dijous, 4 de novembre del 2010

Mica en Mica

Esta costat però van arribant, i la 1a Flash ja es aqui....la de Campos!!!!!!!!! joder que guapa es el cullons de bici, mentre no arriba l'altre, jo m'he conformat mirant i ajustant els primers detallets d'aquesta, i la veritat que pinta molt be....a falta de poder-la provar i treure les primeres conclusions, deixo la primera de les que espero siguin moltes mes fotos....:)

Per cert, dissabte algo farem amb carretera, i diumenge l'Arnau corre a Amer Copa Gironina, a veure si li va mes be...jo estic segur que si! Aixo si, jo alemnys, tinc moltes ganes de fer  una sortida amb BTT ( quan la tingui, clar ) sense desti, amb els kms que fagin falta, però ja ho publicarem per aqui, aixi s'hi pot apuntar algu, jeje, mentre..alegreu la vista amb la Flash!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS