diumenge, 27 de febrer del 2011

Pre Carnaval...i mes!

Encara que no tots estem ficats amb el tema Carnaval, a Torellò es viu molt aquesta data, i desde fa ja uns mesos, n'hi ha, que tenen doble feina, o sigui, pedalar, i fer Carroses. Pels que no heu vingut mai per aqui, prometo alguna foto, i algun video si hi ha temps, per transmetre la feina que porta estar ficats a dins de tot el tema Carnaval, veureu que val la pena venir algun cop a viure'l. Entre els que mes tripijocs han de fer, hi ha l'Arnau, que porta ja 3 o 4 setmanes que no sap d'on treure les hores per pedalar, pero que al final, les treu. La setmana que ve....ja costarà mes, segur! però es l'última!

Reagrupament, coronant la Trona
Un detall,Si, ja ho se! alguns poder han trobat a faltar algun Independent a la primera carrera de l'any "seria", la PowerBar d'Aguilar de Segarra, però per una cosa o altre, la majoria la vam descartar, de fet, aixo acaba d començar! a la resta hi serem.
 Els que no hi estem tan ficats amb el Carnaval, podem fer mes la nostra, i ahir, aprofitant el bo, va tornar a tocar Carretera a alguns, encara que repartits entre la Saturda's i l nostra petita grupeta,  altres BTT, Guilli, Ernest..... Jo no tenia gaire temps ( temes personals, jeje ), però els que van poder fer la volta que hi s'havia plantejat divendres, els hi ha sortir una volta guapa.
com que havien quedat a les 8:30, i a mi em tocaven 4 hores, i temps maxim les 12 per ser a casa, vaig sortir pel meu compte a les 8, i les vaig anar a atrapar, abans de començar a pujar la Trona ( Sant Hipolit de Voltregà ). Miki, Camps, Koki, Jota, Eloi, Jordi Salvans, Laura, Maria....i Cristian! deu n'hi do la colleta.
Vam pujar cremant polvora ja, s'havia de provar que les cames vagin agafant puntillo, i sembla que si..mica en mica.....a dalt es va fer reagrupament, sort! perque sortir junts, i no fer mes de 2 kms junts...no es bo!! jejeje

Com que sabia que no podria fer tota la volta, vaig aprofitar per tirar alguna foto abans de girar, alemnys aqui anavem junts! menys les "nenes" que s'havien quedat una mica enrrera.....
Els vaig acompanyar fins al cobert, que allà els tocava esmorzar algo, i arribant allà, vaig enfilar la tornada, que la vaig fer a bon ritme, baixant cap a Sant Quirze de Besora, i enfilant la C17 fins a Manlleu i Torello altre vegada. Total 4:05 mnuts. 107 kms, dia rodó. Lo bo d'això, es que van passant els dies de fred, mmmmm, m'agrada, encara que se que encara ens queda alguna setmana de patir, pero en aquest cas, enlloc de sumar, estem restant, queda poc hivern ja!


Abans de girar cua ( jo)
La setmana que entrem, ja comença a entrar una punt mes d'intensitat, i altre cop a acumular hores, a veure com les trobem...unes 5 hores de les que entraran al sac aquesta setmana, espero que siguin a la primera 2 "carrera" de l'any. Alguns, els que no farem carnaval, espero que anem a fer la Marató de les Gavarres, uns 75 kms, amb 2000 i pico de desnivell positiu, però d'aixó en faig 5 cèntims la setmana entrant, que s'ha de veure si el temps acompanya...
GASSSSSSSSSSS


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS