diumenge, 25 de setembre del 2011

AVANÇ SELENIKA 2011

Dia genial a Navarcles! Amb sort diferent per als que hem anat, una mica de "crash" amb alguns de nosaltres, però molt be uns altres!
Petit avanç, Eloi KO al km 50 ( neumatic rajat ) Miki KO al km 40/50 tambe, una mica de mal dia ( ocellot, amb vomits inclosos ) Champs KO al km 70 ( llantasso al km 70, roda Ko, anava 22e ) Galvany KO al km 40 ( problemes musculars ). Acabats:

Cristian 13e ( molt content, ) Tarres ( avui no s'ho ha agafat a fondo ), Grau( ha anat amb en Tarres ), Agusti, Guillem, i Ernest, i en Jordi Alberch ( Independent de Malgrat ) tambe acabat força endavant tinc entes! Classificacions encara no disponibles!!!!
PD, important tambè, el paper d'en Koki a la Half de Berga, finisher superant espectatives!

2 comentaris:

JORDI ha dit...

Hola gent, ahir vaig poder coneixer a més independents... vaig rodar una estona amb l'Agusti, un gran paio que fa la selenika sense pastilles de fre...
Vaig tornar a veure en Guillem, com sempre amb el seu somriure de felicitat
L'Eloi, que em compartit la Selenika i la Transcatlunya i pobre sempre a tingut problemes mecanics...
En Tarres, que el tio anava a mig gas que sino segur que no el veig
I algún més que no vaig tenir l'ocació de saludar...
I en Cristian, a no, aquest no el vaig veure, és l'unic que conec una mica més i el que no vaig veure, i es que el paio va per feina i segur que no li tenia ni preparat el dinar quant va arribar...
En fi, es veu molt bona gent al vostre grup, i sobre tot molt forts amb les bicis... espero algun dia arribar al vostre nivell i compartir més estona a les curses que coincidim...
Apa!!! fins un altre

Cristian ha dit...

JOrdi!!!!!jajaja que bo que tes! va ans truqeum un dia, i quedem per fer l'estreno d'aquesta flaca ok? pero passam el tel!!!!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS