dimarts, 6 de gener del 2015

2015 MODE ON

Cursa de Na'dalt a Bellmunt....St.Esteve
Encetem any, enceto il-lusions, enceto ganes, vaja, que encara que l'entrada d'any sigui tan sols un numero mes, les promeses tipiques que ens fem poc o molt tots, a mi tambè m'afecta.....Una setmana de 2015,  i he tingut clar que torno tenir ganes de posar-me en forma ( una altre cosa serà que ho pugui fer:) ). Els dos mesos de final d'any, sense cap mena d'obligació, i disfrutant força amb la bici, sobretot amb la BTT, m'han carregat les piles. I com no, les ultimes setmanes amb sortides de tot tipus, m'acaben de motivar per fer cosetes...

Espectacular companyia!
Fa dos dies, que acabo de fer inscripció a la Rioja Bike Race, tinc una espina clavada desde l'any passat, i encara que aqui l'objectiu es disfrutar, ho vull fer a bon nivell, no com l'any passat, arrossegant-me. Aquesta, la QH, que si entrem al sorteig, em motiva força tornar-hi, Gavarres Extrem BTT, Escapada als Alps a l'Agost, Stage UCA/FANATIK a Cambrils al Febrer, i sobretot, Pedals de Foc Non Stop 10è Aniversari, seria un planteig de calendari molt molt motivador....hi ha un munt de propostes que tenim a sobre la taula, es questió de seleccionar be, i sobretot entrenar be. S'ha de ser conscient de quan un mateix toca sostre, i jo estic segur que l'he tocat fa algun temps, però aquest sostre, el vull tornar a tocar, no mes amunt no, pero si al mateix nivell. Crec saber, on toca pulir errors del passat, i amb una mica de disciplina, es pot aconseguir, serà un dels reptes de l'any que encetem...

Sortida amb UCA Team
Deixant de banda proposits personals, no vull oblidar que avui es un dia especial, diada de Reis. No em puc queixar, els reis, tio, etç s'han portat molt be, els hi demanava Salut, que espero que me la donin, però a mes han deixat uns quants juguets al llarg del Nadal. Per mi,  la BMC va ser un regalàs. Però per acabar de passar les festes han deixat alguna coseta mes...

Zero RH+ ZY
Un Casc del Club, però amb els detalls amb Fibra de Carbó...que tinc intenció d'utilitzar-lo en dies especials.Costa trobar un Casc que quedi com un guant i que a mes agradi com queda, i el ZY de Zero Rh+, crec que es un dels cascs , junt amb algun Bell que he tingut, que mes be m'hi he trobat, serà questió de mantenir l'idili un any mes. 

I no tan sols aquesta "xuxe", l'altre, un que crec que havia d'acabar tenint, que es un Garmin per poder navegar amb una mica de seguretat.
A la Pedals de Foc Non Stop del 2013, em vaig adonar que una cursa d'aquest estil no es podia fer amb un GPS que nomès et marca la linea....perdre minuts i minuts de temps, haver de recular multitud de cops, i acabar fart d'algo que en teoria es del que t'has de fiar....m'ho va deixar clar....No he fet cap mes cursa amb GPS, però aquest any, vull "apendre" a navegar com cal, i el GARMIN 1000 crec que es una de les millor opcions actuals.



De moment, m'he passat dos dies configurant opcions, i es que dona informació de tot tipus, fins i tot notifica a la pantalla, trucades i missatges. El que em fa patir una mica es que tanta tecnologia, aixuga la bateria a ritmes força alts.

De totes maneres, tinc força temps per endavant per poderanar investigant i tastant. Em fa falta un suport de KCNC avançat, per la bici de carretera, ja que el d'origen, tot i ser un model nou, queda posat a la bici, molt malament,  com molt elevat, i els suports que hi havien fins ara, estan massa aprop del manillar, i el Garmin 1000, es massa llarg, no hi cap!!!! O sigui, que buscant al mercat d'accessoris, KCNC ha set la suloció, crec.....ja us ho explicare!
M'agraden els regals de Reis!!!!!!!

 Amb moltes coses al cap, i amb moltes coses per fer al llarg de l'any, us desitjo una bona tornada a la feina, i que el Nadal us hagi anat molt i molt be, jo m'he despedit de Vacances amb una pedalada de poc mes de 80 kms amb la Tina i l'Albert, però no oblidare els dies tant especials que he viscut aquets dies, especials per fer allò que m'agrada tant sols, però si, MOLT ESPECIALS!!! fins aviat amb 2 bons moments del Nadal 2014.....

BON 2015.....



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS