diumenge, 12 d’abril del 2015

NOGUERA BIKE RACE 2015

Moltes, moltes ganes de la Noguera bike Race tenia.. Hi anava amb un interrogant gegant, sense tenir ni idea del meu nivell, que no ens enganyem eh Cris... Els anys pesen!!!!! :):) i molt!
Tina, Albert, Eric i Pep Tarrès erem els Fanatiks a la sortida, on a mes molts molts coneguts que feia temps que no coincidiem ( hem de fer mes curses de BTT! Son mooolt mes familiars! ) i que sempre, encara que peco una mica de ranci penso, fa molta gràcia veure....@pujolet!!! Un gustasso coincidir:):)
La nit abans, una pizza enorme era la recarrega de Carbohidrats, acompanyat amb tota la troupe i que a mes, servia per celebrar el meu cumple...39!!!!! Normal que pesin no????
A les 8:30 la sortida...per endavant 92 kms i mes de +2800m de desnivell positiu..
Nomès a la sortida m'adonava que evidentment gas, poc, molt poc. Em passava tothom per tot arreu....i jo amb la sensacio d'anar casi a tope. Res, reflexió ràpida i dic, ei nene, es fa el que es pugui Ok??? Que esta mes que clar que el nivell ja no es el de fa 2/3 anys enrrera, ha pujat, i molt!!!  I si toquem de peus aterra, que intento fer-ho sempre... I jo tampoc estic ha per tirar faires coets, aixo si, disfruto i molt, amb dies aixi.
Vaja que tot i la falta de gas, decideixo anar a ritme alt sobretot mantenint la tensi als espectaculars corriols de baixada, que realmemt s'ho han currat, i molt!
Desprès de la pujada reina de la cursa, de 6/7 kms al 10% sobre el km 30,,, visualito gent que pensava que s'haurien escapat ja del tot i fins al final...sense pressa, i amb molt de cap, molt, em dic a mi mateix que encara queden 45 kms ( estavem a mitja cursa encara ) i que el que s'ha de fer es posar ritme intens, i amb molt cap, menjar i veure a temps...

Mica en mica, em noto amb mes gas... I tot i el puja/baixa tan dur que ens van posant durant recorregut, mantinc una intensitat i un ritme que va donant els seus fruits...la gent va tocada, i es nota, vaig atrapant molts corredors, que no aconsegueixen enganxar-se a roda, de fet, al control Xip elde mitja cursa, estic segur que he passat entre el 50/60i al final he acabat 29è... Amb 4:57min .....un dels ultims que atrapat era en Pep Tarrès, a falta d'uns 15 kms, em comenta que anava molt be, fins que ha fet Puffff..allò que de vegades passa....ho sabem tots!!
La Part final, que ja la coneixia de l'any passat, tot i que maquissima, era un martiri, pedra, corriol de pujada, i un de remate i espectacular de baixada... Que ha set allà, on he notat que la gasolina havia acabat, però allà......ja tan era!!! Era el final!!!! El planning de menjar havia set ideal...1 barreta a la hora i mitja de cursa, mig platan a cada avituallament menys el primer, 2 bidons d'aigua, i 2 gels...ha funcionat:):)


La resta de Fanatik.... Al meu parer, casi exel-lent, nomès en Pep que si haguès pogut rematar el ritme del principi, haguès fet un resultat bonissim.... L'Albert quan  trobi aquell punt a les baixades..esta clar que estarà molt amunt., temps al temps, i l'Eric, que casi debutava aqui, que tela, un Notable alt, que acabar avui a la Noguera, no era gens fàcil.....en Fi.... Amb bon regust post Noguera, un 29è amb una cursa de BTT de mes de 600 participant i sobretot, amb el 'ferro' que hi havia, per mi es un regal....ara a seguir 'treballant' i a veure com va reaccionant el cos... Perque ens queda un mes per endavant molt molt dur....Cambrils, Monegros, Ultrabike, Remences i Rioja Bike Race...uffff

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS