dimecres, 21 de maig del 2014

SRAM ES POSA LES PILES ( mai mes ben dit )

Se que havia d'escriure una crònica de la RIOJA BIKE RACE, però la desmotivació ( ciclisticament parlant, que no a lo que envolta la bici ) em fa tenir mandra fins i tot, per explicar l'experiència de la Cursa, que si be, ara mirant enrrera, em queden forces ganes de repetir, ara no m'en queden per escriure amb detall del com va anar....SI!!! ja se que no era el promès però...es que estic fent una setmana de desconexió total d'entreno, i si em poso a parlar de l'experiència, que de fet, en grans trets, ja ho vaig explicar dilluns, em venen ganes d'agafar la bici, i m'he promès que reposaria tota la setmana!!........

Detall de les noves manetes Sram

 O sigui, que permeteu-me que pensi una mica amb material, i es que Sram, per fi, sembla que treura grup Red electrònic, per fi!! vaja que l'any que vem promet ser un any de canvis importants a dins el mon de la carretera, que durant anys i anys, ha estat inamobible en quant a innovació tecnologica, i que ara, darrera els Grups electrònics i sobretot, els discs, que podeu estar segurs que en dos anys, estaràn en la majoria de es bicis de carretera...jo de moment, ja començo a rumiar-hi molt seriosament.....tocaràn canvis importants en poc temps. De moment però, us deixo aquest vido del que segurament serà el nou Sram Red Electrònic...

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS