
Aixo ve, perque aquests dies, van arribant les propostes de dates per Carreres i Cicloesportives tant de BTT com de carretera, i d'aquestes propostes, alguna es nova, com la PORTS DEL MARESME, interessant proposta amb carretera per el dia 4 de Març, llàstima que coincideixi amb la Martton BTT ( campionat de Catalunya ) que es fa a Aguilar de Segarra el mateix dia, serà questiò de començar a descartar coses, encara que de moment, pel qui vulgui, es una proposta mes.
Com que per poder fer tot aixo proposat, i fer-ho amb bon nivell, toca entrenar, la setmana, si , aquesta, esta siguent ja d'acumulaciò seria d'hores, voltarem les 10 hores, amb, si el temps no ho espatlla, una sessiò de 4 hores pels voltants de Girona dissabte, que entre d'altres coses, servirà per començar a provar ve la Foil, que desprès de 2 mesos sense bici de carretera, ha arribat al moment just que tocava, i a sobre, amb ganes d'anar-hi, que mes es pot demanar?..... a la manifestaciò de diumenge, fent un parell d'apretades curtes, res, 300 metres, em va fer recordar el nivell de bici que es, la manera d'acelerar....la velocitat que agafa sostinguda, , vaja, molt bones sensacions, que falta que a l'hora de la veritat, el que hi va a sobre, estigui a la altura, que segur que ho intenterà:)
Convidant a qui vulgui venir dissabte a fer 4 hores, ( sense hora de tornada ), poc mes a dir! be si, la FOil per qui li agradin les bicis negres!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada