dissabte, 13 de novembre del 2010

SOL.......Si, pero quin fred!!!!!

Doncs si, sol en fa, però es que es novembre ja! i em sembla, que avui es l'últim dia de l'any que surto amb bici de carretera........................a les 9 del mati vull dir!!!!! jejeje, però de fet, encara que no fes fred, crec que tampoc, porto 3 mesos sense BTT, he anat fent com he pogut, sobretot gracies amb en Pro 1, jeje, ( Jordi Carmona ) que el pobre em va deixar la bici per fer tot el que tenia planejat al setembre, i la veritat, gràcies a aixo encara el mono no ha set tan gros, però com deia, les ganes de BTT son molt grans, o sigui, que poca carretera, i molta BTT! Avui erem poquets, no m'extraña de fet, el fred, clar!!! però amb en MIki, Campos, Koki i jo, al final ens ha sortit una volta guapa, cap a la banda de les Lloses a Ripoll, i tornant per Alpens, amb parada d'esmorzar inclosa, jeje, quina vida a aquesta epoca!!!!
Demà, teniem una proposta molt interessant, que era anar a còrrer a les 3 hores de resistència d'Arenys de Mar, en Jaume Ribosa ja m'ho va comentar al setembre que es feien amb aquestes dates, i que estaven molt guapes, i aquesta setmana, m'ho va recordar, ell i la Noe, però al final, i com que la bici no ha arribat encara, no podrà ser, llàstima!
On si anirem, com a minim l'Arnau i jo, i casi segur que mes Independents, Guillem, Ernest....i algun mes que caura, serà a la DIFERENT EXTREM A Sallent, la setmana vinent, i ja ho sabeu, el que tingui ganes, no en dubti....cap allà que estara guapo guapo!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS