diumenge, 10 d’octubre del 2010

CUP CICUISTA

Ahir, i amb la sort que el temps encara va aguantar, una collad'aqui Torello, els del Cupsi, i Bi6, van organitazar una minicarrereta de carretera, que avui tenia la 2a part amb BTT ( tot i que amb aquest temps........). Vaja, que els hi vaig comentar amb l'Arnau en Miki, Campos...Vidal..etç.. i al final, i tot i que els hi feia mandra, ens vam presntar a les 8:30 a la sortida.
Erem 20, o mes, Alex, Cubi..Galvany, Bare....osti, forces, i amb ganes de pedalar!
A les 9 en punt sortiem, i el Tram de "carrera" era fer Torello, Manlleu, La Salut, Olot, Coll de Bracons, Sant Pere de Torello i Torello altre cop.
Qua divertida va ser la Sortida, al ser tants, i tots amb fila, era divertit veure-ho. El principi es va fer ràpid, i fins al principi de la Salut, erem una bona colla allà davant. Mica en mica es va anar despenjant gent, fins que al final ens vam quedar 6,Arnau, Xevi, Miki, Guillem Lopez, en Bare,i Jo, que la veritat, ens ho vam agafar a un ritme alt.

Amb una hora i poc, haviem coronat Coll de Condreu, crec que sense patir gaire, aixo si, en Lopez va voler apretar per fer una Sprint a Sac, i va aconseguir que ens esvaressim tots, però per variar, l'Arnau va aconseguir fer el 1r.
A la baixada, i degut a que estava moll, vam decidi fer un pacte de no agressio, i baixar amb calma. Per darrera, crec que els hi anavem traient minuts, però tambès es veritat, que potser no s'ho agafavem com nosaltres, que deu n'hi do.
Bracons....poc a dir d'aquest port no? l'encarem tots 6 amb precaució, però aviat ja es comencen a fer petites diferencies, com a molt van arribar als 2 minuts calculo, del primer a coronar, altre cop l'Arnau per variar...seguit d'en Miki, en Guillem Lopez, en Bare i jo, que la veritat, no em vaig trobar gaire fi en l'ascenciò, però que gràcies a fer un principi de descens ràpid, vaig poder contactar força aviat, i ja vam fer fins a meta, tots junts.
La pujada final, on hi havia meta, era la variant de Sant Pere de Torello, que ja sabem, que va picant amunt, i que segons el ritme, pot fer-te buidar del tot, cosa que va passar, jeje, en Guillem Lopez, altre cop va encendre la Metxa, jo em veia sense forces, però a l'hora de la veritat, i dnnt lo poc que em quedava, vaig poder deixar enrrera en Lopez, en Bare i en Xevi, que aqui al final, ja havien quedat buits del tot, la llàstima va ser no poder contactar amb aquests 100 metres, amb en Miki i l'Arnau, que van tenirun punt mes, però que per variar, el que va guanyar, va tornar a ser l'Arnau, el tio no deixa res!!!!!!!!!



Total, gran dissabte mati, i a veure quan repetim!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS