dimarts, 8 de desembre de 2015

GARMIN VARIA, SCOTT SCALE 710+, SCOTT FOIL NEW....

Sort dels quatre dies de festa que hem tingut....o que he tingut, i encara! perque el ritme de novetats aquest final d'any, esta essent desbordant. M'agrada i m'apassiona aquesta época de l'any, precisament per això, però reconec, que aquest any, estic desbordat! que tot fós aixi no? 
GARMIN VARIA, CASCS DOTOUT, SABATES BTT & CARRETERA, BICIS SCOTT SCALE 710+ i SCOTT FOIL 2016...sense oblidar la SCOTT SOLACE DISC
No tinc espai, ( sort oi? jeje )  per fer una parrafada de tots els juguets......però n'hi ha un, que m'ha despertat especial interès. 

El GARMIN VARIA, un Radar detector de cotxes, que al circular per carretera, t'informa i t'alerta dels cotxes que se t'apropen,  primer el Garmin emeteix un so ( del que te n'adones perfectament ), i a l'acte, a la part dereta de la Pantalla, et surt un puntet que veus com es va apropant,  primer amb l'avis de color verd, i desprès amb color vermell, que indica que el tens molt aprop ( el puntet, evidentment, es un vehicle )...a la que el cotxe t'adelanta, el puntet desapareix, a no ser que vinguin mes cotxes, que en aquest cas, la linea de punts , va seguint com si una ranglera de formigues vinguessin cap a tu...:) 

En carreteres molt transitades, on el volum de cotxes es molt gran, o gran, potser no serà una eina del tot necesària, ja que automàticament, la tendència es la d'anar sempre mirant de reull cap enrrera. Però si ets dels que voltes per carreteres principals poca estona, i el que t'agrada es escapar-te cap a carreteres secundàries, on tot i no haver trànsit casi, de tant en tant et passa un despistat amb cotxe a menys d'un pam, i a mes, t'enganxa just quan tu anaves totalment a la teva bola, en mode Sèries, o en mode recovery total, o sigui, pendent de tot menys de si venen cotxes, es aqui on potser l'aparatet aquest t'estalvia mes d'un ensurt. 
Pot semblar un aparell innecessari, una "Frickada". De fet, per la majoria, a dia d'avui ho serà,  però puc assegurar, que al cap de dos setmanes fent-lo servir, he tingut com una necessitat de seguir fent-lo servir. SI us mireu el video d'aqui sota, veureu molt rapidament com es mes o menys el funcionament dels avisos....


SCOTT SCALE 710+ 

I Clar, a part de provar el Garmin Varia, tambe he pedalat, però d'una manera divertida! i es que he tingut amb mi durant tota una setmana, i gràcies a que FANATIK es va atrevir a demanar-ne una de Test, una Scott Scale 710+ durant tota una setmana. No es tracta de res mes que d'una bici amb rodes de 27'5", amb la diferència de que el neumatic es de 2'8" d'ample, que fan girar-se a mes d'un a mirar-lo, i es que si, es ample....molt! però enganya, perque el que d'entrada sembla que hagi de penalitzar, ja que arrossega o sembla que hagi d'arrossegar molt, no ho fa....penalitza, si, però molt molt molt poc.  
Hi he fet uns 200kms, i uns 2500+ de desnivell, i puc assegurar que es una bici molt mes interessant del que en principi pot semblar. 

A part d'un biker força mediocre, es pot veure l'amplada de la roda perfectament aqui!

Una sortida nocturna a ritme ( i amb fred! fff no puc amb el fred ) per la Plana de Vic, em va deixar clar, que la bici, rodar, roda com a minim, casi tan be com una 29".
Una pujada a Bellmunt, a ritmet alegre, em va deixar clar, que pujar puja, i molt molt be. Pot haver-hi la falsa creença que amb aquest pneumàtic tan ample, la bici es un tractor, i res mes enllà de la realitat. D'acord, no vaig pujar xiulant, i tot i que feia dies que no agafava la cinta del pulsometre,  aquest dia ho vaig volguer fer per veure ( tot i el trist estat de forma amb el que estic ) si les pulsacions, quan tenia ganes d'apretar, es disparaven molt o no.

Resposta? doncs que el temps final de pujada, va ser molt similar a l'equivalent a una 29" actual. I que si un problema te aquesta bici en concret, es mes el pes que no pas el ample de roda. Canviant Manillar, potència, Seient, Tija, i poca cosa mes, la baixem mig quilo fàcilment, vaja que si esta aprop dels 12kg, tal i com ve de serie, amb quatre canvis la deixariem aprop de 11kgs... cuidado llavors...que a mes d'un el podriem sorpendre.


On realment si que no te rival, es baixant, i es que la geometria de la bici, amb una forquilla molt llançada, i una distància entre eixos, que tot i ser bona per pujar, es relativament llarga, li dona una estabilitat brutal. Es menja el que li posis, i a poc que la fagis seguir per on tu vols, la  bici flotarà per sobre les pedres.

El resum es que m'ha encantat. Per mi, i mes per mentalitat que per ús real, es dificil que la pugui tenir al meu raco de bicis,  a dia d'avui...bàsicament perque tinc masses fornts oberts ja...... però si aconseguim que se'ns passin els Tabús ciclistics que tenim a la comarca d'Osona, que ja se que es dificil, es una opció a tenir molt molt molt en compte! No la descarto amb un futur no massa llunyà...

Si teniu oportunitat de passar per Fanatik, no dubteu a apuntar-vos a la llista que hi haurà per provar-la. Si ho feu, estic casi segur que mes d'un, em donarà la raó sense cap dubte.

Hi han mooltes mes "xuxes", però tampoc es tracta de Colapsar no?

Un dels temes, i que a hores d'ara, ja hi he fet dues sortides, es  l'Scott Foil 2016.... vull explicar-vos sensacions quan la tingui 100% acabada, i es que falten les rodes definitives, DT-SWISS, que estàn al caure,  i una altre detallet, i que mentre escrivia això..arribava, ( en Mateu de Fanatik, m'ha enviat  una foto ) el manillar integrat que finalment he decidit posar-hi, ( a la propera entrada prometo fotos d'aquest manillar tan espectacular ) vaja, que d'haver de ser una bici relativament "normal", passarà a ser a un bici força força exquisita, personalitzada 100% al meu gust....i si, puc avançar, que la bici es un cohet, a falta de provar-la be, algo he notat ja, i m'agrada.

Tot això passa, mentre entre setmana, no deixo de fer els meus pinets de running. Estic inscrit ja a la Cursa de Na Dalt a Bellmunt, el dia de St.Esteve. De fet, diumenge mateix, feia la meva primera pujada de la història a Bellmunt desde baix de tot, de la plaça vaja....amb sensacions que em van agradar, però ei, sino ho heu provat mai, això de fer un Bellmunt desde baix, cuidado! que es dur!



La vistia al Granier de la Rambla, no falla...personalmetn hi arrasso!!


A mes, apart de les meves escapades d'entre setmana, dissabte vam fer Vic-Barcelona amb Fanatik's, gairabè erem 20! l'experiencia, com sempre, o casi sempre, es de les que et fan veure, que el rendiment, el correr, l'estress, no sempre han de ser l'objectiu, i que tot i que m'agrada molt fer-ho, dies aixi,  l'objectiu no era cap mes de que arribessim tots a Barcelona...i per cert, objectiu complert!

Enceto demà setmana, o millor dit, mitja setmana, que ja estem a dimecres!, i a mes ho faig a ritmet...prova d'esforç! un checking de la "nostra" maquina s'ha de fer, almenys un cop a l'any, i ara, quan estas fora d'obligacions, es bon moment per fer-ho. Si el que vols es mes buscar rendiment, i saber millores que aconsegueixes amb l'entrenament, es mes aconsallable fer.ne com a minim dues a l'any, una feta fora a de forma, i una altre en plena forma..

Aqui els Cascs Douout amb tapa...a sota sense
Tot i qua avui, es un dia d'aquells que no pararia d'escriure, crec que massa m'estic estenent ja, o sigui que guardare sorpreses per la setmana que ve, com a puntet a l'entrada, hi deixo el que segurament, erà el Casc que molt de nosaltres farem servir a la temporada 2016 amb carretera. El color costarà mes de triar a cadascu......però em direu que el casc no es macu? doncs espereu a veure`l en viu...agrada i molt!!!!

DOTOUT.....




2 comentaris:

Xavi ha dit...

Molt bona pinta aquests cascs!!!

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

moltt Xavi!!!!! a mi m'agraden molt

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS