dimarts, 17 de desembre del 2013

A TOPE!!!!!!!!!!1

Si!!!!! esta essent un final d'any molt, molt a tope, i no pas pedalant no, mes aviat feina de despatxos i xerrades.  Era inesperat acabar aixi l'any, però les circumstancies m'han dut aqui. La proposta de fa unes setmanes, m'ha fet correr, ens ha fet correr de fet,  perque el que podrem comunicar oficialment la setmana vienent, no ho he engegat tot sol, haguès set impossible, però avui, ja puc avançar que hi ha tots els fils lligats per poder començar una aventura nova, de la que en podrà formar part, tot aquell que en tingui ganes i motivació!
Amb aquest quadre Scott Scale 29 ( falta vestir ), pedalare 2014
Se que alguns teniu ganes de noticies, però espereu a la setmana que ve, que es tingui clar com enceterem aquest nou projecte, i llavors, hi hauràn tots els detalls, que les darreres setmanes, entre lo inesperat de la proposta, i desprès, començar a treballar per poder tenir cara i ulls a partir de Gener, ens ha dut a tenir ja avui, el disseny de la roba que lluirem l'any vienent, maco maco per cert, i tambè ja avui,  estar oficialment inscrits a la Fedaració Catalana de Ciclisme......amb tot el que suposa això, que es poder tenir licencies propies...Em doneu una setmana, per donar detalls del tot? Si!!



Una de les consequències dels canvis per el 2014, es que correre tot el que fagi, amb Scott, tant en BTT com amb carretera, FOil amb carretera, i Scale amb BTT. Enamorat de l'Specialized 29, la nostalgia d'Scott, era inevitable, i ara, s'han donat les circumstacies per poder tornar a anar amb una Scott Scale la propera temporada. Es la bici que mes vegades he tingut a casa, en concret, serà la quarta vegada que pedalo amb aquest model...i la veritat, m'agrada molt tornar-hi....la setmana que ve toca vestir-la, de moment esta com es veu al a foto....evidentment anirà amb Sram XX1, però la resta.....quan estigui muntada!

Gerard Capa, Sergi, Jordi Checa,,
Això si, tot i els viatges amunt  i avall, per tancar propostes 2014, els dos o tres dies de bici a la setmana no fallen. Dimencres dues hores d'Spinning, buff que dur es que fa tants dies que no en fas.....
Dissabte, i junt amb en Gerard Capa, Jordi Checa i Sergi Pingui, ens sortien 50 quilòmetres de BTT pel Lluçanes, descubrint per enèssima vegada, algun corriol, que em va fer disfrutar molt. TE que noto, exegeradament, es com el meu estat de forma actual, es molt i  molt trist, pujant de pulsacions fàcilment, i notant com el motor, o sigui les cames, van ben toves!

Tinc moltissimes ganes de deixar estar la feina de papers, i posar-me  a entrenar com cal. Nose anar amb bici sense marcar-me objectius, i encara que disfruto molt, els dies sense estress, el meu cap  em demana objectius....Al Gener, tocarà posar-s'hi seriosament..i llavors serà hora de començar a posar "X" al calendari.....de on assitire.....no grans reptes, però si disfrutant molt!




Mentre no arriba.....i quan a la tele veus el senyor del temps, dient que a la costa, la temperatura estarà rondant els 15 graus, em falten excusses per anar-hi, i si a mes, li comentes a algu que li agrada pedalar, i accepta la proposta d'anar-hi, en pots extreure un mati per carreteres molt tranquiles, i sense patir gens de fred.
Crec que molta pretemporada, voltare aprop del mar l'any que ve:):):) ja tindrem temps d'anar a buscar alçades!
 Per cert, els  que em coneixeu sabeu lo maniatic que soc.....i es que el fet de deixar enrrera l'etapa iBT, i començar una altre de nova,  em crea la necessitat començar a oblidar els colors que tant temps he portat, i que tant m'han fet sentir....fins i tot a mi s'em fa extrany veurem d'una altre manera, però toca canviar, i la millor manera, a falta de tenir les primeres equipacions 2014 d'hivern, ( espero que aviat ) es veient-me sense iBT a l'esquena...que mica en mica, serà un record del tot...i que jo, encara que hi hagi deixat de creure, tambè dic, que pel que m'ha arribat, el grup seguirà...o sigui, animo a tot aquell que si senti realment identificat amb la filosofia de formar-hi part, que contacti amb els responsables actuals.....i als que no, però que tinguin ganes d'algo nou, estiguin al cas, que potser, i nomès potser, els encaixarà  formar part d'algo que ara mateix no existeix, i que espero, que amb el temps, i sigui al nivell que sigui, hi pugui formar part tothom.


Amb aquesta imatge, de llibertat total, us desitjo bona setmana, i Bon Nadal....no, Això la setmana vinent!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS