dimecres, 6 de gener del 2016

2016...START

Si, d'acord, vaig prometre la setmana passada una entrada al Bolg, i vaig una setmana tard, PERDÓ!!!!!!! m'hi poso ara!!!!

Year END 2015.....Un clàssic Bellmunt

Com m'agrada escapar-me a Bellmunt!

Quedo parat amb la facilitat que passen els anys.....potser allò que sempre sentia dir als grans, quan era petit, ara m'arriba en primera persona, vaja, que entenc perfectament que no agrada gens  passar anys a aquesta velocitat tant acelerada....però....no queda mes remei no?

La part bona, i d'això n'estic segur, es que dubto molt, que als que sentia dir això de que els "anys passen volant", visquessin i assaborissin el temps de la manera que ho fem nosaltres, i si!!!, parlo en general, dels que ens agrada posar-nos objectius, assolir reptes, disfrutar patint, en definitiva, un cumul de coses, que nomès sap  aquell que ho viu i que ho pateix......

Una mica sentimentalista no aquset principi??? Doncs no!!! pura realitat! i es que per variar, a nivell personal, tanco un any espectacular, on si haig de dir la veritat, recordo pocs moments negatius ( i segur que n'he passat molts ) i multitud de positius, i per algo deu ser. Desde principi d'any, i fins casi a final d'any, he intentat assaborir cada moment, amb la gent que tinc la sort de coneixer, i tambè, coneixent persones noves a la meva vida, amb les que he viscut moments que evidentment vull repetir. Es ara, encetant el 2016, quan m'adono que tot el viscut al 2015, em dona ales i energia per no deixar de fer allò que mes m'agrada... i Ho penso fer!

Deixant de banda el tema mes "intim", aquests últims dies de l'any, he aprofitat per fer com volia i em venia de gust al 100%, soritr per sortir, quedar-me a dormir,  si em veina de gust, alguna caminada / Run, que penso continuar fent, i tambè, moltes estones, pensant molt ja, amb el que tenim previst al 2016 amb Fanatik Bike.
L'any es presenta interesantissim. Al Febrer mateix, repetim Stage a Cambrils amb Uca...( espero que no nevi )....La setmana seguent, correrrem la primera cursa de BTT de l'any a Lleida, això si, nomès amb el xip de agafar ritme, i sobretot ritme de Cursa amb l'afegit de nevagació, i es que d'aquestes n'haurem de fer alguna mes, ja que per fi, i desprès de tres anys, torno a la Pedals de Foc Non Stop...BTT 220 kms i +6200m positius...lo millor????, que no hi vaig sol, serem 6 Fanatiks, mes en Roger, en Crosas i algu mes que segur que caurà...A mes, entremig, hi haurà tot el calendari amb carretera, que de fet, serà l'eina principal d'entrenament, evidentment! que entre els dies durs de entreno en rodillo, i les sortides de cap de setmana amb Fanatik , segur que em i ens posaràn amb un puntet interessant.
Hi haurà les  Marxes cicloturistes tipiques, com Amer, i com Terra de Remences, on hi serem segur, altres com Ariegeoaise al Juny....i a França, Stage al juliol a Andorra de 3 dies.....i que no m'oblidi!!! per setmana Santa, 8 Fanàtiks estarem a la Volta a Ibiza! en definitiva, un calendari  que encara no esta del tot llest, però que no deixarà a ningú indiferent....

Va ser l'ultim del 2015, espero fer-ne com a minim 50 al 2016....

El que deixo per l'últim, es tota la inquietud que tinc amb les novetats, que per fi, puc dir que casi estàn totes a "casa" ja......la setmana que ve tindré l'últim regalet que falta a la Scott Foil 2016.....les rodes, DT-Swiss....perfil 55, i es que no he volgut presentar-la amb detall fins que no estiguès del tot acabada, encara que molts ja l'heu vist, però ara si, 1 setmana i llesta.....

Prometo una entrada amb detall un cop les rodes muntades, pero ja puc avançar, que tot i que soc partidari incondicional dels discs, l'any que em queda sense poder gaudir d'ells, ho faré amb una bicicleta que per el que he pogut veure aquests dies, es pur espectacle... no correré mes ( si estic mes fort si ehh, jeje  ) ni podré fer  res que no hagi fet ja, però si que es veritat, que he notat una agresivitat amb aquesta bici, que fins ara mai  havia notat, i us asseguro , que l'anterior Foil ho era molt d'agressiva ja.....vaja que  res, amb aquesta, mitja volta mes! Quan hagi tingut temps, que en tindré segur, de tastar-la com deu mana, ho explico aqui!


 Deixo de donar la tabarra, ( estic segur que de vegades, algun ho pensa!! ), amb un Resum de moments, nomès alguns moments ( perque n'hi han hagut alguns mes :):):) ) del que han estat aquestes minivacancetes per mi.....

Moments Fanàtik podent disfrutar de veure bicis a parells com les BMC TE01......m'encanta aquesta BTT....

Moments desconexió.....a indrets perduts...que evidentment no puc posar tots aqui......


Moments de Bojos, com quan no se m'acut res mes que decapar la forquilla Rs1 de la BTT....

Aqui nomès hi ha el resultat de desprès de passar casi 3 hores rascant....el desprès, el poso aqui a la propera entrada....

I com no, moments de bici com el de dissabte passat, on amb l'Eric, Albert i Jaume, ah be, i tambè l'Scott Scale 27'5 plus.....vam fer una volta de les que mataries a algu de tant que t'ha fet patir, però que son dies que arribes a casa rient......

OFF per avui, però recordeu, no deixeu de VIURE el que mes us agrada!!! BON ANY 2016!!!!
q



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS