dijous, 1 de maig del 2014

MENTALITZANT-ME...ULTRABIKE 2014

Es dijous, 1 de maig, però es que es festa! i avui, encara que sembli extrany, tinc una mica de temps i tot.....i això que a casa no m'hi he quedat!!!! al mati, sabent que volia anar per feina, he sortit tot sol a les 9 del mati ( hi havien bones ropostes per avui , però enia ganes de dormir i de ser aviat a casa ), i m'he mentalitzat, que encara que dissabte toca l'animalada de l'any 2014, volia fer un dia de canya...que encara que amb poca estona, nomès m'han sortit 3:30h, si ha set força intens. Volta tipica, aprop de casa, relativament clar, La Salut,  o sigui, Coll de Condreu i Coll del Bac, despreès Coll de Bracons, i per fer un "happy end", un Bellmunt... abans de començar-la, siempre fa una mica de mandra posar-s'hi, però...tambè com sempre, em dic....ei, mandra fora!!! em marco el punt mes llunyà del recorregut com a objectiu per no "patir" mentalment, i a partir d'allà, se que nomès toca tornar....



He pensat, que potser em passava tenint en compte lo que hem de fer dissabte, la ULTRABIKE, però descansant i menjant be se que no hi ha d'haver problema. Si que he notat, i m'ha extranat força, que les sensacions de potència no eren bones, com si em faltes "xispa", els watts, tot i sortir descansat, o acabaven de sortir com pensava, però m'ha extranyat mes, que en canvi els temps de referència que tinc tant desde Casa a Coll de Condreu, com Bracons i Com Bellmunt, eren prou bons.....nose, extrany.....però vaja entreno de calitat fet, que ara el volum, a no ser que realment tinguis ganes de fer hores i hores de bici, no cal, millor poc i amb canya, que moltes hores sobre la bici. La base ja esta de sobres coberta diguem....
Vaja, que ara  el que faig es el matix que posa el titol de l'entrada, mentalitzant-me, i es que com diu en Simeone  del At.de Madrid ( no penseu que em miro massa fubol, be, de fet gens, però se m'ha quedat gravat el que diu sempre ) jo vaig partit a partit, no penso mes enllà, fa temps que no ho faig i ara menys que mai....i clar, de la Ultrabike no n'havia mirat res, i ara que la tinc a sobre, es quen m'adono de la bojeria que es.
La farem amb parella amb en Jordi Alberch, i son 231 kms amb 6000m de desivell positiu, casi res oi? ( si voleu saber-ne mes mireu el link clickant a ULTRABIKE ) ....ara mateix no tinc ni idea de si l'acabarem o no, però esta clar que sino tenim problemes , ho farem. Ho comento aixi, perque com em passi com l'any passat a la Pedals de Foc, fer casi 80 kms parant cada 10 minuts a inflar la roda i patint per desllantar , tinc clar que no segeuixo....el cap no esta per patir massa aquest any!!!!!
Vaja, que diumenge, i si tinc prou forces per moure un dit, us explico com ha anat....que amb 231 kms, segurissim que surten mil històries per explicar!
Bon Cap de setmana llarg a Tots!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS