dimecres, 3 de juny del 2015

TORNEM-HI.....TRACKS



Si, poca repercusió he plantat per aqui de Puertos de Ribagorza....però la setmana de semidesconexio que porto, no m'ha permes asseure aqui davant de l'ordinador fins ara, i la veritat, Puertos de Ribagorza, tot i passar-m'ho hiper be, com crec, tota la resta dels que hi vam ser, podria dir que va ser un cap de setmana de turisme.

Eren 185 kms pel Pirineu Aragones, que al arribar al quilometre 90, i desprès d'unes apretades de molt cuidadu, ens van informar que aturaven la marxa. una caiguda multitudinaria per darrera, sumat a les caigudes aillades de sempre, agotaven les mes de 10 ambulacies disponibles, i per tant, la seguretat del participants, en aquells moments no estava assegurada. El resum van ser mes de 45 minuts parats, on logicament, tots els que ja anavem per aqui i alla, ens van reagrupar. L'organitació, un cop solucionat el problema, va donar via lliure a poder acabar la marxa en qualsevol dels dos recorreguts, i tot i el dubte inicial, ben aviat ens vam posar d'acord per acabar els 185 kms, aixpo si, sense presses, i a poder ser, amb tots els Fanatik's junts. Em va agradar el desenllaç, però tambè em va quedar clar que això de parar tant, no funciona, i es que les cames, desprès de cada mini parada per reagrupar, fotien un mal enorme!!!
La part negativa del dia, desp`res d'haver disfrutat moltissim de la ruta, que la veritat, no em vaig arrepentir gens d'haver decidit acabar els 185 kms, va ser en Xevi Lopez, que mentre estava dinant ja a Graus, ens van comunicar que havia caigut, amb resultat de clavicula trencada i alguna que una altre rascada. Per sort, va ser nomès un susto, i esperem retrovar-lo aviat.


Puertos de Ribagorza però, haurà set l'entrada a una setmana de sensacions contraposades, i es que fare, farem Traks del diable Non Stop PRO!!! desprès de 3 anys sense ser-hi, desprès de 4 Tracks de PRO a les meves cames ( la tercera suspesa per temporal ), i desprès de mil sensacions viscudes, Tracks, i Torello, em tornaran, i els tornare a veure. El Xip, el tinc molt clar, ràpid, alegre, per feina, però NO PATIR mes del necessàri. Objectiu acabar, revirure moments, alguna estona serà critica segur, però quan els 195 i mes de 5000m  positius acabin, el regust ha de ser un somriure, de fet, encarar l'ultim tram desde St.Boi i fins a Torellò, recordo que cada cop, ha estat un regal, nompes demano que no sigui diferent aquest cop.


POtser la setmana vinent, hi ha una bona crònica de Tracks, de fet, casi m'agradaria tenir mil detalls per explicar.
Avui, però, i amb mode Xip Tracks ja, agafo trastets i vaig a obrir el sobre;)
Per cert, estic esperant amb candeletes el Juliol, estarè present  a dues presentacions que em venen molt de gust.  El 6 de Juliol a la presentacio de BMC per el 2016, i el 14 i 15 del mateix mes, presentació Scott 2016, i es que, els que em coneixeu, sabeu que estic esperant joguines noves per asfalt.......aviat, AVIAT noticies!!!!!!!!


Totes les fotos que veieu avui, son resum de Puertos de Ribagorza, on esta clar que erem uns quants Fanatiks....mica en mica creiexem, i no tant sols amb numero, sinò que tambè amb coses mes importants, il-lusió i ganes, però ei, no en tinc prou, vull mes!!!!




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS