dilluns, 24 de març del 2014

TOT TE UNA RECOMPENSA......



No hi erem tots, però que macu oi?
Feina, feina i mes feina, entrenar ( o semblar que ho faig ), treballar,  temes personals, com els que tenim tots, i a mes, el projecte Fanatik Bike, que de feina......en porta i molta! però el títol, explica clar, el que penso ara, i que espero pensar mooolt temps....i es que per fi, aquest cap de setmana, podiem fer realitat, la imatge que mes ganes tenia, veure tots els que formem part d'aquest projecte que ha començat aquest any.... be tots no, en van faltar forces, però es que se complicat ser-hi tots sempre amb dies aixi....
El cap de setmana era complert, i en tots els aspectes....sort que no hi havia creueta al calendari, si, creuta de carreres....era l'unic cap de setmana lliure, i sort!!!!!!!
La recompensa queda  clara, veure la gent contenta, motivada, i amb ganes, es suficient per recompensar els moments d'estres......ara el que toca, es estar a tot arreu on poguem......jo com a minim, tinc l'agenda a tope..sense anar mes lluny, aquest cap de setmana a la Cmabrils Park costa daurada....184 kms de carrera ens toquen! i hi serem amb els company de la UCA, Roger i Martina,i tambè la Berta de Fanatik clar:)

La preparació per la Cambrils Park, la vam fer dissabte però, i es que junt amb en Jordi Alberch, Roger Grau, Jordi Esteller, Sergi Rierola, Agusti Navarro i servidor, vam desafiar el mal temps que feia de bon mati, per fer-nos una volta de 166 kms.......la veritat? doncs que es un plaer adonar-te, que hi ha companys amb com a minim, tantes ganes com jo, de fer bojeries així....i no ho dic per els kms no...ho dic per el ritme al que ho vam fer, i es que tot i pujar la Coll del bac i Coll de Condreu a tope...no ens vam arrugar, i vam agafar, un cop a St.Esteve d'en Bas, carretera direcció Sta Coloma de Farners, planera, a tope! però es que ni per tornar per Cladells desprès, en direcció a St.Hilari Sacalm, un portet de uns 16 kms de bon fer..... vam afluixar...de fet, va ser aqui, on vaig arribar a veure un 98% en pulsacions, i uns 270wats de mitja durant mes de 20 minuts.....casi res!! deu n'hi dó! i es que en Sergi Rierola, i en Roger.........estàn a Full!

Exel.lent grup el de dissabte, amb tots els aspectes!



Això si, un cop a dalt, i encara quedant-nos pujar Fins Plà  de les Arenes i Coll del Revell i Coll del Buc, vam afluixar ja un puntet el ritme, encara que mantenint un ritme altet.....i es que el nivell que hi havia , era per poder fer ritmes aixi......quin? doncs van acabar sortint 166 kms amb +2500 a casi 30 km/h de mitja, amb una parada de màxim 15 minuts.....M'agrada!!!!!


Roger I Jordi i darrera, Jordi, Sergi i Agusti....


Diumenge, i ja mes de relax, feiem amb l'Enric, una estirada de cames, amb una noticia important, vamb ser capaços de passar per Perafita sense parar-nos!!!!! reconec que em va costar pero:):):):)
Vaja, que tancava setmana de recuperació, fent-la de veritat, l'unic tema pendent, com sempre, es el descans de son......tema suspès de molt.....tinc un mes i mig per millorar amb aquest tema, i ho haig de fer....!!!!!! es importantissim descansar, i fer-ho be......Ara.......començo segon mes de especific.......tocarà apretar les dents de valent.....i començar a examinar dades de veritat, de fet, dijous em toca el segon test de l'any....em fan mal les cames nomès de pensar-hi....a veure que surt!!!





Ah!! i avui l'Enric, m'ha posat la mel els llavis....sense haver estrenat encara les Mavic Zxellium Ultimate del 2014, m'envia fotos en directe de les Northwave tope 2014 ( carretera )..... opineu vosaltres, però jo les he trobat espectaculars.....ufff això es un no parar!!!!!



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS