dissabte, 22 de febrer del 2014

BON CAP DE SETMANA!!

Desprès del test FTP.....la calma
Avui tenia un ratet de pau, que ja es raro, i em venia de gust escriure quatre ratlles, per explicar el finde...i es que serà diferent!!! dissabte de dormida........sense estress, i per trencar la monotonia, no matinare gens i quan toqui obrir els ulls, serà per fer una volta amb carretera pel Lluçanès.
M'han dit que aprop de Prats, hi ha un bar amb una varietat de coques per llepar-se els dits....i he pensat que era un bon objectiu:):):):):).....
Tot això ve, a que toca setmana de recuperació, i la penso fer com cal, encara que diumenge.....ai diumenge!!! BTT per un Tubo!!! però ja ho explicarè:)
Per cert, enming de la setmana de relax, tocava fer el primer test  FTP de l'Any....no tenia  gaires llocs per triar on fer-ho. Es ideal buscar una pujada sense massa desnivell, perque sigui el mes real possible, ja que amb desnivells forts, la potència es obligada de fer, no de crear, i falseja sempre algo el que son els valors reals....al final vaig triar el Collet de Sant Agusti ( de Sant Quirze de Besora a Alpens ) Puc dir que vaig patir com un .....nose, moltissim. Vaig voler abortar 3 cops, però em deia  mi mateix, no, vaaaaa , que per poder fer el segon hi ha d'haver un primer!! i es que, aguantar 20 minuts a tope, es algo dificil de gestionar amb pujades aixi, per mi, es mes fàcil pujar a Bellmunt a tope, per exemple.......El resultat, amb watts, la veritat, em va decpcionar d'entrada, però llavors, i fent la lectura correcte, cada cop m'agrada mes. POrto dos mesos sense entrar en intensitat, mes 15 dies de Desembre fent el boig....era normal que sigui el moment de l'any amb menys forma casi...el recorregut triat tampoc era ideal, el Collet te dos trams plans, on es mooolt complicat generar potència als que no tenim cames.....en definitiva. 20 min a 276watts.....i d'aqui un mes hi torno a veure que......
Garmin Virb Elite, per el Cap e setmana!
Ara a disfrutar del cap de setmana....que a part de tot el que ja he comentat al principi, i gràcies a Fanàtik, diumenge i amb la BTT per terres del Vallès, estrenaré una Camara Garmin Virb! avui la he estat configurant, i la veritat, te una pinta espectacular, i el funcionament, que es pot fer desde el mateix aparell de Garmin que portem al manillar, promet......engegar, parar......etc..pinta be però ja us explicare....a mes, tots els que son socis de Fanàtik Bike, en podràn fer us i tastar-la durant uns dies, quan la vulguin ...i es que m'agrada que formar part d'un grup com aquest, que ofereixi aventatges reals,  sempre hi ha persones, que agraeixen la possibilitat de provar mateiral, i jo en soc un d'ells....
BON CAP DE SETMANA!



Ah!!! i no m'en volia descuidar.....del que pot ser un diamrts o dimecres envoltat de apassionats per la bici....com m'agrada!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS