dilluns, 18 de juliol del 2011

TOUR DE FRANCE 2011

Encara que ja fa algun dia....ja es pot dir que aquest any hem vist el Tour....la veritat es que es una experiencia que val la pena, tant sols l'espectacle de la caravana previa, s'ho val, perque el que va ser la carrera en si, una mica decepcionant, almenys personalment.....esperava algun atac dels de veritat, però esta clar, que el ciclisme professional, esta anant en una direcció que cada cop ens ofereix menys espectacle, però nosaltres poc i podem fer.
El que si va ser maco, es viure tot un dia destinat a veure una cosa que amb prou feines dura mitja hora, però que ens va fer llevar a les 7 del mati i tornar a casa casi a les 10!
L'etapa triada, com la majoria, va ser dissabte dia 16, i l'etapa, era la reina de les que s'han fet als Pirineus, i que acabava a Plateau de Beille, per cert, port espectacular, maquissim....i dur :) mig Torelló estava allà, i es que l'ambient s'ho valia. Per accedir a l'ascenció, la idea era deixar els cotxes a Ax les Thermes, i fer amb bici els 10/12 kms que separen aquest petit poble, del de Cabannes, a peu de port, idea genial, a partir d'alla, i cadascu al seu ritmet, anar pujant port fins a trobar un lloc que veiessim que era bona opció, i que vam trobar al km 12, a 4 del final, punt on ja no deixaven pujar ni pedalant, si es volia pujar mes, bici al costat, i a pateta..... La pujada fins al lloc on ens vam quedar finalment, una canya, ambientas de cullons, sol, gens de fred, i ganes de passar-ho be, aixo si, vam haver d'arrossegar tots, durant la pujada, una maleteta amb tot el que volguessim menjar i veure, perque allà dalt, re de re sino.

Fins les 4 llargues, que no va començar l'espectacle en si del Tour, ens vam buscar la vida per no aborrir-nos, que de fet, portant en Vidal, l'espectacle esta assegurat sempre! Llavors ja va passar la caravana, ja ho he comentat, però de veritat..... Una canya. Van haver-hi 5/10 min de calma, però de seguida es començaven a sentir helicopters, estaven arribant els primers i.....aixi va ser. Sempre es maco veure carreres d'un nivell aixi, però com al principi he dit, esperava mes, nose, tant conservadurisme no m'agrada....va durar aproximadament uns 45 min desde que va passar el primer grup, fins a lúltim, que la veritat, alguns feien cara d'anar molt tocats....i es que el port, se les porta, i sobretot, venien de fer-ne 5 amb 2 mes de 1a categoria, casi res...
Llavors, i un cop tot acabat ja, va venir una de les estones que li faltaven a un dia aixi, i es que baixant altre cop a Cabannes, el poble que hi ha a peu de port, o millor dit, al Tram de 10 kms de carretera que ens portava a Ax les Thermes, i va haber escabetxinada, i com no, tots teniem ganes de festa, vaja que amb 20 minuts, vam gastar les poques calories que haviem menjat durant el dia, un nano, ens va passar a plat a 10 cms....ell va ser el culpable d'encendre la metxa, la resta, imagineu, el que si puc dir, es que arriba a ser 4 kms mes lluny el cotxe, i agafo pajara!! 2 hores feia que no bebia res, i a sobre, sense bido a la bici, clar, havia de ser una tornada pacifica.........encara que va acabant sent, una bojeria!

Ada Xinxó ha dit...

Segur que us ho veu passar pipa! per la tele vem veure el diable de la foto però a vosaltres no... llàstima!

Cristian ha dit...

Q saber on seriem nosaltres ja! Jejej. Per cert, feu les 3h de Manresa Ada? Ens veiem alla no? Ahhhhh i que vagi moooooolt be l'Iron Bike!!!