diumenge, 2 d’octubre del 2011

Per uns Relax a RUPIT, per altres....Tela al BICICIMS!

Sortida a Rupit....Ambient oi??
Doncs es podría resumir aixi el cap de setmana...uns el tenim pres de relax, despres del cap de setmana anterior tan intens, i altres, el tenien a tope, i es que el Bicicims...es un event per tenir molt en compte.
Els que vam decidir agafar el cap de setmana i el que queda d'any ja de relax, vam triar opcions diferents, la priemra era fer carretera amb una de les ultimes sortides de la Saturday's ( octubre serà l'últim mes ) en Xevi, Jota, Miki....i altres, Arnau, Guillem, Ernest, Cristian...en Cucu, i......en Charly! que despres d'uns mesos tornava a pedalar, ens vam acostar a Rupit, on es feia la 1a Pedalada popular de Rupit i Pruit, com la setmana pasada ja vama deixar per aqui penjat. Es tractava de 42 kms, que arrencaven puntualment a les 9 del mati. Genial l'ambient, participació exelent, i un cop feta la marxa, va quedar clar que organització, i voluntaris/ colaboradors,  tambe perfectes, be, diria inclús que el muntatge,  marcatge, elecciò de la ruta, punts d'avituallament, etç. van ser al 99% encertats.
Quina vista!!!!

La pedalava començava amb una mini volta a Rupit, per ja de seguida, començar a explorar camins i senders de les rodalies d'aquest poble tan maco que tenim a la comarca. Nomes començar, rampes considerables, imagino que m'es d'un va patir de valen aqui, encara que de seguida, ja començaven els corriols. macus per cert, que en alguns trams, recordaven a parts per on passen Tracks del Diable. Just abans del primer avituallament, i desprès d¡una baixada força trencada per les pedres, ens parem  un moment, perque atravessavem una zona que tot i tenir-la aprop, no haviem vist mai, on s'observava desde Salt de Sallent, fins el Santuari del Far. Res, parada tranquila a l'avituallament, i ens reagrupem uns quants....feia dies, que no ens recreavem tant als avituallaments, i la veritat, es que es un gustasso!! reprenem la marxa, i toca baixada, molta! vaja, tanta, que amb poc tros mes, haguessim baixat fins a Sau, ah! passem per sobre Salt de Sallent, però al reves de com estem acostumants a fer-ho, macu macu! desprès d'uns senders força divertits, que era evident que havien estat netejats per poder-hi passar ( quina feinada, es per valorar-ho de veritat ) encarem una pista, desconeguda per nosaltres, però que caldrà tenir en compte, ja que porta a un tram, que ja coneixiem, però que per variar, mai haviem parat, i que va ser el lloc triat per fer la parada d'esmorzar, però lo bo es un mirador, on es pot apreciar perfectament, la bellesa de Rupit desde un punt alçat, on val la pena, recrear la vista una bona estona, amb botifarra inclosa! potser 30 minuts allà parats, amb botifarra, coca....es que, quina vida dissabte!
Desprès d'esmorzar, ens tenien un de bona preparada, i desprès d'un petit ascens fàcil per pista, encara que amb força desnivell, venia un corriol de pujada, en el qual era un repte pujar....vam aconseguir-ho amb l'Arnau, fins on tècnicament es podia...en Guillem venia un pèl mes enrrera, es va rendir abans, i l'Ernest, un xic mes errera imagino que tambè! a partir d'aqui tot l'ascens fet, quedava disfrutar. Força enrrera, i imagino que disfrutatnt molt, venien en Charly, Serragrenyats, Berenguer, que per un dia el vam trobar a una pedalada, i molta gent, que es va apuntar a fer aquesta volta.
El tram fins a Rupit, va ser baixant pel famòs Pixanuvies, tram de Tracks al revès tambèm on m'hi vaig enganxar un parell de vegades, voltereta inclòsa!! jeje, però sense consequiencies....
Al arribar a Rupit, no ens vam entretenir gaire, en l'Ernest arribava de seguida, però en Guillem tenia ganes de Tornar fins a Torello amb bici, i si, ell i jo, bici, carretera i cap a buscar el trencant de Cabrera, on agafariem ja el Cami Ral direcció Torellò, l'Arnau...etç, preferien tornar amb cotxe, de fet ell al final ha fet Bicicims...o sigui que millor! els que vam tornar, kms Garmin 73....no esta malament, oi?
Amb tema a part, i el mes importatn del cap de setmana, es que avui tocava Bicicims, i a hores d'ara, poques noticies hi han, be alguna si, l'Arnau, s'hi ha apuntat al final, tot i dormir nomès 4 hores, i ha fet companyia amb en Pep i en Corral, que desconec com els hi ha anat, amb l'Eloi, si se sap, i es que seguint la seva tònica, ha trencat cable de canvi i ha hagut d'abandonar. En Pep crec que força be, per sota les 8 hores, i l'Arnau, que no estava en condicions d'apretar, 8 Hores. Els Primers a arribar, que tambè hi ha noticia, en Jordi Sanmarti, l'Andreu Illamola, i l'Albert Juvanteny, d'Starbike, que han posat un ritme altissim, i s'han plantat a Manlleu per sota les 7 hores....impressionant!!!
Demà comencem setmana.......i es presenta bona bona...arriba cuadre nou de Carretera....o sigui, tocarà anar a dormir tard,perque aquesta es muntarà amb moooolta delicadesa....de fet, com sempre jeje...noticies uns dies mes endavant!!!