dimarts, 10 de juny del 2014

Epoca de RELAX!!

Si!! ho se , ho se....tinc la rutina dels diumenges una mica oblidada, vaja, la del blog.....però es que ho reconec,  desprès de començar al Març a la Transmaresme, a apretar el "motor", i fent casi cada cap de setmana curses, estic una mica colapsat de rutines dures mentalment, i tambè d'entrenos durs a sobre la bici.....de fet, a Terra de Remences, ja vaig notar que aquest "motor", o sigui el meu, començava a fer fallida, que no es que anés malament ( ja ho he comentat algun altre cop ), però fi, fi, no anava....i que potser era hora de dir prou.....i de fet, a la Rioja Bike Race, que en principi era objectiu num.1, va ser on vaig acabar de catxar del tot, mes per culpa de uns simptomes de febre i grip suaus, ( no va acabar essent res per sort ), però que mentalment, em van desmoralitzar força......i si, desde llavors les coses han canviat, i ara mateix, el que estic intentant, es fer una transició a ritme de sortides mes suaus, o millor dit, sense "obligacions", perque suau, reconec que no hi se anar a no ser que realment no tingui cap ganes d'apretar....
La questió es que la oscil-lació d'hores a sobre la bici, varia molt d'una setmana a l'altre, sense anar mes lluny, aquesta setmana passada he fet casi 16 hores de bici!! deu n'hi do per no tenir-ne ganes no?  però la anterior, nomès en van sortir 9........lo curiós del cas, es que encara que sense cap planning establert, ja torno a tenir ganes de marcar algun que un altre objectiu, això si, sense cap mena de pressió, per pur gust. Vaja, que amb uns quants Fanatik's, ja estem planejant assistir a algunes curses de resitència ( BTT ) que es fan al Juliol....i es que em ve molt de gust! curses, canya, però sense haver d'entrenar-ho especificament, que surtin com surtin....molt malament segur que tampoc, i es que tot i que en algun moment sembli que vull parar, res mes enllà de la realiat....el que vull es fer sense obligacions...aixi de senzill.....que posat a dir, tambè el blog, en sortirà "escaldat", i es que potser la periodicitat d'entrades que hi faig, no seguirà un ordre concret per setmanes.......però es que penso que si haig d'escriure-hi per força, perd tot el seu encant...o no?

En fi, que bici si, però per pur plaer coma minim una temporadeta, com per exemple la sortida de dissabte passat amb la Saturday's, on s'acostaven  a Rasos de Peguera, i on em venia molt de gust anar-hi, i junt amb alguns comapnys mes de Fanatik, els mes habituals, ens hi vam apuntar....150 kms amb +2800 no es pas poca cosa, i Rasos de Pequera, tot i no ser un dels Coll mes bonics de Catalunya, si es dels mes durs......encara que el pitjor, va ser la tornada, que desde Berga i fins a Alpens, passant pel pantà de la Baells, sempre es en ascenció, i que si a mes, t'ajuntes amb "guerrillers" com en Sito, Isma, Crosas, etc....i t'hi encaparres, pots haver de fer passar el motor  forces cops de voltes. La única consolació, es que segur que ells tambè el van passar, i uns pels altres, com sempre, acaba sortint un bon entreno....
Vistes desde Rasos de Peguera
Entre setmana poqueta cosa....val si, demà potser cauràn dos Bellmunt's, però es que això nomès son dues horetes, no es tant!! i....dissabte tinc gurdada una de BTT, que mínim un cop l'any toca fer-la, ( si algu si vol apuntar, ja ho sap, dissabte dia 14 de Juny ) que es Col de Jou ( Taga ), RibesAltes, Tregurà, Campordon, Serra Cavallera, Ogassa, Ripoll, 100 kms, bàsicament per pistes, però un regal per la vista, que si a mes, enganxes bon dia, pot ser espectacular....
Saturday`s!!!!!

Pantà de la Baells

Una cosa que tambè m'ha fet il-lusió aquesta setmana, es que ha arribat la roba nova d'estiu 100%, si ja ho se, soc un fan de la roba de bici, però es que tenia especial ganes de tenir el mono de Fanatik, i ja el tinc! a sobre, el disseny nou amb patronatge del conjunt Culot-Mallot, esta un punt mes evolocionat, sense costures,  mes entallat....i mes agresiu....vaja, que la màquina no para!!

I......un mini avanç.....que m'en he enterat fa una setmana, al Juliol, amb molta probavilitat, podre assitir a la presentació de la gama sencera d'Scott 2015, que es farà a Dènia, i es que es una gama, que apart de que em toca la fibre per la marca....( sense cap dubte Scott es la marca que mes bici he tingut ),  tinc especial interpes en veure si les marques començen a apostar ja mes seriosament pels discs hidràulics....crec que si, però tocarà esperar. Com sempre, d'això ja n'anire parlant, però com que em fa especial il-lusicò anar-hi...no puc evitar comentar-ho!

Tanco paradeta per avui...i fins....la propera entrada, que per els que us agrada llegir-me ( gràcies per aguantar lo plasta que soc de vegades ) sapigeu el que comentava mes amunt, entrades mes "desordenades" però tot i això, recordeu saludar-me si em veieu! que encara que sembli esquerp de vegades, NO HO SOC! jejeje,
Per acabar un dels meus plats preferits desde fa unes setmanes....i que ultimament s'esta convertitn amb un mal costum, no pos ser!!!:):):):)




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS