diumenge, 19 de gener del 2014

CRU HIVERN!

Doncs si, desprès d'una setmana en la que, els que poden entrenar o sortir durant el dia, l'han pogut aprofitar a tope,  ha sigut arribar el cap de setmana, i zas!! pluja i fred a dojo! El planning de la setmana, l'havia quadrat perfecte....amb les sessions de gymnàs i tot, que uff continuen costant molt, però seràn dos mesos, vaja, que toca aguantar....a mes, i per ajustar mes les poques estones lliures que tinc, hi va haver la presentació de Fanatik Bike, on tot i que les xerrades amb públic no son el meu punt fort, en Marci de Fanàtik , volia que expliquessim una mica que ens havia dut a fer neixer aquesta nova opció a Osona, i aixi ho vam intentar...segur que van quedar molts dubtes per resoldre, i de ben segur que potser no va agradar a tots els que van assitir-hi, però també es segur, que recordant sempre, que el que som, es una club de persones amb ganes de fer coses, tot això creixerà , i poc o molt ens sentirem orgullosos de formar part del projecte, tot això , no massa enllà....de moment els passos que s'han de fer, els anem seguint, de fet, ja han arribat les primeres licències del 2014, i ja som, hores d'ara, aprop de 40 integrants.....no m'esperava tan bona aceptació , i mes d'entrada. El que farà falta ara, es respondre amb fets, als que han confiat amb el projecte....que espero i crec, que ho podre/podrem fer....de fet, estan apunt d'arribar les primeres equipacions de la  nova història Fanàtik bike, m'en moro de ganes, de poder veure posat al damunt, allò que molts ja em reclamen, i amb raó, però que degut als plaços tant curts amb el que estem i hem estat fent tot plegat, fa que la cosa sigui no lenta, però si que ho sembli....amb menys temps del que ens esperem, podrem començar a lluir imatge 2014 segur!

Deixant de banda el tema equip, el cap de setmana ha estat com descriu el títol, fred i pluja. Sortiem amb un grupet guapo dissabte a les 9:30 desde Torelló, amb en Sergi ( pingui ), Guillem, Roger Serra,   companys de Fanàtik també i companys del CAT Torelló. La idea era voltar les 4:30, però va ser impossible. Desde Collsupina mateix, on s'ens va posar a ploure, ja no vam atrapar ni un sol moment de carretera seca, al contrari, cada cop mes molls i mes fred, fins el punt que l'arribada a Torelló va ser mes un suplici que cap altre cosa, feia temps que no arribava a cassa tan apurat...tan que avui diumenge, i tot i voler recuperar el que em va quedar pendent ahir, on nomès vam poder fer 3:30 hores,  he decidit no jugar amb foc i tancar-me al gymnàs 2:30 hores fent spinning......lluny de les 4:30 que em tocaven...però tambè lluny d'agafar algun refredat greu i de psssar-ho molt malament com ahir. Els que som tan quadriculats com jo, aixó de no aconseguir objectius d'entreno setmanals, ens fa quedar-nos amb la regust, i ara mateix el tinc, l'únic que m'alleugera es pensar que tot just estem a Gener, i que no cal atavalar-se..que hi ha temps!!!!


Spinning Time diumenge:)
Ara toca encarar quarta setmana de pretemporada, en teoria setmana de recuperació, però sabent com ha anat la que deixem enrrera, el planteig serà diferent al que estava previst, segur...de fet. Al noi que em prepara els entrenaments, ja li he fet saber el meu malestar......no m'en podia estar! a mes, el proper dimecres, toca la primera prova d'esforça de l'any.....on n'extraure el llindars mes importants per afrontar els dos proper mesos,  desprès, les proves test de FTP amb la bici i el medidor de potència, arribaràm a partir de Març, i aquestes si que comencen  a  ser importants per saber si hi ha evolució o no:) quines ganes!!!
Apa, amb una imatge d'ahir a Fanàtik, on vaig anar a veure com estava el tema de les Bieles Rotor Rex per la Scale 29 2014 ( sisi,  ja ho se, fa dies que la volia ensenyar amb el muntatge definitiu, però tot i estar la bici sencera muntada, la gent de Rotor, al mercat nacional, sembla que ens tenen oblidats ), tanco la setmana, i de pas aprofio perque resalti alló que mica en mica anira agafant relevnància per aquest any....Fnaàtik Bike....a que es maca la nostra primera peça de roba oficial??????? 





MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS