diumenge, 20 de juliol del 2014

4 Hores Parets del Valles i...VIVINT PETITS GRANS MOMENTS

Tqnaquem una altre setmana...i de quina manera! 12 Hores totals a Sobre la o les bicicletes, que han donat per molt, moltissim.....tant, que la veritat, tocaria escriure una super parrafada, i tinc els dits, per no fer gaires invents desde ahir al vespre.....
Com va essent habitual al Juliol ja, dimecres poc mes i la sortideta que em proposo fer cada setmana amb una bona colla de Fanatik`s, hem de donar-la per abortada....però com que son valents ( mes que jo que haguès marxat a casa:):) ) vam decidir tot i ploure, pujar amunt....i la recompensa, un cop a dalt, va ser la d'aqui sota....que encara que xops...el Cim de Bellmunt ens va deixar veure el sol:)
Bellmut Fanatik's

Dijous, i mes de Relax, i tornava a fer una escapada, amb un toc especial..i es que Bellmunt, sempre es Bellmunt:) o no?

Sopret Nocturn Mi-Nardi
Això si, l'estress controlat venia el cap de setmana, i es que amb 24 hores,  he agafat 3 cops la bici...primer a la Nocturna que el Mi-nardi Team va organitzar pel divendres nit, que per res del mon em volia perdre una nocturna que ja va essent tipica de cada Juliol..on la veritat, vaig disfrutar moltissim, camins aprop de casa, i desconeguts....no deixen de sorprendrem aquesta colla....A sobre, tot i correr al dia seguent una cursa, hi va haver el tram de pujada desde Cabrera i fins a Can
Quines ganes de relax i coca tenia!
Pigallem, que el fogonasso va ser molt molt considerable.....i per si fos poc, la tornada, de baixada cap a casa, igual o pitjor, sort que era baixada!!! sembla que a la Vall del Ges, estiguem amb la metxa sempre apunt....total, a les 2 de la nit  casi, em posava al llit, i m'havia promès llevar-me a les 9 del dia seguent, dissabte, per anar a fer una tall de coca a Perafita, tot sol, perque trobava a faltar una volta amb tranquilitat total, i esmorzar sense pressa....Vaig pujar per la Trona..i tornar pel collet...i.......a mig mati tornava a ser a casa, que em permetia ( ja tenia aquesta idea al cap ) una dutxa, agafar moto, i anar  a Fanàtik a lligar els últims caps per la cursa de la tarda.....4 Hores de Resistència de Parets del Vallès...un luxe de mati!






Dit

O sigui, a les 4 de la tarda, i quan feia menys de 24 hores que havia començat la Nocturna, sortiem 4 equips de Fanàtik Bike direcció Parets del Valles, en el meu cas, fent equip amb en Jordi Alberch i en Roger Grau....poc a afegir.......uns companys de luxe...que a mes, em van permetre, junt amb ells, sumar un trofeu a la petitissima llista dels que tinc...i es que vam aconseguir fer 2ons ,  en un circuit divertidissim i al seu punt just de dificultat tècnica, ràpid, i relativament dur, no exigent amb exès vaja ( sort, perque amb la kk de gas que tinc.....) , en Roger, a la seva linea, portava la iniciativa, i jo i en Jordi feiem el que podiem, que no va ser poc....de fet, per mi, les 4 Hores han tingut consequències, i es que deuria tenir mal dia, perque vaig caure dos cops...i no pas caigudetes....per això lo dels dits del pricnipi...i es que en una caiguda un, i amb la segona l'altre, vaig deixar els dos dits pulgars, KO totals. Buffffffff.
Això si, a part de la meva mal sort, les 4 Hores van donar per molt, el mes important, saber que hi ha una colla de gent maquissima que forma part de Fanatik Bike, amb moltissimes ganes, i que tot just ara estan descobrint aquest apssionant mòn de la Bicicleta...vaja que hi ha molt molt cami a recorrer....
Podi de les 4 Hores de Parets del Valles


AHHH i no us perdeu el video que ha sortit de la cursa d'ahir:) volum a tope i gas!!! recordeu, Setmana que ve Scott 2015:

VIDEO:


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS