el cap pensava ja unicament amb BTT,  de fet, tenia clar alguns components, però no tots, i ara ja si......la Base de tot seràn definitivament tres lletres BMC.......la resta, aqui en teniu una pista:)...un meset, i serà una realitat. A mes, i paralelament, i amb peces usades que he anat coleccionant per casa, estic fent un projecte menys ambicòs, però que pot quedar prou be. Ja ho veureu ja.....

Aquests dies, a mes,a Fanatik, l'entrada de novetats es amb plan onada. En una de les caixes que obria l'altre dia, una Cervélo S2, no vaig poder evitar "muntar-la".....es maca......oi??? dificil dir que no.......

CERVÉLO S2

Un muntage molt molt equilibrat, que vestit amb unes bones rodes, dona un resultat com el que es veu a la foto, això si, sense cap dubte, en viu guanya molt mes.


I parlant de rodes, Aquesta setmana obria una caixa on hi havien un dels parells rodes de carretera  Ritchey, amb perfil 50mm ( tambè la fan amb 38mm ), que realment, son espectaculars...em considero fan de les rodes exclusives, però aquestes, tot i una composició de muntantge convencional, son maquimes, sobretot els acabats, vaja rodes de gama Tope 100%...ah! i sobre els 1300 grs....



A mes d'un li semblarà publicitat  tanta bicicleta, però es que quan veus tot això d'aprop, es inevitable  compartir-ho, apassiona endinsar-se amb un entorn aixi!  i.....va última novetat, i aquesta si que te molts numeros de venir cap a casa, i es que passa el que comentava al principi....veus el que veus, i et dius, uff, no se com m'espavilare per quadrar gastos, però aquestes venen cap a casa!! I si,  les noves Scott de carretera, amb tancaments BOA,  amb colors mes normals que al 2014, i amb una estetica impactant, vindràn cap a casa, vaja, que si algu vol unes Mavic Zxellium, que es passi per l'apartat Compra-Venda....perque vull les noves Scott!!!


Scott Road Premium 2015,  Lletges no?????? 
Desprès de tot això, aquesta setmana,  fins i tot, m'ha donat temps de pedalar una mica, no massa! i es que estic barallant-me amb el meu cervell, perque entengui, que encara que entre setmana nomès surtin 3 o 4 hores de bici, no passa res! però com costa canviar el Xip, i es que tinc clar, que  vull calma indefinida, no curses a morir, no stress, però clar, alhora tampoc vull ser un cargolet patidor cada cop que surti a pedalar, vaja, que surto poc, però quan ho faig, inevitable fer-ho a fondo.....De com plantejare la temporada que ve, ja es veurà ( amb mes calma que mai segur ), ara per ara però, a disfrutar tant com pugui, com per exemple el dissabte, passat....BTT amb l'Albert Rifà, investigant el Ripollès, i ficant-nos al sac 75 kms amb +2100m, i sobretot passant-ho be....les sensacions no son per tirar coets, però tambè em queda clar, que fent uns minims, el nivell de forma es acceptable...vaja, que seguirem intentar ensenyar al Cervell lo de mes clama:)

CASTELL DE MILANYdissabte amb l'Albert Rifà
 Reconec que tindria corda per estona avui, però potser que em retiri ja no? jeje......començem a mirar el 2015, però abans, queden molt dies per assaborir el que queda per arribar-hi, i sense anar mes lluny, un dia especial amb tot "l'equip" FANATIK BIKE, perque diuemnge despedirem la temporada activa, de manera conjunta, fent una pujada a Bellmunt cronometrada. L'Hem batejat com LA FANATIKA, perque espero i esperem que sigui la primera de moltes altres......






Apa em retiro amb dues fotos diferents, però amb un denomiador comu, i es que BMC, li ha decorat al nou campió del mòn de BTT, Julien Absalon, una BMC Fourstroke única, i maquissima per cert,  que al veure-la em va fer pensar en els bons moments que una 'germana' seva, em va fer passar fa uns dies a la BTT de Rupit......vaia, que aqui van el parell de fotos, una de la campiona del Mon, i una altre acabada de rentar desprès d'haver fet un bon mati de BTT......

Fins la setmana que ve!!!!!







BMC FourStroke especial edition worldchampion 2015 by Julien Absalon


BMC FourStroke NOlimited edition, però com m'ho va fer passar!




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS