dilluns, 26 de gener del 2015

ACABEM DE COMENÇAR I....

Dies aixi, son els que fan gran aquest esport

Aquesta setmana tornem a la normalitat, torno vaja. i es que la falta d'hores torna a ser habitual a la meva agenda, però com que no vull atavalr ningui amb les meves histories repetitives, deixo el meu minidiari del que ha estat una setmana que tot i ser la que tot just tanca el primer mes de l'Any, deu n'hi do el ritme:)
Aixo es el que vam fer dissabte dia 24 de Gener..
Estic el ple procès de no seguir plan especific en quan a antrenament, aquest any es autodidacte total, i això es el que he fet al llarg de la setmana al gimnàs, pedalar per entrenar, i per millorar la forma, això si que es objectiu, però intentant no atavalar-me amb plannings establerts, aquest any no. Fent això, i rematant els caps de setmana, crec que no anire lluny del que altres anys, he aconseguit, a mes,  passant-m'ho mes be del que acostumava  a fer, i es que com aquell que no vol la cosa, ens esta sortint un Gener esplèndid, tant que estem a punt de tancar i no he passat fred!!!

I diumenge una mica de BTT!!!!!!!
La guindeta de la setmana la posavem el dissabte amb una sortida que arribavem a ser ....MOLTS!!!! Albert Rifa, Sergi Pingui, Sergui Rodriguez, Pep Tarrès, Paco Gonzalo, Tina Castanyer, Jordi Pages, David Llorenç i Francesc Vidal...i servidor....10!!!!!!!! Tren fins la Garriga ( ultim cop ja ) i tornada per la banda Nord, pujant com a unic Coll, el Coll de Revell, en total van sortir 129 kmsi mes de +1600m....que per cert, desde ja , les rutes que fem els Fanatik's, programades, aniran amb perfil inclòs.....com el que vam fer aquest dissabte:)....Per cert, les sensacions bones, encara que crec, que haig d'aconseguir treurem 2 kgs de sobre...i descansar una mica mes......però moc fàcilment mes de 200 watts de mitja durant 4 hores....en plena base, no esta malament. i en Pujada, fàcil 260 watts sostinguts durant 45 minuts...a veure d'aqui uns mesos com va.


Fent invents......per la temporada 2015 personalitzacio Sabates i Casc per carretera


A part de pedalar, que sigui dit, diumenge ho vam rematar amb la Tina fent una sortida de BTT una mica accidentada, on el vent no va ajudar gaire, he tingut temps de deixar anar la imaginació. M'adono tot sovint, que la passivitat no va amb mi, i es quelcom innat, una setmana seguida sense revulsius al meu entorn ciclista, i els meus mecanismes interns es posen a rumiar on hi ha la innovació, unes vegades amb mes encert que altres, però sempre rumiant. Aquesta setmana, ha sortit aixi, personalització de sabates i casc de carretera, que no em desagrada gens...això si, hauràn d'esperar per sortir al carrer a que fagi mes bon temps:)

Ara toca encetar setmana mes calmada, encarada a lligar objectius personals i del Team Fanàtik per aquest 2015, el mes proper aquest divendres mateix, on amb iniciativa d'en Pingui ( Sergi ), farem una MasterClass d'Spinning Indoor FANATIK....crec que riurem força!!!
Apali, vaig a inscriurem a algunes marxes  ara, que la llista es llarga, Amer-ST.Marti, Ports del Mareseme, Gavarres Extrem BTT, Noguera Bike Race, Cambrils Park, Puertos de Ribagorza.....tot aixo tenint en compte les que ja estic inscrit.....ai mare!!!!! BONA NIT!!!

FAREM MASTERCLASS SPINNING!!!!! FANATIK!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS