diumenge, 8 de desembre del 2013

ASSABORINT......


S'acaba un cap de setmana llarg.....val si, tampoc massa, i com que el temps permetia assabori-lo, quina millor opció que fer-ho? encara que no ho sembli, la desconexiño de la bici es força elevada, el que passa, es que aquests tres dies, cada dia ha donat temps d'assaborir una estona les dues rodes, divendres amb una volta ben suau i amb companyia agradablissima fins als Munts de Folgeroles, amb BTT per suposat, dissabte amb una volta, amb companys amb els que no solem mai coincidir tots alhora, i avui diumenge, un Bellmunt matiner amb molt de fred.
Estic en plè procès de lligar molts temes per el 2014, avui, i sense anar mes lluny, hem començat a configurar, amb el que serà la persona que porti el meu entrenament per el proper any, la primera part de la temporada. Si si, aquest any per posar un alicient als durs entrenos, he decidit ( desde fa temps ja ), donar un tomb a la manera de preparar la temporada, que em suposarà fer canvis, en el meu fer diari, però que tinc ganes de veure'n els resultats.....
Tossa de Mar......15 graus de mitja

A mes, estic/estem lligant els ´ltims detalls amb el grup/equip amb el que compratirem moltissmes estones el proper any,  en tinc moltes ganes la veritat. Tots aquests canvis a mes , porten algun canvi amb el material, vaja, que en uns dies, us presentare la BTT amb la que pedalare definitivament la temporada que be, Scott Scale 29.....tornant als meus origens, i això que la Spe, Ht 29, m'encanta, i puc assegurar que es una de les millors bicis, per geometria que mai he portat a sota el cul....però per la bona excusa es presenta, podre fer una de les coses que mes m'agraden, tenir dues "germanetes" dormint juntes, la de rodes primes, i la de rodes gruixudes,  i la de rodes primes. Pero.......l'Scale 29 acabada, ( muntatge molt corrent ) us l'ensenyo en unes setmanes.....

Dissabte, i despres de casi un mes sense tocar asfalt,  desde que vaig muntar la Foil, amb una bona colla de companys de la Vall del Ges, vam repetir una sortida que ja vam fer al 2012, i que escapant-nos del fred, ens feia pedalar vorejant la costa entre Tossa de mar i Sant Feliu de Guixols....impressionant el canvi de temperatura, com per rumiar-se, anar-hi sovint...que crec que serà que si....molts dies de pretemporada tinc clar que m'escapare cap allà a vora el mar.....
En total 95 kms, amb en Sergi Pingui, Sergi Rodriguez, Sepe, Isma, Charlie, Guillem, Albert, Ivan, Jordi Sanchez, Jordi Alberch...un company d'en Sepe, i jo mateix...




A estones a pals, amb en Croses per allà al mig,  sempre en toquen, ho porta a la sang el nanu,,,,,però moltes altres estones disfrutant molt del rodar de la bici de carretera, que al fer tants dies que no la tastava, em va fer agafar  moltes ganes de asfalt altre cop...ll'astima que per difrutar del bon temps falta molt:(:(:(:(



Bonissma gent
Foil's



Per cert, 6 FOils a la sortida, la d'en Croses no surt pero tambè hi era:) i encara falta la d'en Charlie....segur que no es la bici perfecte, però si que es veritat, que desprès de dos anys pedalant amb ella, tinc clar que es una bici que ben muntada, desborda agresivitat.....això si, anirà be, i canviant de tema ( fer el test al que m'han convidat el dia 5 de gener, de BMC en carretera ),  que provar altres coses, mai esta de mes:)
Apa, minireportatge Foil....i fins la setmana vinent!










MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS