dijous, 31 de juliol del 2014

ESTEU DE VACANCES? JO SIIIIII!!

Que bonic es pedalar amb dies aixi!! i mes amb una companyia com la d'en Jordi!!! 
Reconec que porto un desordre total, amb el Blog vull dir, esclar, però no es res mes que el reflex del meu dia a dia dels últims mesos, encara que  podria dir anys, ja que deu n'hi do el ritme, però desde que Fanatik Bike va nèixer, això, ha anat en augment, i tot i que pensava que mes de bòlid del que anava era impossible, m'adono, que arribem fins allà on volem arribar sempre, i jo mateix mirallant-me, veig perfectament a la persona que descric minsament amb aquestes paraules.....

NO em desagrada no aquest punt d'estress, potser es dolent en algun moment, però casi sempre te recompensa i bona!! a mes, en part, reconèc que cadascù te l'estress i la feina que vol, si si , que un mateix vol....la feina ens la busquem, i jo de vegades, peco una mica per massa:) però es que si no es pot estar a tot arreu s'ha d'intentar!
I tot això perque carai ho explico no? doncs perque m'assec aqui davant l'ordinador, amb el temps just, i veient que vaig de cul, però amb la necessitat d'exterioritazar tot allò que penso. Encara que tingui poca estona, hi ha dies que ho necessitot fer ( altres em costa mes ), i avui, es un dels dies que nomès tinc 20 minuts per escriure.....però els trec d'on sigui per fer-ho!

No podia quedar en blanc una setmana en la que les vacances son a tocar, i en la qual, la sortida previa va ser de les d'enmarcar......I es que dissabte passat, amb en Jordi Alberch, feiem realitat una sortida que tot i que no es res inavastable, si que era important per nosaltres, ja que la teniem planejada desde feia molt de temps.

Punt Base, Aix les Thermes. Objcetiu? Col Pailheres, Col de Chioula, Col de Marmere, i la guindeta, Pleateau de Baille, no masses quilòmetres, però mes que suficients com perque en Jordi, al portar-ne 60, digues........"no penso planejar cap mes ruta desde el sofà".....i es que 120 kms, amb +3400m positius, son tela....i mes si aquests +3400 els portes ja al quilòmetre 90.......
Pailheres, que va ser el primer, sobre les 9 del mati, es va deixar pujar, tot i que son 19 kms al 7% i escaig de pendent mig,  no massa sobre le paper....al final del dia acaba passant factura...per cert, quin passada estar allà dalt a les 9:30 d'un mati de dissabte.....un LUXE amb majuscules!

La baixada cap  a Col de Chioula i la pujada al mateix, va ser poc despres de coronar Pailheres, i ens semblava poca cosa, vist el que haviem fet, però ja ens vam adonar, que Plateau de Baille seria dur, i no ens vam pas equivocar.


Desprès de coneixer una part del Sud de França,  desconeguda per els dos, que es baixar desde Col de Marmere fins al poble de les Cabannes, per cert, carretera màgica i preciosa, de fet, una de les fotos ja esta encapçalant per uns mesos aquest blog, ens plantavem al peu de PLateau de Baiile....16 kms amb 8% aproximadament. Segurament no espanta....de fet, el vaig pujar per anar a veure el Tour de França fa dos anys aquest port, i el recorava fàcil.....que innocent!! Durissim va resultar ser, i es que tot i no tenir rampes exagerades, el desnivell es constant, i fins a falta de 3 kms per coronar , no hi ha un sol descans..personalment, em va agradar molt pujar-lo amb un dia aixi....a casi les 2 del migdia, solitari, i amb un sol de justicia...i tot i que cap a la part final vaig començar a pensar que o s'acabava o rendia.....el vaig disfrutar com un nen....sense pujar a rebentar, però si buscant un punt de patiment,  sobre els 250/260 watts ( un 90% en pulsacions ), que per mi, es un rtime ideal, fregant llindar anaerobic.....Per cert, 1:14min a fer els 16 kms i 1250+ de desnivell positiu, del Coll de Plateau de Baille,, no se si esta malament o no....però disfrutar-lo el vaig dsifrutar....
Al final de la Ruta, i tot i que cansats, l'estat interior dels dos, era de satisfacció total....i es que encara que no sempre exterioritzem, dies aixi, reptes aixi, ens omplen....i molt!


Passant pagina.....ja, que ja sabem que en aquesta societat passen molt ràpid les pàgines....el repte es un altre...ja, i es que el proper cap de setmana, i per "culpa" d'una proposta de companys de Fanàtik, ens n'anem a Sant Lary Soulan ( França )....obejctiu????????? un altre! i que es, descobrir per molts, el que serà la seva primera vegada al Tourmalalet..Feia molta il-lusió a molts d'ells, i fa un mes, vaig posar fil a l'agulla, i sense dir res, vaig guardar 10 plaçes d'hotel a la zona.....va ser comentar-ho, que estava tot lligat per anar-hi, que les 10 places es van fer casi curtes.......ja ha vingut just ja....i al final, el dia 2 i 3 d'Agost, i amb una bona colla ens acostarem a pujar aquesta muntanya tan emblemàtica del ciclisme. Serà el meu quart cop allà dalt si tot va be, però si una cosa no em cansa, es tornar-hi a anar......( pujar-lo si que cansa, i molt ! ).........

Molt mes a dir, però els 20 minuts han passat, de fet, fa estona que han passat, i ja faig tard al pròxim objectiu,,,però es que no volia marxar sense un parell d'imatges que valen mes que mil paraules.....un Bellmunt de "dimecres"....amb una gent que desborden il-lusió......i això s'encomana.....BONA SETMANA A TOTS!

Un Bellmunt en Solitari primer

Per acabar amb un altre amb aquesta genial Companyia....!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS