dimecres, 18 de març del 2015

PORTS DEL MARESME 2015


Apa, mig març i dues escalfades a sobre ja....però es que a aquestes alçades...que hem de dir no? ENS AGRADA!
Vaig al grà,  i es que com sempre, hi haurien mil detallets per explicar, i    si m'hi poso, no acabo mai......
Desprès d'una setmana amb unes sensacions dolentissimes, amb mal de cames enorme, i rendiment mes que dubtòs, arribava a Arenys de Munt amb un interrogant força gran. Hi anavem 7 Fanatik's, Team..i davant teniem un recorregut retallat per culpa de la nevada al Montseny el dia abans. M'agrada fer servir aquests esdeveniments ( si si, no son pas curses no, encara que ens agradi dir que ho son )...per mantenir o aconseguir allò que pel meu compte, aquest any, no em veig amb cor de fer, que es patir de debò...apretar de debò.
A les 8 i es escaig donaven la sortida, i amb un vist i no vist ja rodavem cara al primer Coll, Collsacreu, curt, i explosiu, on a falta de 500 metres per coronar, i amb el pulsometre al 96%, decidia deixar-me anar del grup de davant, pensant que els 15 segons que em treurien al coronar, els recuperaria gairabè deixant-me anar a la baixada, i...error....no volia estressar-me massa a la baixada, i al final va tocar fer-ho perque no els atrapaven, extranyament es va rodar molt rapid a un tram que creia que seria lent, es lo que te no ser prou bo per aguantar sempre a davant, haver de correr quan altres van de relax...
Amb l'Albert ja al grup de davant tambè, ens dirigiem a Gualba...rampes durissimes que farien selecció ràpida...m'hagues agradat moltissim mes pujar a santa Fe del Montseny, Coll llarg i constant, però no va poder ser...Gualba i Mosqueroles a explosivitat pura i dura... la sort, es que per fi, i sorprenentment les cames anaven, això si, ja lluny del capdavant, segur que aqui ja queien minuts, però per dins, i mentre pujava direcció Mosqueroles, em dia a mi mateix i pensava, que patir si, agonitzar no..i aixi ho vaig fer, i va ser el que em va fer tenir uns sensacions inmillorables tant fisiques com mentals.
El que em vaig adonar, es de dues coses, que la gent esta fortissima ja al Març, i que jo, tot i tenir una forma que pinta be, i que a mi m'agrada, dedueixo que disfrutare molt, sino m'obessiono amb els cronos i els resultats, seràn mes que acceptables segur, però tinc clar   ( de fet ja desde final d'any passat ho tenia )  que no son l'objectiu.
Desprès de la minibaixada de la Costa del Montseny, encaravem els 3 ultims ports de la Ports del Maresme, sense oblidar els trams lletjos de carretera Nacional. No em vaig desgastar gens, i al ports, em limitava a mirar d'aguantar el grupet del quel era un component mes. Era absurd intentar marxar, ni arribaria massa lluny, ni tenia gas per fer-ho....Els del capdavant, no els deviem tenir massa lluny, però, amb casi 4:00h que preveia fer de bici, em sentia mes que realitzat amb la feina feta...i fins i tot, a l'Ultim coll, Collsacreu en sentit invers que al principi, em vaig posar a tibar del grupet una mica, res important, però si per provar-me de com anava de forces a la part final...i no em va desagradar.

En resum, estic segur que va ser un bon entreno de calitat, on  mes , la resta del Team acabava sense incidències greus, i la Tina i l'Albert, sumaven expèriencia al seu curriculum, a mes, a un nivell molt molt bo, i sobretot, amb sensacions bones  en l'aspecte de saber assaborir el patimet....qui vol , ja m'enten:)

CLASSIFICACIONS PORTS DEL MARESEME

Ara ja però..tocarà pensar amb objectius força diferents, i pensant fins i tot amb setmana Santa, he decidit agafar-me aquesta setmana de relax/recuperació, per apretar les dues properes que vindràn....que seràn i vull que siguin de molt volum i intensitat...que si desprès, el descans fa el seu efecte, pot fer que sense massa massa estress, puji un graonet amb la forma i aixi poder rendir a un nivell una mica mes elevat, i sino, doncs mala sort...que no em puc queixar tampoc! i...si, Tocarà fer molta BTT, o millor dit, en farem perque ens ve de gust, i perque molts dels reptes d'aquest any, seràn sobre rodes gruixudes...de fet, fins el 18 d'Abril a Cambrils, no tornem a tenir cap marxa cicloturista.....i falta un mes!!! Això si, entrenarem i molt mab la de carretera, que els plannings amb les sortides de Fanatik Bike, pinten be, sobretot el d'aquest cap de setmana....aqui sota hi veieu perfil......

I com no, avui  , si si avui, ha set el dia que materialment parlant, el cap se m'en ha anat del tot....a la BMC de BTT li espera una xuxe per la setmana que ve...uns super XUXE!! quina?   us dirè que acaba  amb 1.....;);););)


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS