divendres, 29 d’agost del 2014

TORNEM A LA NORMALITAT!!!!


El Bellmunt de dimecres, sempre amb Fanatik`s!


De Cul es poc......  el ritme que m'he reintegrat a la normalitat vull dir. Canya amb bici poca, nomès dimecres que van caure dos Bellmunt's a a morir....la resta dels dies he sortit cada dia. però a ritmes tranquils, que un dia per una cosa , i un dia per un altre, han fet que tot i no tenir planejat fer tants dies seguits, hagi acabat sortint aixi......ei, que no esta malament eh!!!
EL de cul però, ve al ritme que estic entrant al Setembre, en quan a idees i projectes. Si fa dos mesos no tenia clar cap on tirar, desprès que la UCI, de moment no aprobi l'us dels discs amb carretera, i que porta la consequencia de que les marques, no hi acaben d'apostar en ferm, amb el resultat de poques novetats en quan a carretera, i per tant no veig clar el canviar una bici de la que n'estic enamorat......I doncs??  doncs que miro les rodes gruixudes,  i en pocs dies, i si la setmana passada ja donava una pista, aquestas etmana crec que ho tinc força mes clar....



aquest es la que em fa rumiar de valent..acaba d'arribar avui!
Hi han moltes novetats.....d'entrada la nova Rock Shox RS-1 em cridava molt l'atenció, però el preu desorbitat, per ara, i la massa exclusivitat a l'hora de triar rodes, que comporta posar aquesta forquilla, fa que altres opcions, tornin a aflorir....i dins aquestes, n'hi ha una, FOX concretament, que esteticament es espectacular, però que a mes, funcionalment, es una maravella...vaja, que potser començo a tenir clar, a dins aquest cervell tan regirat que tinc, com serà la pròxima bici que monto.....que si es tal i com me lestic imaginant ara mateix....pot agradar molt. Sabent mes o menys quin quadre, tenint casi clara la forquilla, el grup, que tot i el nou XTR Di2, el tindria clar, i es que pel meu gust, ara mateix, l'Sram XX1, es funcionalment el millor grup que hi ha, en qualsevol de les seves variants, tant el tope de gama com el mes basic X1...ja que Shimano, tot i la delicia que es portar un electrònic,  peca per els desarrollos, ja que un 11/40 en pinyons, per mi, es queda curt per dalt i per baix......vaja, que nomès quedaria saber que faig amb les rodes...........però deixare que el meu cervell continui exprimint possibilitats...que mica en mica, van tancant el cercle.....






Ara, de moment, em vaig a canviar, que amb res marxem amb Fanatik a fer una nocturna que fa tems que teniem pendent, i la veritat, en tinc ganes.....tocarà un soparet a St. Boi de Lluçanès....i tornada nocturna....

Ah, i com a regal als que no esteu molt atents a les pagines d'internet, deixo unes imatges de una Concept de BMC, que tot i que en realitat esta tot molt parat, almenys de cara a els que som de carn i os.les marques, per darrera, segueixen pensant i rumiant, i a l'Eurobike que s'esta fent aquests dies, estant traient  a la vista de tots, tots aquests projectes......Alucineu una mica si voleu..perque tela!



Aixi es com veu BMC el futur::








MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS