diumenge, 9 de març del 2014

TRANSMARESME 2014 ( PREVI )

Saturdays...dissabte la volta era inevitable no fer-la, GRÀCIES!
A qui li agrada el fred? perque a qui li agradi, aquest cap de setmana no haurà estat el seu....ho sento! a mi m'encanta!
Avui estic KO, però demà promet-ho una entrada resum de la meva TRANSMARESME 2014.....que be s'ho mereix...
El que si puc dir, es que tot i la carrega d'hores i intensitat que he sumat amb 2 dies, i que potser per afrontar una cursa com la Transmareme no era lo ideal, es que he disfrutat molt, gaudit de la bici el 90% de les hores que hi he passat a sobre ( el 10% restant l'explico demà:) )
Un dissabte de Saturday's amb carretera i companyia espectacular, i un diumenge que encara millorava lo  del dissabte, que ja era dificil........
Per cert, i com avanç del Resum, transmaresme amb sensacions força bones en general, era tot just el primer dia que apretava de veritat desde feia 2 mesos,  vaja, que la forma, si tot es fa com ha de fer-se ( es que aquest any sembla que m'estic descantillant amb el tema alimentació i no m'agrada!!!  ) millorarà i molt, i tot i això i amb identic recorregut que al 2013, m'han sortit 12 minuts menys de temps que l'any passat, 82kms, +2600m, amb 4:26min, a una mitja de 18,26 kms/h.....i l'any passat, ja hi havia el sostre força amunt, o sigui la lectura es positiva...sempre em costa arrencar la temporada.....i aquest any, no serà menys!!!!




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS