diumenge, 14 d’octubre del 2012

BTT PER LA SERRALADA LITORAL i MES!!!!

Si, si, mes! perque res, afagem 3 dies de festa, i tot i no tenir grans plans, surten sempre cosetes, però de fet, tampoc esta malament, aixi no ens aburrim i no hi ha temps que la nostra panxa agafi masses quilos, que encara que no ho sembli, a molts aixo de menjar ens agrada molt, i quan baixa la intesitat i durada de les sortides, significa agafar quilets.....haurem de vigilar una miqueta, que hi farem!
pero uiui, no ens n'anem de lloc ara, que aixo no toca!
Un Tram de Relax
Teniem 3 dies de festa per endavant, amb el divendres aquest  de la hispanitat tan discutit aquests dies, però que que carai, al calendari de la majoria, posava que era festa, doncs festa! ( val la pena recordar, ara que es un tema de molta actualitat, que el nostre nom, INDEPENDENT, no va sorgir per temes politics, a nosaltres el que ens agrada es pedalar, i les ideologies personals de cadascú dels que fem aquesta pinya tan grossa, son aixo,  personals, aixo si, molt respectables totes! el nostre Independent va ligat a una altre cosa, i no pas politic precisament:)  ) Però al que anavem, i es que de fa temps, en Jordi Alberch, molt bon company de la costa del maresme, fa dies que ens deia que baixessim a fer crriols per la zona de la serralada litoral, el seu entorn d'entrenos vaja, i si, tot i el mal temps, i tot i baixar menys dels que ens hagues agradat, al final, vam ser tres Osonencs que ens vam plantar amb la BTT allà baix, Eloi, Arnau i Cristian, que junt amb en Jordi mateix, en Jordi Sanchez, un altre gran company, i en Jaume Ribosa, que pels que soleu fer BTT de llarga distància, no necessita presentaciò ( per els que no en feu, nomès cal dir que es un dels que sempre trobarem davant a les llistes de classificacions en curses de llarga distància ) ens vam disposar a fer a fer 50 kms seleccionats per en Jordi, dels quals es pot dir que 45, eren de corriols, impressionant vaja!
ELOI!!
JORDI.A.
ARNAU
El temps no va acompanyar, o si, perque no va arribar a ploure, però aquest recorregut amb un dia de bon temps de veritat, ha de ser una canya poder-lo fer amb el ganivet a les dents. La veritat es que la majoria del terreny es ciclable, i que a mesura que vas avançant per corriols, tant de pujada com de baixada, et fas un fart de veure trencants per tot arreu, de fet, en Jordi mateix comentava, que tot i fer 50 kms, no ens vam moure de un radi de 20 kms a la rodona, impressionant vaja. Hi ha gent que li agrada mes potser el corriol que tenim aqui a la comarca, amb molta pedra, allà es diferent, son la majoria, llisos, però plens de "Esses", per aixo, es inevitable gaudir, quan durant 1 km, sino mes, estas baixant a velocitat molt elevada, i amb la sensació casi de volar pels camins, per aixo del comentari del ganivet a les dents, i es que convida  i molt a correr aquest terreny!

Varem fer el mati del tiron, 50kms, el ritme va ser a batzagades, apretadades fortes a molts trams seguits de reagrupaments ràpids. Sort de nomès fer 50 kms, a aquest ritme, la veritat es que vam acabar cansadets, i com sempre, queixant-nos, però sense deixar d'apretar, i es que els gens de foc els portem a dins, segur! a la part final, i per casi acabar , amb un corriol de pujada que deuria tenir màxim 2 kms, l'Arnau es va posar a davant, a ritme, però tensant, els que el seguiem, darrera sense dir res, però nomès calia mirar el Garmin, al cuadradet on posa el % de pulsacions.......i pujava al mateix ritme que ho feia el corriol, sort que sabiem  que allà, pujades llargues no hi n'hi han, però el ziga zaga de 2kms de pujada del corriol, fet a ritme, ens va acabar de deixar K.o... aixo si, amb cara de felicitat, i mes amb les Bravilles que ens van menjar al acabar!, i es que s'ha acabat fer recarregues ben fetes de Carbohidrats al acabar ara! no hem d'agafar ni perdre forma, o sigui, visca la dieta mediterrànea!
En definitiva, BTT molt divertit, i encara que sembli un tòpic, amb molt bona companyia! amb 49 kms, i 1800m de desnivell positiu acumulat, casi res!
Saturday's!!!!!!

Clar, si divendres feiem BTT, dissabte tocava fer una mica mes de bici, ja que el diumenge reposariem alguns! sisi,  molts altres no, i normal, perque amb el diumenge que ha fet,  qualsevol cosa a l'aire lliure, era bona elecció, i si a mes es Bici, ja es.......
St.Feliu Sasserra, amb la resta de l'incendi de l'Agost al fons
Xevi i Miki
Quina opció era bona per dissabte? doncs com que de BTT anavem farts, una mica de carretera amb companyia gran, era bona opció, doncs quan es busca aixo, que millor que fer sortida amb la Saturday's,  que a mes, ara ja fan sortides gastronòmiques, l'únic problema es que tocava matinar, o sigui, com que algun no en tenia gaires ganes, va decidir marxar una hora mes tard, i anar a empaitar-los a l'esmorzar, que aquesta setmana, el feien a Sta. Eulalia de PuigOriol. Molta Colla, i Clar Ibt's tambè, Miki, Campos, Charlie.......i com no la resta de compays, Isma, Ramon, Panete....en fi, molta colla com sempre, i es que els Saturday's, han creat una molt bona pinya, i maca, que a mes, obren a que ens hi poguem apuntar el dia que ens ve de gust, genials! van sortir casi 100 kms, passant per St.Quirze, la mateixa St,Eulalia, Prats de Lluçanès, St.Feliu Sasserra, Olost, Vic, Manlleu i Roda.
Ruta maca, i molt accessible desde Torellò, ja que amb poca estona, es poden fer mols kms. sense grans pujades, però amb un total de casi 1600m de desnivell positu acumulat...l'unica part negativa, o poc agradable vaja, va ser veure d'aprop, l'incendi que va assolar aquesta zona al mes d'Agost......deu n'hi do com va quedar tot....:(
El cap de setmana acabava, amb un sopar una mica especial, ja que 3 dels que hem fet molts kms aquest any,  entraven aquest mes d'actubre, a la categoria M40, en Koki, en Miki, i en Xevi! va estar divertit i distret, però ei, a tenir en compte, que hi han ganes de fer una sortida de BTT conjunta, amb bon esmorzar inclòs clar. Amb Qui? amb tots els que vingui de gust apuntar-se a fer una bona sortida de BTT, estil com la nocturna d'Agost, pero aquest cop, deixarem les ampolles de Gin al bar! jeje , per si de cas!
Ara, a encetar una de les últimes setmanes que podrem sortir a les tardes, i recordar, que diumenge venient, hi ha la pedalada de Manlleu, una molt bona opció per passar un mati de BTT, divertit, amb botifarra inclosa!

JORDI ha dit...

Bunyols!!! esper-ho que us ho passesiu tant bé com jo.
Se que vaig insistir molt però per la cara que feieu crec va valer la pena. Espero que algun dia torneu. Això espero.

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

Efectivament, va ser una volta moooolt divertida, que evidentment repetirem!!! i tant!!!