dijous, 29 d’octubre del 2015

FANATIKA.......FOIL....


Reestructuració total es el que aquests dies estic fent, i la veritat, es que desprès de tenir frces dubtes, ho començo a veure clar. Estic parlant de Bike Road 2016. Si us agrada això que veieu aqui sobre, ja en serem mes d'un. Es la Foil del Team UCI ProTour, IAM Cycling, i es el model que he o hem escollit per pedalar al 2016. Agressivitat 100%, estètica de les que agrada o no agrada, però de les que no deixa indiferent, i això m'agrada. D'acord, no te discs, i reconec que era la prioritat numero 1, però desprès d'unes setmanes rumiant, valorant opcions, i si, amb una mica de ràbia continguda, la Foil 2016 es una opcició que m'atrau.
Aquesta decisió, em deixarà estudiar be, de fet ja ho he començat a fer, el tema dels muntatges amb discs que aniràn venint.
En pocs dies sortirà de Fanatik una Scott SolAce que encara que es una bici de les anomenades Gran Fons, vaja, amb una geometria mes relaxada en teoria, sacrificant una mica efectivitat per comoditat, però que a l'hora de la veritat,  el que som capaços de palapar els "terrestres", es ben poca diferència en respecte a una bici de competició pura i dura. Però al tema, que es que amb res, aquesta SolAce serà una realitat, i un cop vista amb imatges, crec que mes d'un, canviarà d'idea respecte a aquest estil de bicis i sobretot a aquest estil de geometries. Aprofitant aquests muntatges, serà on mica en mica, veure com evolucionen els discs, ja que esta clar que les evolucions seràn una constant. Sense anar mes lluny, ja s'han filtrat les primeres imatges del nou Sram E-Tap, amb manetes de canvi ja hidràuliques, que era el que a mi em preocupava mes que encara no haguès presentat Sram. Pels que no sabeu que es, es tracta del nou grup Sram per carretera. El van presentar a l'Eurobike fa 3 mesos, i a Unibike fa un mes i mig, on el vaig poder provar en persona, i la veritat que pintava be, molt be. Es un grup molt innovador, ja que per primera vegada, no veureu ni un sol cable de canvi que surti de les manetes i vagi als canvis, funciona amb Wifi!! per cert, una Wifi amb un protocol unic, que Sram ja ha patentat per evitar interferències, amb altres dispositius.  Vaja, esta clar que la cosa pinta be, però temps al temps. :):) ( em fa gràcia perque aquestes paraules, darrerament, les haig de fer servir força:)


   FANATIKA 2015!!!



El cap de setmana va ser mes, però, i es que dissabte, i amb en Roger com a guia, l'Eric, en Jaume, l'Albert, en Francesc, en Crosas  en Sito, i el que escriu. ens perdiem per la zona Sud d'Osona.
Van ser 77 kms, i algo mes de 2000m positius, passant per Collsuspina, Castellterçol, Aiguafreda, Plà de la Calma, Collformic,  el Brull i acabant a Hostalets, on haviem començat.
Le sensacions esta clar que no son les de fa dos mesos, ni les de un, però es clarissim que aiò poc importa ara, i potser fins i tot mes endavant tampoc importarà massa :)

no no, no estic negatiu! nomès que plantejo el que fa dies que rumio, i es que no tinc clar fins a quin punt buscare una forma optima l'any que ve. Poser m'estimo mes un nivell elevat per poder fer de tot i a qualsevol época, que no pas posar un objectiu concret. M'ho passo tan be pedalant, ( amb el fred no tant!! ) que crec que no vull sacrificar res, per poder fer alguna altre opcio amb mes garanties. Crec que ho vull fer tot, encara que el nivell sigui un punt per sota del que podria ser. De fet, estem començant a posar objectius de cara a l'any 2016....i entre les que gairebè segur ens veuràn, i que començem a tenir clara, es la VOLTA A IBIZA amb BTT....al calendari hi estem començat a posar creus, però encara es aviat per confirmar res en ferm. Mica en Mica!

Deixo alguna de les imatges que van sortir de la volta del dissabte, que quan m'hi poso, la veritat es que surten forces fotos! queden ganes de repetir......potser el dissabte vinent? segurament!tinc ganes de BTT! Això si, per diumenge deixo una carta amagada, perque es possible que es pugui fer algo de carretera, que encara que la BTT es posi be, la carretera es la carretera, i aqui no hi entren dubtes, la 'Flaqueta' sempre ve de gust, isi es amb bones propostes mes....

FINS AVIAT!!!!!!








MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS