dimecres, 20 d’agost del 2014

MODE VACANCES.....CASI OFF

Coll de Pal...Dilluns al mati....

Reconec que estic molt desconectat..... ( d'escriure :) ) Però per mi, es un sintoma de desconexió total, que sempre es posa be. Ara mirava l'ultima entrada publicada, i es del 6 d'Agost! casi 15 dies de vacances de Blog!! ben pensat, la intenció era fer-ne mes, però avui, i per variar una mica amb aquest estiu tan estiu que estem passant, el dia s'ha llevat fred i plujòs... ( no em queixava per gust fa dos mesos quan deia que aquest temps no pintava be aquest any no )....i m'ha tirat enlaire una de les coses que m'agrada fer cada estiu, i que aquest any, de moment no habia fet, que es una pujada a Bellmunt matinera 100%......res, haure d'esperar al pròsim estiu.....perque mirant l'agenda, No em queden mes dies per fer-ho! bon senyal:):):):)


Vaig comentar que em venia de gust agafar-me la intensitat amb bici, d'una altre manera, sense obectius concrets, i ara, aquestes alçades, puc confirmar que ho he fet, i força....apretar les dents hi he fet, i molt! però quan he volgut i com he volgut....i començo a tenir clar que es un bon sistema per regenerar el cap. De Fet, m'he divertit, he continuat fent esport, que es el que tanta vida ens dona, i a mes, altres cosetes que quan no vols donar de tu el 100%, et pots permetre... com un fart de menjar Fregits i xocolata....encara que....millor que ho controli perque potser si que si se n'abusa no s'en surt ben parat:)

A part del No bici...i desde la sortida a França amb Fanatik's que ens va portar a ports mitics  .......les cosetes han anat sortint.....Una volta amb BTT pel Ripollès....que ens va deixar aquestes estampes tan maques de imatges.......on a part de disfrutar, em va encantar recordar quan un dia m'ensenyaven tots aquests camins a mi...i ara els ensenyo jo a d'altres, orgullòs....si...molt! i es que aquesta part del Pirineu, la que tenim propera a Osona, va ser la que fa uns anys, em va despertar l'espurna de la bici, en aquesta zona es van fer realitat els meus primers entrenos per un repte que llavors era com una bojeria, Pedals de FOc Non Stop...que en fa ja uns quants anys de la primera......vaja, que es inevitable que exterioritzi un somriure, sempre que torno a aquestes muntayes....i si es encenent l'espurna d'algu altre, millor....

Vaja Parell.....Roger i Tony



Com no...tambè he fet molta carretera, o força....dissabte amb una sortida amb en Roger Grau  (  UCA ) i en Tony Perez ( GAES ),  molt de relax..on tot i això, ens van sortir casi 120 kms.....evidentment, paradeta per agafar forces  ( tampoc en vam gastar masses , jeje ), a Sant Joan de les Abadesses.... i descobriment per en Tony, de moltes carreteres d'Osona Nord i del Ripolles, que li van agradar força.....

La Guindeta del pastis però, se l'emporta les sortides que com ja fa dos estius, i com el que no vol la cosa......estem fent amb l'Albert Crosas..... i es que hem sortit dos dies de moment...però un va ser un Torello-Vallter-Torello......i un Coll de Pal tambè desde Torellò, aquest ultim amb en Casado...del CC:Torello.... amb tot això , hi ha una cosa que no canvia....i es l'arribar a casa mort de gana...assentar-te a la terrassa, mirant al no res....però mab la sensació d'ahver fet feina, bona feina..... i es que la bici te aquest noseque que et carrega d'energia, encara que hagis quedat buit....que haig d'explicar no?......
Vallter........
Ara si, tanco la paradeta.......pensant encara amb el Coll de Pal del passat dilluns....que tot i demostrar-me altre cop.....que lo de tenir forma es algo da fa forces mesos ja, per poc que un s'apreti els dies que surt a pedalar, el puntent de bones prestacions sempre hi es, i es que tot i el mal estat de forma, la Puajda a Coll de Pal, 19kms amb 1100m de pujada, les vaig poder  fer amb 1:13min......i a casi 260watts de mitja.....a uns 15.4 km/h.....per els que es agraden els numeros....vaja, que be no , pero malament tampoc!
Imatge del Cim.........i un el detallet d'una de les primeres BMC 2015 que arriben a Fanatik i que ahir vaig poder palpar...la TE02 Rigida....amb per el preu que te uns 3599€ crec...de PVP.....no esta gens malament, amb 1x11 ja....i una estetica que encara que potser no agrada a tothom, a mi em te enamorat..........

Que Bonic es estar aqui dalt....

I que maca es la BMC........

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS