diumenge, 26 d’abril del 2015

ORBEA MONEGROS 2015


I
Aixi vaig arribar ahir a la Meta de Monegros.....rient! i es que no quedava altre remei!!
El dia d'ahir van ser una suma molt gran de sensacions, content, frustrat, i al final, tocant de peus a terra, satisfet, molt satisfet, però sumant un altre esdeveniment on la falta de "puteria", enmascara una entrega d'energia impressionant, i un estat de forma que fins i tot, a mi mateix em va sorpendre.
Tenint el dorsal 4,  guanyat a pols altres anys,  sortir darrera de mes de 1500 persones no era la millor opciò,  i mentre esperavem amb la resta de Fanatik's la sortida, m'anava a donant que la vaig cagar....tenia el deret a sortir davant, i el fet de no atrevir-me a avançar a tothom abans de la sortida, colocant-me davant, perque ningu es poses a cridar empipat ehhhh que " Hay uno que se cuela " .. em va fer quedar-me allà darrera i pensant per algun moment que poser, i amb una mica de sort....arribaria a contactar amb el davant....i....no, no va ser possible tot i les sensacions espectaculars que tenia ahir a les cames....demà, amb una mica mes de calma, resum de la meva Monegros particular....:) això si, puc dir, i ben alt, que m'ho vaig passar genial, i que tenim un Club, que val molt la pena treballar-hi...desgasta, agota, treu molt temps, però val molt, molt la pena, n'estic segur!

Ho sento!!! Vaig un dia tard!!! Però es que a un li falten hores al dia!!

Com es veuen les coses uns dies desprès em dic a mi mateix, i es que avui, que Monegros ja es història, poc penso en que  si hagues sortit allà on em tocava, haguès entrat dels 10 primers segur... Ara mateix em quedo amb l'experiència , la meva quarta Monegros, i que tot i sortir darrera de 2000 persones, vaig acabar sencer, com casi tots...,menys la Tina, que pobreta, es dura, molt dura, i desprès que algun animal la tirès a terra, i la deixes marcada de braços i cames, perque esta pelada de tot arreu, la veritat.....va aconseguir acabar amb 4:44 min... No vull pensar quan hagues fet sino hagues caigut.., i tot el que va comportar la caiguda... Però vaja, el millor es que esta be...
Jo el que si que tinc clar, es que vaig literalment morir a sobre la BTT... No entenc com encara trec forces per aguantar fogonassos tan forts, sabent el poc que m'hi jugo, en teoria clar, perque la satisfacció en sensacions, va ser enorme...vaig marcar una mitja de pulsacions de 87% amb  les 4:11min que vaig trigar a fer els 120kms del recorregut de Monegros 2015, i ser capaç d'aguantar el cap a aquesta intensitat, em deixa molt molt content... 50e??? Por ai va,,,però soc insistent, el millor, l'experiència, sense cap dubte!
El recorregut en si, no es exigent, però auna mitja de casi 30 km/h, i anant amb BTT... O apretes les dents fort o no ho aconsegueixes...
Per cert, un BE tambe per l'Albert, que entrant a 4 minuts darrera meu, es mes que evident que ho va donar tot, o casi tot,,,, perque estic segurissim que te molt, i molt per donar encara....temps al temps!!!
Ara ja, avui, tinc canvi de Xip activat, ULTRABIKE, mes BTT!! I la veritat, em diverteixo, a mes, tornarem a ser forces Fanatik's....
Serà la setmana prèvia a Terra de Remences, que si haig de dir la veritat, no em motiva tant com solia fer aquest any, em tiba nes el fet de ser-hi, per tots i amb tots els companys, que no pas per anar-hi a correr de debò... A veure com estarà el cap aquell dia... Però
Res, ara toca pensar amb Ultrabike!!
Fins la setmana que ve!!!



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS