dijous, 11 de desembre del 2014

MOTIVACIO.....= Non Stop!



Sembla mentida, que despres de uns quants anys apretant les dents, estigui a punt d'acabar un altre any, i les ganes de fer segueixin a tope.
Canvien les rutines, canvien les persones, però el que no canvia, son les ganes de continuar fent quelcom en aquest mon que tant omple, el de la bicicleta...
M'he plantejat molts cops als darrers mesos, com encaro la temporada que ve, i no nomes a nivell personal, sino com a colectiu, com a Grup. Fer crèixer un Club, a l'época en que vivim, de tantes opcions i alternatives, no es fàcil, requereix molta dedicació, però sobretot il-lusió, i això, es el que per ara ( algun cop si he pensat que se m'acabava ) no m'en falta... I que duri! Son aquests detalls, els del club , els que em faràn, canviar el plantejament que altres anys havia seguit. No penso deixar d'entrenar, de 'castigar-me' , però si que tinc clar , que a part de un o dos objectius personals, la resta aniràn enfocats a les preferències dels que formen Fanatik Bike, la seva il-lusió, es la meva....
Les opcions s'aniràn perfilant, sobre la marxa, l'únic que em caldrà fer, es estar a l'alçada, que no sempre s'aconsegueix.


Per cert, entrem amb dies perillosos, NADAL!!! Tinc una batalla mental amb la ment, per evitar els dolços, força activa,, tinc la sort, que tot i el fred, he mantingut un nivell d'hores acceptable, encara qUe veig, que no soc l'unic!! Això de sortir tant a aquestes alçades, fa uns anys, era impensable!
Dissabte passat el del Pont, vam fer ruta, amb una part de Fanatik Bike, , per la Costa Brava, 103 kms divertits que sumats a la volta que en Jordi Alberch, Jordi Sanchez, Jaume Ribosa, Oriol Buch, Etc, ens havien preparat a l'Albert rifa i a Mi per diumenge ( BTT ) em van fer tancar la setmana amb unes gens despreciables 12:30 hores de bici...


Parar no parae, però si que potser estare algun  dia sense tocar bici....dependra de si el termometre s'acosta molt als 0 graus o no:)


Aquesta setmana, a part de megafogonasso del Repte #Bkool a Fanatik, mirare de fer una escapada nocturna a Bellmunt, i el Cap de setmana, pedalada per la Marató dissabte, i BTT 'lliure' diumenge.... 



Ahhhh, i cosetes, xuxes....., la setmana vinent es setmana d'arribada de cosetes, les Northwave que tenia al punt de mira, per BTT, no tenen stock fins Febrer, o sigui plan B,, en marxa, crec que Sidi serà l'alternativa....i amb les bicis, va de potències el tema....amb la de carretera, despres de l'estudi a Fanatik de l'Atilla ( Retul ) he posat una de 100mm, descartant la 110mm, sorprenent el canvi!!! I per la BMC,,, caurà ja mateix, una -17 graus, i es que les 29, i mes amb talles petites, no hi ha discuisó possible, necessiten angulació negativa si o si.....no va malament amb la de 6 Graus, però ascendint, necessito anar mes 'plà',,,  i una -17, no penalitzarà en excès la meva poca tècnica de baixada....
Per cert, la BMC, em te enamorat, no es que les bicis de els últims dos anys no fossin genials, ho eren, però aquesta te o millor dit, m'esta aportant un plus extra de feeling i motivació, que feia temps no experimetava, juraria que la relació, s'acostarà a la de la Foil de carretera ( mes de dos anys amb ella, i encantat encara ) , llarga i duradera:) encara que algu no ho cregui llegint-me i coneixent-me...,

Per acabar, us deixo una foto de l' Scott Scale d'en Jordi, desprès d'un restyling molt encertat, una bici del 2013, que amb els canvis justos, passa a primera actualitat... Maquissima!!!!

          Scott Scale RC 29...., Fox Kashima CTD Fit, Mavic SL..,,




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS