diumenge, 12 de juliol del 2015

ROSTIDES POWER

Aixi de be pintava la presentació de BMC a barcelona el dia 4 de Juliol

Els Bellmunt's no falten a l'estiu!!!
Diumenge, 12 de Juliol, i mirant la bonissima etapa del Tour, Crono per equips avui, m'encanta!!!
Si d'acord, porto dues setmanes de vacances, però es que els dies no donen per mes! si ens passem el dia fent cosetes, entre d'altres, moltes hores de bici o lo que l'envolta, es impossible buscar mes temps!
Les dues setmanes han donat per molt la veritat, i com va essent costum, que no ho amagarè, m'encanta!

POc a dir de l'exellent passiò per la bici d'aquest grup, FANATIK!
El Repte del Ter ja casi es història, i nompes fa una setmana! això si, per poc que pugui, al 2016 m'hi tornaràn a veure. Esplèndid ambient, recorregut molt agradable i "assequible", Sortir de Setcases, passar per Ripoll, Torello. Manlleu, Sau, Susqueda, Girona i acabar a l'Estartit desprès de 205 kms amb la BTT, et dona una sensació espectacularment agradable....un dia per disfrutar i patir lo just, que vaja si ho vaig fer, amb la Tina el total del recorregut, però podent compartir dia, ja fos al principi o al final, amb molts Fanatiks que amb prou feina havia vist aquest any, vaja, realment content.

Desprès del espectacular cap de Setmana del Repte, la semana començava amb moltes prespectives. Presentació gama 2016 de BMC que esperava amb candeletes. Vull discs amb carretera!!!!!
La cosa prometia, però  no va ser el que volia, o millor dit, el que jo volia no va aparèixer. La Gama BTT del 2016 es brutal, de la nova TeamElite 01 amb microsupensió  poc a dir desprès de tot el que s'ha vist ja amb  imatges, relament es espectacular, cablejat intern, eix passant de 12mm a darrera, i un quadres estilitzadissims....i el millor .... la 02, que amb tota la tecnologia de la TeamElite 01, menys la microsupensió, es posa com a una opció molt mes assequible en preu! em va agradar moltissim.....( la blava es un dels models 02, aqui sota en foto )

La Team Elite 01,,,,mmmm

la Team Elite 02...em mataràn els de BMC si saben que he publicat la foto, perque aquesta no 'ha vist encara!!!
Staff Fanatik a BMC
 Desprès de les BTT, va tocar la carretera, i la meva petita decepció ( estic segur que no acabarà aixi això ), i es que BMC, davant el tot el lio de la  UCI respecte als discs, han decidit a posicionar-se en terra de ningu, però amb l'escopeta  apunt. Perque ens entenguem, no presenten cap noventat amb discs de les seves bicis "pata negre", o sigui les SLR 01/02....i es queden a l'espera de l'evolució que hi hagi aquest final de temporada, que hi serà, i fent gala de la seva rapidesa de resposta en quan a fabricació de models nous, van dir literalmet quan els hi vaig preguntar sobre el tema " BMC estarà a punto cuando llegue el  momento, no tengas dudas"......carai, doncs mut i a la gabia!!!
Això si, jo no vull esperar mes, i sabent que Scott si te a l'agenda els discs per l'Addict, crec que triare aquest cami ( la setmana que ve, dies 22/23 de Juliol estarem amb Fanatik  a Saragossa a la presentació de la Gama 2016 de Scott ), desprès de casi tres anys amb la Foil, que la veritat, cada dia m'agrada mes, HO PROMETO!!!! potser ha arribat l'hora del canvi...i tot i que m'encanta la FOIL nova,  relament es maca, triarem una bici mes "convencional"...però ei.....passant per les meves mans abans!!!!

Desprès de la presentació de BMC, la setmana ha estat prou distreta, amb un dimarts amb sortida per Coll de Bracons i Coll de Condreu a temperatures aproximades als 40 graus, vaja, d'aqui ve lo de les rostides.......però pensant sempre que dissabte tocava una cita que em fa molta gràcia cada any, Especial Saturday's a Montserrat....
No em va defraudar, i com de costum, l'arribada a casa va ser brutal, o sigui, CUIT i ROSTIT!!!!!
Albert, Sergi, Pingui, Imma, Jaume, Charly i jo mateix erem els Fanatik's a encendre el ciri.... i ho vam fer.


A l'estil no li puc demanar mes...no en tindre mai !!!

Els 200 kms però, ala tarda sempre passen factura. i no em demaneu perque, pero estava KO total....es ben be que som un debiluchus!!  els Pro`s s'en foten cada dia de 200 kms casi....i no arriben pas aixi no....en fi, vaig disfrutar com un enanitu...fins i tot, la tornada, desde Manresa i fins a Sta.Eulalia de Riuprimer,  que la vam fer l'albert i jo sols, la vaig gaudir....es un tram en pujada constant, d'uns casi 30 kms, i que sense regular et pot deixar KO.....però no va ser el cas....m'encanta!!!



Jo no, però la Foil reconec que si en te, cada dia m'agrada mes!

Ara ja toca pensar amb la setmana que ve, que estarem a les 4h de resitencia de Parets del Vallès, a disfrutar ehhh!!! i tambè comencem a comptar dies que ens falten per l'Stage de França que farem a finals de mes...hi han Ganes!!


Apart de totes aquestes historietes, ara estem en ple procès de busqueda i captura de "xuxes"....una de les que tenia mes ganes era el de les Jawbreaker noves...Oakely....ja son a casa!!! mireu a sota...Xules no?
I tambè, a Fanatik ja hi han les primeres Fox 2016..a veure que en penseu d'aquests colors Taronjes.....


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS