dilluns, 19 de maig del 2014

#RBR# Rioja Bike Race


Desde el cotxe, i en una ñarada tècnica ( sinóem marejo ) aprofito per fer una mooolt minientradeta.
Tinc, tenim, la Rioja Bike Race acabada! Ens hi plantejavem assitir-hi a principi d'any, amb en Jordi Alberch i en Roger Grau, i tot i que no ha set la millor experiencia de la meva vida, la pitjor tampoc, per descomptat, però si que m'hagues agradat que el meu estat fisic, hagués set l'optim, i es que el dijous, arribant a Logroño ja em notava que algo a dins el meu cos, no rutllava.
 A la primera etapa, i nomès sortir, les cames no tiraven, no tenien forca, gens!!! Alucinava, em decepcionava, però per cap, capgros si, seguia a tope i mes a tope...( hagues dut potència aqui, hagues vist de seguida que la cosa de veritat no rutllava ) suor fred sense fer massa calor, pulsacions altissimes, i com molts descordinació baixant....
Resultat? Primera etapa acabada però sensacions desastroses....que el mateix dia, sopant, es magnificaben, i es que extrany amb mi, no tenia gana, ni dolç!!! No em venia de gust, estava clar que algo fallava...i evidentment, fallava molt....a les 3 de la nit, i llevant-me inundat, moll de suor, em passava 10 minuts al lavabo, traient tot el que havia sopat, i amb una sensació d'estar buit, enorme...Els hi vaig comentar als companys, i evidenment em van animar a sortir a la 2a etapa,,,,i aixi ho vaig fer.
10 minuts pedalant i em quedava clar que el dia seria un infern, i es que 66 kms, i 1800 de desnivell, sense forces, i el pitjor, sense anims, acaben desmotivant a qualsevol, o almenys a mi si, de fet, crec que no es bo sortir en aquestes condicions, i es que per estones desitjava deixar la bici aparcada durant 6 mesos ( pensava: em dedicare a fer excursions a Perafita a menjar coca i ja esta ) i passarme les hores d'entreno, parlant de bicis, pero sense anar-hi:) que diguem que m'agrada força tambè!
Al final d'etapa, destrossat, em passava 2 hores de la tarda dormint....en Roger, company d'habitació va fer el mateix, i en Jordi Alberch i Roger Peralba crec que tambè, i aprofito per remarcar que estavent fent, els 3, una cursa d'escandol, en Roger Grau a nivell binissim, i en Jordi, tot i la canya de l'any que ja porta, ho estava bordant!
La nit de dissabte, i la que ens portaria a la última etapa, de 80kms i 2100 positius, tenia clar que no sortia, i tambè que no soparia pasta!:):) ( uns crossantets del Mercadona la van suplir ) , i deurien anar be, perque tot i la icognita de no tenir ni idea de com aniria, si tenia clar que sortia a acabar la RBR....i aixi ho he fet....i tot i que no era per tirar coets, el meu estat, si que no tenia res a veure amb els altres dos dies.....les cames conençaven a tenir energia, que ja es molt!!
Pero.....clar, aquest no era el meu cap de setmana, i sobre el Km 50, la roda de darrera, que tan be havia anat desde que la vaig muntar, ha decidit dir prou.....el problema, es que per 'colmo' de desproposits, el pot de les eines/camara/etc, que no l'havia perdut amb 3 anys, amb una trialera, ( on ja havia sentit algun cop extrany ) havia desaparegut!!!!!!
Tenia opció, de que en Jordi ( que havia aconseguit atrapar ) em deixes una camara....però per una vegada, les ganes de dir prou, m'han pogut, i he dit, ei, fins aqui hem arribat, ultims 25/30 kms per carretera, i avall....ja vindràn temps millors....aixo si, tot i el 'malestat' al mal temps bona cara! Aixo sempre!!!

Fare una entrada mes complerta, la gent amb que he compartit el cap de setmana, a part de genial, crec que s'ho mereixen, i no han set pocs!! Això si, tinc una cosa clara....abaixo el ritme dràsticament, amb relax sinó total, casi, i el que queda per fer de Maig, serà amb xip de competitivitat 0....desde el Març apretant casi casi cada cap de setmana, ha arribat l'hora de escoltar el cos i deixar-lo reposar:):)
Un resum petit amb fotos, i a mitja setmana si es pot, sencer!!!




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS