dimecres, 17 de juny del 2015

ARA TOCA ASSABORIR!!!!!

Vic- Platja d'Aro...FANATIK
Com vaig disfrutar de la Ruta a Platja d'Aro...

Una de les coses bones d'aquest esport, es que si en saps, et pot arribar a donar molt. Del que es tracta es de saber trobar la formula per fer-ho. Tinc una batalla interna que dura anys, i que el que busca, es precisament es això, correr i patir m'encanta, però s'ha de saber guadir sense fer-ho, i això es del que es tracta ara, assaborir hores i hores de bici de la manera que crec que ja toca, que no es cpa altre que compartint estones amb la gent que normalment no ho pots fer.
Aquesta entrada ve super al cas, perque per fi, podia fer una sortida amb 0 pressa, amb gent del club amb els que dificilment coincidia, i no serà la última. Torello, Vic, Platja d'Aro, va ser la tria del recorregut, però aquesta, nompes es la primera de moltes, pel cap em passen forces propostes, que sumades a les altres que ja les tinc confirmades, fan que em digui a mi mateix lo que posa a dalt de tot, Ara toca assaborir!
la ruta de dissabte va ser genial, cap dificultat de ruta, però que per molts, que era la primera ruta de bici tan llarga, va ser tota una experiència, que quan acabes, i veus les cares de tots, no et pot quedar mes que satisfacció de feina ben feta.

Els Bellmunts que no faltin!!!
Ara, al calendari, tot i que amb esdeveniments, el mes proper Les 3 Nacions a Puigcerdà, passa a ser amb objectius diferents. Tenim nocturnes, la MArxa Josep Jufre, El repte del Ter ( si, la Pedals de Foc  Non Stop no ha pugut ser, i em fa molta rabia ).....i altres opcions a nivell de Club, com l'Stage que farem a França a finals de Juliol principis d'Agost.....per cert, just desprès de dues setmanes que em venen molt de gust, i que son la presentació de la gama BMC 2016 a mitjans de Juliol, i tot seguit, la gama Scott 2016, als dos lloc hi serà Fanatik, i un servidor, i es que sobretot en l'aspecte carretera, em ve molt de gust veure les novetats. He començat a veure fotos "no oficials" de models 2016, i la veritat que prometen....si, no tinc remei, a dia d'avui, i tot just a mig 2015, ja estic nervios per la presentació dels models 2016!!! i sapiguessiu.....hi han plans de algunes coses mes, que per ara no puc avançar, però que em motiven força...mica en mica però!!!!!!
Que hi farem, sempre que pujo aqui dalt, Bellmunt, ho vull inmortalitzar:)
 Aquesta setmana tinc poc temps, o sigui que us dic bona nit, però recordeu que aviat hi han moltes moltes novetats, si us agrada BMC o Scott, estigueu al cas....
Jo per si de cas, començo a renovar alguna coseta de vestuari, que massa temps sense introduir novetats al meu voltant, no em motiva....que es?????? a veure si us agraden........
Oakley jawbreaker......:) bona setmana!!!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS