dimecres, 11 de març del 2015

AMER-St.MARTi ( TERRA DE VOLCANS) Això Comença fort....

1r Full Classificacions Amer
Que a les que van penjar faltava gent,entre ells Jo:)
Dimecres, acabo d'arribar d'una "tunda" considerable ara mateix...( amb 64 kms, +1800m de desnivell ) estic assentat davant l'ordinador, i em noto el cor com batega a tope...Vaja, estic en ple procès de cremar Calories tot i que estigui assentat amb un sofà... això si, la canya, que porto a sobre avui, no era tan fàcil com assentar-se....i cremar, per cremar, per que passi això, s'ha d'apretar abans;)
Introducció directe, Si..i es que tot i ser un dia que tocava esprèmer el cos, crec que encara tinc secueles de tot l'esforç de diumenge....no he tingut bones sensacions, i es que tot i amb algun any ja d'experieència descobrint el meu cos, continuo sense controlar multitud de coses del mateix. Que hi farem..el cos no son matemàtiques, està clar...

Però al tema, i sense explaiar-me gaire:).  si, impossible casi;) ...... 7 Fanatik's ens presentavem a Amer, ( Albert, Pingui, Paco, Imma, Francesc, Tina i un servidor ) faltava en Jordi, que el pobre el tenim lesionat per culpa de una injusta caiguda ( aviat torna!!!! )....A part de nosaltres, hi havia multitud de coneguts, entre ells moltissims UCA's ( Unio Ciclista Aiguafreda )..Amb en Roger Grau al capdavant.

Dissabte, però...vam estirar cametes 
Era la primera de l'any, ganes a dojo, i tambè icògnites a dojo...tothom amb ganes de molt, molt gas. D'entrada, i nomès pujar la primera dificultat del dia, Amer-St.Hilari per Osor, acabant al plà de les Arenes, la mitja era de mes de 30 km/h... i tot i això, el grup que aconseguia aguntar aquest ritme, era de uns 50/60...deu n'hi do el nivell de la gent...jo hi vaig pujar relativament be, en algun punt si que em va tocar apretar les dents molt fort, però fent una mica la goma, aconseguia aguantar el grup de davant fins al descens de Collsasplanes, amb la bona vista desprès de baixar-lo, de tenir l'Albert al costat de seguida.

Puja com un tiro, i quan millori baixant, serà impossible seguir-lo...
A partir d'aqui...venia tot el passeig per la Plana...superant el petit tram de Pujada de Romagats, abans de St.Julià de Vilatorta. Vaig disfrutar com feia temps que no ho feia, i es que tot i que el ritme passant per Roda, Manlleu i Torellò va ser alt, la motivaciò pel fet de ser la primera de l'any i passar per casa, ajudava a no regular massa i apuntar-se al que calguès, vaja, res d'amagar-se al mig del minipilot que hi havia format....tot i ensumar-me, que em faltava molta xispa per l'arriada bestial que hi hauria a algun punt de la pròmia dificultat, o sigui, Coll de Bracons, Com aixi va ser.

Lo millor de la Bici, les estones de relax! Aqui dissabte desprès d'esmorzar
A Perafita...
I....no, No vaig aguantar, l'arriada va ser a les Cases, quedaven 3 kms per el minidescans que hi ha abans de començar lo fort, i alal ja perdia uns metres que  no hauria de perdre mai....o sigui, vaig fer un Reset ràpid, i vaig dir, ok, apretem, però amb cap a partir d'ara. El que vull dir, es que quan aguantes el grupet, pots arribar a anar sobrepassat una estona, però si ja ni aixi aguantes, millor afluixar un punt i pujar a rtime, al teu ritme...perdràs sempre molt menys temps, i a mes no desgastaràs tant.
L'Albert mentre, que venia per darrera, m'adelantava casi casi com llamp, amb un ritmet guapo, que el permetria coronar Coll de Bracons amb aproximadament 1 min abans que jo...Per cert, no val descuidar-se del megaavituallament que en Sergi, Lluis, David, Tarrès i la Clara, ens havien muntat abans de Coronar....i es que això no te preu, impossible de descriure unes ganes tan grans com les de la gent que formem Fanàtik Bike...Genial...!

Descens de Bracons, a Muerte!! de fet, crec que vaig marcar el meu millor temps de descens baixant...i es que sino hi ha gas pujant, s'ha d'apretar baixant!!!
Desprès de Coll de Bracons, teniem casi la feina feta, CASI!!! quedava pujar a St.Marti Sacalm...9 kms al 7% aprox...hi arribava amb respecte, i amb un grupet de unes 12 unitats ( L'Albert inclòs ), i a uns 3/4 minuts del primer, de fet, a les rectes llargues els visualitzavem, però com es normal, al trams plans i mes sabent el que venia, ningu fa res per apretar...NORMAL!

Team Avituallament Fanatik....genial!!!

Començem Port...Albert surt com un tiro....jo sabent que havia de tenir gasolina ( dues barretes menjades, i 3 gels, l'ultima just abans de pujar ultim port ) decideixo pujar al meu ritme, no entre amb guerres, i pujo mirant el garmin e intentat mantenir potència sobre els 250/260watts ( molt baixa per cert ). Em quedo casi ultim del grupet, nomès dos es queden darrera meu, on un d'ells anava grogui total...encara que desprès em va donar una bona sorpresa....sisi, i es que sobre el km 4 de pujada i a falta de 5, i quan ja començava a avançar els que s'havien passat a l'entrada al Coll,  el tio que anava apajarat em passa com un misil.....al-lucino... i li comento a un nanu que en aquell moment estava amb mi..." aquest tio ha passat molt ràpid no? "...i em diu " si si, descarat ".......al cap de dos revolts, i quan ell creia que no el veia ningu momentàneament, el pillem enganxat a una moto ( imagino que amic seu ).....QUE TRIST!!!! li fotem un crit, i el tio es desenganxa, però continua pujant, cuit clar, i evidentment l'altrapo....li comento lo trist que es fer això i el tio em diu "es que tinc rampes"....QUE BONA!!! jajaja, doncs para!!! si tens rampes no???? total, lo nunca visto!!!!


Albert Rifa....aqui debutava, i ...Espectacular Nivell





JO continuo a lo meu....i tan sols mantenint ritme, a falta de 2 kms, veig que l'albert es allà davant....el pobre ha acabat la gasolina...sense fer res especial l'altrapo fàcil a falta de 500 metres...i ja la cosa dona per poc mes...final, amb 4:37 min. posició 18 crec.....a un rtime de 30,07 km/h...ens els 140kms i 2800m..  ( a la Classificacio Oficial s'han descuidat alguns temps, entre ells jo, per això he penajt iamtge PDF amb llista modificada a la foto de dalt de tot )

La Tina tambè debutava..i mes que exelent....
   L'albert entra a res, 10 segons....i a partir de llavors, ja, lo millor de tot, veure i felicitar a tots els que ja han Arribat, Roger 6è, Arnau 2on, Corsas 9è...etc......nivellàs vaja......Amb la Marta, que està esperant en Paco a dalt, xerrem una estona mes...i al començar a agafar fred, decidim tirar avall ja ( al acabar amb alt, s'ha de tornar a la sortida descendint el port...)  Mentre baixem anem veient a tots els que van acabant, i amb la bona noticia de que TOTS,  tots, acabaran la marxa! Contentissim vaja......
No em vull explaiar mes, el resum el faig amb poques lines......sensacions personals normals...la temporada acabava de començar i es llarga, potser es bo començar amb una mica menys de gas....POTSER tan sols, ja es veurà...espero millorar, per això intentare fer les coses tan be com pugui, i sobretot, amb cap, que la intenció es arribar a la Pedals de Foc Non Stop, amb gas, i no pas cremat...a veure...
I com no, felicito a tots els Fanatik que debutavem en cursa aquest any, perque vam acabar tots, però en especial a la Tina i Albert, 2 nous pràcticament amb això, i que van tenir un Exelent descarat... desde el meu punt de vista, està clar:)......
Ara, toca Seguir sumant, intentant gestionar be els entrenaments o sortides vaja....que a mes, mirant el calendari, a part de fer una mica de respecte, venen moltes ganes de estar a totes les propostes que tenim per davant...la mes propera??? Ports del Maresme aquest diumenge....i tot just estarem a mitjans de mes...sort, perque l'altre meitat de mes pinta genial.. ho anem parlant no????? BONA SETMANA!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS