dimecres, 8 d’octubre del 2014

BICICIMS OUT...BTT RUPIT IN!!!



Una de cada aquest cap de setmana.......i es que com no podia ser d'una altre manera, la pluja ha condicionat , i molt el que hem pogut fer i deixar de fer aquest cap de setmana.
Genial companyia :)
A aquestes époques de l'any, el meu xip , i crec que el de molts, es agafar-se les coses amb una mica mes de calma, i el calendari de pedalades que tenim a Osona, es del mes adient per agafar-se les coses amb mes tranquilitat.
Tremenda BMC FOURSTROKE FS01
El cap de setmana , però,  seria , o havia de ser una mica diferents, amb una de calma i una de canya. BTT Rupit Dissabte, i Bicicims diumenge.....la primera va ser un OK amb majuscules!!!! La segona, no ha pogut ser, vaja, que tocarà esperar tot un llarg any per poder dir que he fet el Bicicims, almenys un cop. Sort que dissabte vaig decidir fer la llarga de Rupit, sabent que el diumenge tocava Bicicims, potser algu pensa que es millor reposar el dia abans, i potser si, però com que al cap i tinc, mes disfrutar que rendir ara mateix, no vaig voler renunciar a ni un sol Quilòmetre dels que ens havein preparat la gent de Rupit, i mes tenint en compte, que es dels pocs dies que coincidia amb molts companys amb els que no solem tenir els mateixos objectius, Pere, Paco, Xevi, ramon, Pingui Charlie, Josep Ma...Capa..i molts mes...aixi que valia la pena disfrutar del dia.
Era la 4a ediciò de la BTT Rupit, a totes hi he pogut estar, i desprès d'aquesta quarta, em queda clar que mentre pugui asssitir-hi , allà estaré. En un pam de terreny, ens van fer pedalar durant 40kms! un cop descarregaves la ruta del Garmin, almenys  jo, em quedava mes clar allò del que tenia sensació d'haver fet, voltar mol, amunt i avall, camins que recordo vagament, però que cada cop que hi passo em treuen un somrriure. Vaig disfrutar com un nen petit, i es que apart de la companyia, que de veritat, va ser genial, vaig tenir ocasió de provar una Bici especial, BMC Fourstroke FS01....quanta lletra no?


No es una bici molt coneguda, BMC com a marca mica en mica es va fent un forat, però aquest doble de Rally, potser esta encara , molt tapada per les megaconegudissimes Scott Spark o Specialized Epic....les dos icones del BTT quan parlem de bicis dobles de XC pur i dur.  No cal que en fagi una superexplicació de com va però si puc dir, que feia molt temps, que una bici no em sorprenia com ho ha fet aquesta. La tracció en pujada trencada es simplement espectacular, si estas acostumat a les dobles potser costarà mes de plapar, però si ets algu de rigides, sense cap dubte et sorprendrà, i molt. El sistema de basculant, amb punt de gir Virtual, un mecanisme compelex quan t'el mires, però que quan l'entens, es facilissim d'interpretar, i que fa  que basicament, aquesta bici sigui un autèncitc misil baixant, i espectacularment eficaç pujant. La sensació de lleugeresa i agilitat es brutal, no em vaig pas equivocar no, quan el divendres a la tarda, vaig estar ajustant mides de  tija de seient , manillar i potència, i es qu ben posat tot, la transforma en com dic, una una bici molt molt eficaç. Sinó fos, perque el pressupost d'alguns arriba fins on arriba, i clar, una doble sempre es mes cara que una rigida, estic segur que en tindria una aparcada a casa, però no es pot tenir tot!

Vistes de Salt de Sallent .....dia espectacular dissabte

La BMC em va treure la son de les orelles, però es que una bici d'aquestes, sense un recorregut a l'alçada, no serveix de res, per això felicitio a la Organització de la BTT RUPIT, i els animo a seguir aixi cada any, una marxa com aquesta, la necessitem cada any!

En Toni, una de les animes de BTT RUPIT


El diumenge, va ser una altre història, molt mes curta del que havia d'haver set, i es que tenia moltes ganes de fer Bicicims, moltes! a mes, erem quatre que ens hi haviem animat, en Jordi, l'Albert, en Roger......a part del gran nivell que hi havia aquest any, no em demaneu perque, però em venia molt de gust posar-la al curricullum, però no ha pogut ser. La pluja tota la nit, i sobretot, el que a les 8 continues plovent, em deixava clarissim que no sortia a pedalar amb aquelles condicions. Com jo ho van acabar pensant la majoria, encara que tot i això uns 3o corredors van sortir....valents valents, i molta, molta motivació sortir a fer 100 kms amb el panorama que hi havia.

Que mes tard, inexplicablement, el cel s'obris fins a quedar ben blau, no em va fer sentir culpable de no sortir. Sabent per on s'havia de passar, i amb l'aigua que havia caigut, que fes un dia radiant, no cambiava massa les coses, si hagues set una sortida amb carretera, segurament m'hagues estat mossegant les ungles, però Btt del tipus Bicicims....no em presentava cap dubte,. Bona opció no sortir! vam passar un mati diferent del que havia d'haver estat, xerrant i intercanviant opinions amb en Jordi, Roger, Albert i la Martina, que venia  a acompanyar en Roger, i al final la vam  copiar, mirar molt i pedalar poc! Resumint? Bicicims 2015 si o si!

Tinc molt mes per explicar, avuui precisament m'han obert la porta de tots el projectes 2015 que tenia pensat en quant a material, i es que desde avui mateix, començo  a configaurar BTT definitiva per el 2015, que si, sera una BMC.....peròò.....mica en mica no? això si, l'estic veient amb el pensament, i m'agrada, m'agrada molt!!!!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS