dilluns, 17 de setembre del 2012

3 Dies, donen per molt! Flaca i BTT a Sta.Eulalia de Ruiprimer

Miki & Madu

A que fa bona pinta???
Tenir un dia de festa local, suposa tenir un dia mes de festa amb un cap de setmana normal, i clar, quan toca s'ha d'aprofitar...o sigui, començant el mini resum del cap de setmana, el millor es fer-ho amb aquest dilluns especial que hem aprofitat alguns fent Bici, ( per variar! ffff ) i es que amb en Miki i la Madu, pocs dels que hem tingut festa ( l'Arnau, per recuperar el cap de setmana, ha anat a fer tot sol una bona tunda avui ) hem fet esmorzaret a Perafita, mmm, quina vida!!
Clar, aixo nomès ha set avui, que tot i fer un dia gris, han sortit 2:40 min a bon ritme, del que ens agrada a alguns, rodatge...però rodatge de veritat, sense baixar de zona 2 en potencia, el que equivaldria a rodar entre el 75% i el 85% si mirem amb pulsacions :).
Ambient abans de sortir

Ahir, però, hi havia una de les tambè mitiques pedalades de la comarca d'Osona, a Sta.Eulalia de Riuprimer. Hi havia l'opció d'anar-hi en plan tranquil i  sense estrès, i aixi va sortir! allà, carai, sorpresa, força gent de la Vall del Ges, i IBT`s tambè! Charlie, Vidal, Maria, Berta,  Isaac.B, Isma, Torres, Carrasco , Tarrès etc..hi havia força gent a la sortida, i per davant, els que triaven el recorregut llarg, els hi quedaven 46 kms, al final però casi en van sortir 50, que no esta gens malament. Assitir a una pedalada no competitiva, i fer-ho desde darrera, te el seu punt divertit tambè. pots adonar-te que les hores i hores que passem alguna a sobre la bici, serveixen d'algo, i que tot i l'esforç i sacrifici que aixo suposa de vegades, acaba tinguent la seva recompensa, que es poder anar a ritmes baixos sense patir, quan els que pel que sigui no poden pedalar tant,  estan patint de valent, encara que tot sigui dit, cadascu al seu nivell, pateix a sobre la bici, i molt! encara que tambè es veritat, que el carai de patimet aquest, no sabem que te, que enganxa!
Maria!!

El recorregut en si, va estar prou divertit, molt pistero al principi, amb pendent constat que picava amunt, amb algun tram amb fortes rampes pel mig, que a mes d'un, el van fer suar de valent, vaja, que fins el km 10, on hi havia l'avituallament, casi casi es pot dir que era pujada constant, i el que arribava a l'avituallament, tenia ben guanyat el recuperar forces a base de galetes, meló, i Coca cola...a partir de llavors....continuava pujant! a part d'algun petit baixador, la resta era continuar sumat,  vaja que volien fer-se guanyar l'esmorzar a tots els inscrits, i sembla que ho van aconseguir!
Esmorzar sobre el km 24, amb molt de sol, i amb bon ambient. allà, i un cop esmorzats, els recurreguts es dividien en llarg i curt. Clar, la opció era llarga:) que desprès d'una baixada trencada i molt dereta, ens enfilava amb corriols força diverits i ciclables, que permetien veure tota la plana de Vic desde un punt de vista, que els de mes al nord, no solem veure, macu la veritat!
AH! esmorzar de Tranquis i TOT!!!!
Arribavem a l'últim avituallament, i ens quedaven 10 kms, en principi pocs, però a mes d'un se li van fer llargs, segur! ja qui quedava algun corriol trencat de pujada, no exessivament dur, però que algu segur que no va pensar igual! jeje.
Charlie...ballant? jejeje

La part bona, es que encara que al final quedessim mes de 10 kms, les galestes d'aquest últim avituallament estaven bonissimes, i sino que li demanin amb en Charli a l'Isma o a mi mateix! jeje, no vam arrasar mes perque ens feia mal de conciència!
A saber que mirava......

Els útlims quilòmetres, a part de llargs, van ser potser la part  mes divertida, no se si la curta va passar pel mateix lloc, però ens van regalar un parell de corriols molt molt divertits, dels que enganxen al BTT, poc tècnics, i ràpids, a sobre amb unes muntanyetes de puja baixa com si estiguessim a una muntanyeta russa ( no gaire gran, aixo si, jeje)

Charli i Isma!!!

Vaja, que van sortir 50 kms de BTT força divertits, amb duresa mitja, de fet aixo la marcava mes el ritme que s'imposès cadascù, que el recorregut en si, ja que era molt molt regualable, que aixo de vegades, es impossible que passi, ja sigui per grans pendents, o per zones molt tècniques, que ahir, no va ser el cas en cap dels dos casos.

Sembla que en general la gent va acabar força contenta, cosa que en te gran "culpa" l'organització, ja que desde el nostre punt de vista, va ser perfecte, tant en recorregut, com marcatge, i distribució dels punts d'avituallament, vaja, que si podem repetim l'any vinent!
Charlie, sempre riu el tio!!!!!
Per acabar, el mini resum ( sempre acaba essent super, s'ha de reconèixer, ffff!!! ), ja que ha sigut un resum a l'inversa,  ho fem comentant que dissabte, encetavem aquest cap de setmana llarg, fent 130 kms de carretera, amb en Miki, Eloi, Cucu, i Cristian....Coll de Bracons, Planes d'Hostoles ( esmorzaret ), i tornada per Osor i Sant Hilari Sacalm.

Miki!

La sortida va ser de les bones, inteció, arribat tocats a casa, i...objectiu aconseguit. No es tractava de sumar molts kms, de basi n'hi ha, i de sobres. Sino que l'objectiu era fer Intesitat, buscar límits, curts, però intensos, i el recorregut ho permetia, ja que tant Coll de Bracons, Com Osor, son ports que es deixen Pujar, Bracons per la part Osonenca clar:)
Eloi i Cucu

Ara, ja, a pensar en el Memorial Xavi Tondo, aquest any hi haurà mes gent, hi haurà control per Xip, però realment hi anem a disfrutar, passar un bon mati de Carretera, Besalù, llac de Banyoles, Capsacosta, i regal final, Vallter, recorregut genial, per on ell hi feia els seus entrenos de calitat.....que macu es passar per llocs aixi...sense dubte! a mes, crec que serem forces Independent`s, vaja, que tocarà disfrutar del dia! ho expliquem!

Erem Poquests dissabte, però amb el dia que va fer, i el recorregut que vam triar....GENIAL!