dilluns, 16 de juny del 2014

QUE SI...però QUE NO

Aixi estic....que si, que vull pedalar, però no, que el cel aquest, que cada dia deixa anar pluja, no em deixa....total, que la solució es no estressar-se massa, que amb tots els objectius de la primera part de l'any fets, es mes que hora de disfrutar del que mes m'agrada, el bon temps.....SI EN FA!!! que esta costant prou! i sino, doncs a aprofitar les hores ..però sense bici!

Voltes aixi, pel Pre-Pirineu, i amb aquesta companyia, no es fan cada dia, GENIAL
Em sorprenc a mi mateix de com qui no vol la cosa, les hores de bici a la setmana, van caient, crec que es inevitable pedalar, quan es algo que t'agrada tant....mes que el fet en si de donar voltes als pedals, el que mes m'empeny a sortir, es el benestar tan gran que provoquen casi el 90% de les sortides que faig, i es que crec, que quan no sigui aixi, no valdrà la pena fer-ho.
Vaja que a part de les pedalades d'entre setmana, on per cert, la dels dimecres a Bellmunt va agafant forma, el dissabte passat, aconseguia convençer amb en Gerard i L'isra de Fanatik per fer una volta que com a minim, un cop a l'any, m'agrada fer.
Amb l'Isra
Es senzilla, sortint desde Ripoll, encarem desprès d'un trosset de Ruta del Ferro, Coll de Jou, un ascens que ens porta del 700 metres d'altitud, fins als 1687m, 1000m de pujada amb uns 15 kms, però que gràcies al partage, sobretot a la part final, on per cert, ens quedem a poc mes d'un quilòmetre del Taga, el patiment es molt agrait. Personalement, penso que Coll de Jou, es un entorn preciòs per a qualsevol que si li passi pel cap, fer-hi una escapada, a mes, desde Ogassa o Ripoll, no es massa exigent. Nosaltres però, desprès encarem baixada direcció a Ribes de Freser, passant pel petit poblet de Bruguera.
Mentre Ompliem bidons, l'Isra em comentava lo macu que era el recorregut, i que ja en aquell moment, s'alegrava d'haver acceptat la proposta......però clar, allò encara no estava! sortim de Ribes de Freser, i cap a RibesAltes, 16kms de pujada, i mes de 1000m positius...que comencen amb unes rampes brutals, però que a mesura que l'altitud puja, la dificultat es redueix, sempre en constant ascenció, això si.....a mes, dissabte, es fa fer doblement agradable, perque feia bon temps, i vam tenir oportunitat de pujar amb moltissima gent, ( cosa extranya aqui ), que havien triat aquest dia per fer una excursió ...Ribes - Ribesaltes-Ribes em van comentar alguns d'ells.

Panoramica amb en Gerard i Isra al cim de RibesAltes
Gerard!
Veieu el Taga allà dalt?
Nosaltres, desprès de reagrupar-nos al coronar, vam fer la part que planeja a mes de 2000m d'alçada, de uns 5 kms,  per desprès ja baixar cap a Tregurà i Vilallonga de Ter. Paradeta, esmorzar i a continuar, que el cel es posava lletjot...i ens quedava remuntar Serra Cavallera per travessar a Ogassa...una ascenció amb terreny 'emporlanat' ( ara no se si ho escrit  correctament :(:(:( ), uns 6 kms de pujada, on la pluja ens va refrescar un puntet, però que es va quedar amb res......portavem aqui sobre els 85 kms, i la veritat, apretar apretar nomès ho vaig fer a Coll de Jou, la resta, del recorregut, va ser d'assaborir l'entorn a tope....a mes, la part final, tota picant avall....i a traves de la Ruta del Ferro sencera, desde Ogassa a Ripoll,  preciosa per cert,  la vam disfrutar a tope.
El resum de la Volta, es va quedar amb 102 kms i 2650m de pujada, que no esta malament, i mes amb temps pedalat de 5:15min.....i lo millor, que va agradar, i que amb petites variacions, repetirem segur.

La setmana la vaig acabar amb una pujada a Bellmunt, que sempre es posa be fer una escapadeta de diumenge, sobertot, si obres la finestra, i el Sol es el protagonista del mati....la Tina m'hi va acompanyar, i la veritat, la noia millora!


Avui, dilluns, i desprès de tornar de Fanatik ( tinc els rodaments de la roda de darrera atrotinats ), m'assento aqui, i analitzo tota la setmana, que es tal i com la resumeixo ara mateix, però a mes, estic content perque en Marci m'ha confirmat assitencia a la presentació de tota la Gama Scott 2015, serà al juliol, i li tinc ganes, tinc molts dubtes  de cap on aniràn les tendències, sobretot amb carretera. Amb BTT les 29 sembla que ens donen un respir, i no hi hauran grans novetats, per fi! crec que seràn mes novetats amb perifèrics, com forquilles o rodes, el que acaparara l'atenció de la gent amb el món del BTT. En canvi en carretra.....els discs....ai els discs!! si la UCI decideix aprovar-ho ( se n'esta parlant molt, però no es concreta ) podem estar segurs que al 2015 serà el 'Despegue' dels discs......però crec que sino ho fa la UCI, seràn els propis fabricants, Shimano i Sram vaja, els que acabaràn obligant-nos  a utlitzar discs.....Serà questió d'esperar, però al Juliol, a Dènia, i com a minim amb Scott, us informare de tot el que ens tenen preparat per l'any que ve!

Acabo amb una foto que espero que es repeteixi i augmenti amb membres ( aqui faltava l'Isra i la Tina, que van pujar mes tard ), i es la dels Bellmunt's que serà macu anar alimentant ara a l'estiu!



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS