diumenge, 10 de maig del 2015

TERRA DE REMENCES 2015


Per no perdre la costum avui estic una mica cansadot....o mandròs, i deixo la parrafada per dema o dimarts màxim. El que si puc dir, i ben alt, es que estic començant a apendre allòque fa temps li vaig al darrera, correr a nivell acceptable, patint el que considero acceptable, i es que ja no estic per gaires escladufades .............. Avui he fet el meu pitjor Terra de Remences dels Ultims 3 anys,  esportivament parlant .....39è i 5:03min.....però crec que l'he viscut millor que mai, no diré que mes divertit, anar a tope tambè em diverteix, però si que l'he assaborit com mai havia fet, sense morir enlloc,  sense sentir-me obligat a fer res concret. /ena Remences al sac, i espero que no sigui la última....Bona Nit! i queda pendent la crònica!!!!!!






MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS