diumenge, 26 de gener del 2014

TOPIC......però...SUMANT!!!!

Aixi ens veuràn desde darrera:):):)
Setmana intensissima!!! a tots els nivells a mes.....estic content...ja que mica en mica, tot va transformant-se en realitat....però sobretot estic content, perque tot i tenir molta feina, i anar una mica de cul...m'espanta saber d'on treure el temps per entrenar fort mes endavant, encara que intentaré trobar-lo on sigui:)! però al que anava, i es que tot i anar, de cul, estic content perque darrera de tot el que estem intentant engegar amb Fanatik BIke,  estic coneixent amb molta il-lusió, i sobretot, amb moltes ganes de fer cosetes......uns mes grans, i altres no tan grans, però que al final, totes sont important i totes sumen.
En la part esportiva, SI, SEGUINT SUMANT! aquesta setmana em tocava prova d'esforç, la que faig cada any fora de tot forma, que  la vam ficar expressament a dins d'una setmana de poca càrrega...per no fer-la cansat, tot i això al hora de la veritat, em trobava força cansat de cames, ja que el dia abans, havia fet cames al gymnàs...i ho vaig trobar! Els resultats força bons, bons numeros i mes tinguent en compte els d'altres anys, si aconseguiexo guanyar la batalla personal que tinc amb les galetes,  i aixi poder reduir una mica el sucre que em fico a dins el cos, la cosa pot anar be:) això si, tot just acabem de començar:)......apart de la prova....el cap de setmana, l'he salvat força be. Dissabte, i desprès de buscar la manera de marxar del fred, feiem un bon grup per baixar fins la Garriga amb tren ( Sergi, Lluis, Roger, Jordi Checa, Quim Comas.....i mes gent del CAT , Gracies Checa per el bon grupet que vas portar! ) ....amb en Roger haviem rumiat ruta, que va acabar estant força be....( Amb en Roger, Jordi's de la costa, Sergi...etc, crec que farem força coses interessants ), Sortiem desde la Garriga i direcció Sant Celoni passant per Canoves abans...

Era la part amb menys fred de tot el recorregut, i que ens portava a una carretera molt molt tranquila, i que de pas ja recomano, que es la que s'agafa en direcció Breda, on desprès d'una petita pujada, es baixa per anar a enllaçar amb la carretera que va d'Hostalric a Arbucies.
Llavors, els que coneixeu la zona...sabeu que es pot anar a Sant Hilari Sacalm, o Coll de Revell....i aquesta última opció es la que vam triar nosaltres. Es un portet d'uns 12 kms, molt molt suau, i de bon pujar, amb carretera molt bona.
Vaig fer casi tota la pujada amb Zona 2, voltant els 200watts es això..
En Roger, en Quim i algun CAT ( Club Athletic Torello ) van pujar a ritme mes intens, ja que els vam deixar de veure aviat, per cert, quines ganes de canya que tinc! encara que se que es millor esperar encara, que sinó desprès es fa molt llarg l'any...Un Cop a dalt Coll de Revell, i ja amb el Fred tipic de la comarca d'Osona altre cop a dins, anavem cap a Viladrau, i cap a Seva, a rtime alegre però assequible encara...per ja desprès, anar cap a Tona, Vic....despedir-nos d'en Roger i en Lluis...i arribar a Torelló en Sergi i jo amb 116 kms i mes de +1500 de desnivell amb 27.5 kms/h de mitja i 178 watts de mitja, bones dades per no aparetar gens!

Bona Colla!!! i Roger amb la barreta!!!

Desprès de la part esportiva...hi ha tooota la organitzativa, que no es poc!....Em moria de ganes de tenir les primeres mostres de la roba i disseny dels que es van començar a gestar a finals de Novembre, i per fi...divendres, els tenia a les mans....la veritat, desprès de tants anys amb una imatge al cap, el canvi et descoloca una mica, però em va durar poc. Em sento molt identificat i amb moltes ganes d'quest projecte que hem començat una bona colla de gent...vagi tinguent una bona empenta i continuitat...
Ara toca acelerar el procès perque tots aquells que formen part de Fanatik Bike....surtin aixi!

A mes, tot i el pilot de coses en quan a infraestructura que tenim entre mans, no deixem d'anar planificant el calendari, i de moment, ja hi ha una parell de coses fixes, i el millor de tot, l' Obectiu nuumero '1' de l'any decidit, a sobre, amb moltes moltes ganes.....ens uns dies us el desvetllo, encara que molts, ja el debeu saber.
Ara de preperatius, o curses preparatives forces, entre d'altres, la Monegros amb BTT, que em fa especial il-lusió ja que serem molts, però tambè alguna amb carretera, o mes que alguna, que serà la que ens anirà posan a to de debó...
Sergi, Roger, Cristian, Jordi Checa
Per acabar us deixo el moment en el que vaig poder palapar per primer cop les noves i primeres equipacions 2014 de Fanàtik Bike, i que em va fer força força il-lusió...ah!!! i tambè la sortida d'avui amb en Charlie i la Berta fins a Perafita a fer un tall de coca, que fa temps que no feia!!!!
fins la setmana que ve!!!!!



Amb la Berta i en Charlie avui!!!


Contentissim amb el New Look



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS