diumenge, 18 de març del 2012

TRANSMARESME 2012, I BREVET GRANOLLERS

CALSSIFICACIONS TRANSMARESME..... amb gust agredolça pels dos que hi vam ananr, 42è Cristian, i 77è Jordi...

Comencem pel Final, L'arribada! JORDI ALBERCH

CRISTIAN

Doncs aquests eren els dos esdeveniments als que alguns de nosaltres acudiem,  pocs aixo si! A Granollers si presentaven en Xevi Campos i l'Edu, que han fet els 200 kms dels que constava  la Brevet, sense problemes, i disfrutant força de la ruta Brevetera triada pel CC. Granollers, evidentment, aquest parell lo de tirar fotos...no els hi va....
L'altre event, era la Transmaresme 2012, on en Jordi Alberch i companyia, i el pesat que escriu, ens hi hem presentat. La "carrera" no es circular, sino lineal,  vaja punt de sortida diferent al d'arribada, Sta.Coloma de Gramanet.-Sta.Sussana, 86 kms i +2700 de desnivell. La idea era anar a fer-la, tan sols sumar, però amb el punt de patiment que ens ha de dur a agafar la forma bona de veritat ( ja es verurà però, jeje ).
La marabunta, amb en Tony Perez de protagonista
Diguem que les condicions per assitir no eren idòneas, dormir 5 hores mal dormides, agafar el cotxe i anar fins a Sta.Sussana, alla preparar tot i agafar el trren fins a Barcelona a les 6 del mati, i llavors 4 o 5 kms suas fins el punt de sortida, i allà agafar dorsal etç..evidentment, la colocaciò a la sortida, ha set mes aviat complicada, i caòtica, i com que el control no era per xip, allò era "salvense" quien pueda. Sortida a les 8:00, i nomès als 500 metres,  al primer cop de pedal fort, primer incident greu del dia, la tanca de les sabates es trenca, peu fora , i cop al pedal...( ultimes NorthWave que compro, ja es la segona vegada que em passa ), esta clar que no era objectiu, i que no passava res, però siguem realistes, quan et poses el dorsal, t'agrada poder còrrer, i allò no començava be,

Apreto fort els dos velcros que queden, i fare els 85 kms aixi, ffffff, el problema ha set que al apretar tan fort els velcors perque no sortis el peu de la sabata, crec que els dits han patit falta de sang, perque han arribat a fer molt mal durant tot el mati.
Visca NorthWave

En ribosa a l'Arribada! no para el tio!
Els primers kms, eren d'estirament clar del grup, pista llarga, i picant amunt. Les pulsacions, desprès del fogonasso per remuntar altre cop, no estaven on havien de ser, volia anar mes tranquil. però res, apretar les dents, i per força, que tenia el compi d'equip que em deixava enrrera! jeje. A partir del km 15 mes o menys, i desprès d'un pujador guapissim, digne de veure ( si trobo foto la posarè ) , encarem els primers corriols de baixada, que em començen a posar  ja a tò, i seguint la bonissima roda avui, d'en Tony Perez ( GAES ),  començem a fer cami del bò ( el tio ve de fer la Andalucia Bike Race, i se li notava el ritme bonissim! ). Era tan bò el ritme, tan pujant com baixant, que en un genial corriol puja baixa, anavam tan cecs, que ens hem colat, primera del dia! res, començavem a perdre els tipics minuts que ja estic acostumat a perdre sempre que toca BTT. Res, girar i sant tornem-hi, però ja amb  una punt de desmotivaciò.....Lo bo, es que durant els deu seguents kms,  ha set un continu de senders, i senders dels que enamoren, rapidissims, i inacavables! com he disrutat, a mes, he anat moltissima estona sol, cosa que ha fet que baixes un punt el rtime, i ja ho agafès d'una altre manera. Ara venia la Segona del dia...amb unes rampes de cuidado, de les de dereta/esquerra i força desnivell, atrapo a un pobre que anava força cuït, i que quan arribem a dalt, ens passen una colla de 5 o 6 que venien del plà, cullons, o jo i l'altre no anavem per on tocava, o els altres havien fet un retallet :), a aquelles alçades tan ma feia ja,  al que anava cuït no, ha agafat una emprenyada de cuidado, jeje, però en fi, es una cosa d'aquelles que fa rumiar, que al no anar on tocava ja de posiciò, no valia la pena tornar-se boig, i que el que s'havia de fer, era un entreno de calitat, encara que ahhhhh, un altre problema, sobre les 2 hores de cursa, el Garmin ha dit que no tenia pila, serà possible! primer cop que en passa, i justament avui!

Aixo era replegant ja, 1 hora de cotxe i a casa de nou!
He fet un bon tros en grup desprès, fins que han arribat uns pujadros, ( ni ieda de on erem ), que han fet selecciò del grupet, i per no perdre el costum, m'he tornat a quedar sol. Ha set tan el punt de relaxaciò, que per tercera vegada, em passava un trencant, ha set poc, potser 5 minuts entre anar i recular ( no es pot dir que estigues mal marcat, on m'he colat hi havia un senyal enorme!!! ), en fi, ja no venia d'una...arribava al km 52, sort que algu m'informava de quan portavem recorregut de tant en tant!  avituallament, carrego tot a tope sense massa pressa, i vaig a fer l'última estacada, que comença travessant el port de Collsacreu ( fa 15 dies hi vam passar amb la de carretera, per la Ports del Maresme, curiòs ), i travessant uns carrers asfaltats, que he fet tambè sol casi, casi, perque a
aquestes alçades, els que han apretat mes del que els hi tocava, començen a petar, i han set uns quants. Veig que ens ha posat pistes, amb rampes dures, i com que em noto amb força, i amb molt bones sensacions, em dic va, resultat no en farem pas avui, però si hi ha força, apreta, que cullons. I si, a partir d'aqui ja ha set un ritme alt, i pujant a plat molts trams amb poc desnivell, pero que ho permetien, i la Xispa que notava era elevada. L'únic moment que he relaxat una estona, ha set al trobar en Pasku ( crec ), company d'en Jordi, i amb el que he fet un bon troç junts, m'ha comentat que avui anava ja una mica just, però vaja, ja ho teniem al sac aixo. L'he deixat un pèl enrrera, poc, i quan he encarat les que creiem eren les últimes baixades, em trobo el pobre Jordi, desesperat, amb el neumàtic punxat, el pobre avui anava molt be, i va i a 4 kms de meta, punxa....Jordi, vindràn dies millors! segur!!! He parat, per si podia ajudar amb algo, i no ha set possible, ha arribat en Pasku altre cop, però hem deixat en Jordi que fes tot l'últim tram corrents el pobre. Ja estavem, però a falta de 2/3 kms ens han ficat una encerrona que mes d'un deu haver flipat, dos rampots de cuidado...i desprès ja si, baixada per l'últim sender, i Finish!
Si s'agafa lo bo, que ha set molt, es pot dir que el recorregut ha set espectcular, i que les sensacions, bonissimes, llàstima del cumul de problemes, però millor que passin ara! d'aqui 15 dies, Lluçanes Ferèstec!
A part d'aixo, la resta d'Independents tambè ha fet les seves cosetes, l'Arnau ahir disabte 5 horetes tot sol, ja que l'Eloi en MIki i jo, vam llevar-nos mes tard i vam fer nomès 4 hores suaus ( no tocava reposar per la Transmaresme ), i divendres, semblava que hi havia overboking a Coll de Condreu i la Salut! i sino mireu!

AGUSTI I ELOI!!
MIKI I AGUSTI

SERGI PINGUI, Disfrutant d'un divendres primaverenc!

JORDI ha dit...

Ei,si que ha estat mala sort. Tota la cursa mantenint un nivell alt i sense problemes, sense mancansa de forces fins que PAAAM!!!
Era un bon dia i suposo que anar d'independent et fa estar al davant o sino merda. No en serio, espero que hagis disfrutat i que tu i la teva gent vinguem a fer alguna ruta que aquí també hi ha per fer BTT.

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...