dissabte, 4 d’abril del 2015

TOCA REMATAR!

Tapis, enteron espectacular per fer paradeta a reomplir amb pa amb tomaquet i truita:)


Miki, Lluis, Pingui, Albert
Setmana Santissima!!! estic segur que serà la setmana de l'any amb mes hores, que no vol dir que totes siguin aprofitables si ens referim a entreno. El que si esta clar, es que en quant a divertiment, son aprofitables 110% efectives, i la veritat, per els objectius personals meus, son casi casi el que mes valoro. M'agrada correr, i molt! però quan ja has tocat sostre, et queden dues opcions, intentar no desenganxar-te del sostre, i divertir-te tant com puguis mentre ensenyes el poc que saps als que van venint darrera...
He partit la setmana amb dues parts, perque encara no estem, ja que tot i  la Classica de cada any en divendres sant, amb la Saturday's, demà ens toca una sortideta prou atractiva amb els UCA fins a Rasos de Paguera, on ens acostarem als 200 kms segur i on espero tancar una setmana molt carregada, amb una mica de canya.
Coll de Jou...on es en Carles? que tambè hi era!!!!
La primera part de Setmana ha set omplerta amb BTT casi en totalitat ( exeptuant la sortida d'ahir amb Saturday's )......Dimencres amb l'Albert, l'Eric i en Carles, amb 100 kms que ens van dur fins a Coll de Jou, passant per Castell de Milany, i Ogassa.....Si, m'encanta volta per aquesta part del Pirineu, i un parell o 3 de cops l'any, m'hi passo:)....El dijous amb la TIna, per perfeccionar una mica el seu feeling amb la BTT, vam fer sortida fins a Cabrera, i tot i que encara li queda molt a perfeccionar, podria dir que evoluciona correctament. Estic segur que als Monegros, a finals d'Abril ho pot fer molt be.

Imatge diferent, desde dalt de Cabrera, dia macu macu de BTT


I Com deia al principi, aquesta primera part l'he tancat amb la sortida que ja fa 4 anys que faig, i que s'ha convertit en una clàssica, la volta per dins França amb la Saturday's. El recorregut arriba als 175 i  casi +2800 de desnivell, que a mes, fet a batzegades, acaba castigant moltissim, no hi ha any que no arribi cuit, i tot i que les sensacions que tinc no son les millors, si que veig que ahir precisament vaig aconseguir el meu record personal de l'any amb Watts, 285w FTP ....amb 66 kgs, que no es per tirar coets, però es bo que anem a amunt......a mes,  de totes les pujades que he fet mai a Coll d'Ares, ahir precisament va ser la mes ràpida, i es que el rtime i nivell general, es molt molt alt......No se si es reflectirà amb algo positiu o no, el que si se, es que pateixo molt molt per arribar a aquest nivell d'exigència, i que nomès aconsegueixo arribar a aquest punt amb dies aixi...en que un per l'altre, t'acabes apretant si o si....



Per cert, vaig estrenar noves Shoes ( sabates ) de carretera ahir divendres, Scott Premium, i em van encantar. Esteticament son espectaculars desde el meu punt de vista, i funcionalement, quan trobi el punt d'apretar del BOA, que son els tancament, ja serà la ostia, pero molt molt comodes i rigides, com a mi m'agrada!

Scott Premium amb sola de Carbono, m'encanten ( si, continuo siguent maniatic amb els detalls :) )


Apa, ara a dinar, i cap a la segona part de la  setmana Santa, Canya al que ens queda, que promet, i m'agrada!!!!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS