dilluns, 9 de setembre del 2013

QUE NO PARI

NOCTURNA


Desprès de la tempesta, ve la calma oi? esperem que si, perque la veritat, no n'hi ha per exagerar-ho......però per fer canvis de xip, es necessari començar, i això es el que ha tocat el cap de setmana.
Ha estat un cap de setmana extrany, ja que la pluja no deixava fer gaires plans...això si, la nocturna que en Toni Nardi del Mi-nardi team IBT ( aixi s'han acabat batejant ) ens va prometre organitzar una nocturna, perque desprès de les plujes que sempre ens enganxen quan s'ha pensat algo, ja tocava.
La veritat es que va ser mooolt divertit, i al final ens vam ajuntar uns 15 o 16.....deu n'hi do tenint el compte el dia que era:) ...el que em va agradar mes però, va esser adonar-me que a menys de 5 kms de casa, hi han mil camins per descobrir...bufff tanta carretera no es bona! jeje, deixo les fotos que vaig poder tirar.....si, mala calitat:(:(:(  però ja se sap.......que complicat es!


Dissabte, --- havent anat tard a dormir, ja que les ganes que tenien alguns d'anar a fer la cervesa al arribar a Torelló al arribar de la nocturna......a les 2 de la nit ens ficavem al llit!---- no venia de gust matinar, i mensy veient el temps, o sigui que al obrir els ulls, l'unic que em va venir al cap, va ser...a veure, una volta de unes 3 hores, però que em porti a Perafita , que venia molt de gust fer un cafe calent i un bon tall de coca de xocolata...( es posa sempre molt be )...però mentre pensava....wassap d'en Comelles que tambè va a anar tard a dormir....i em diu, estas despert ja? i jo mmm si......em demana, fem volta de tranquis? va si.....i a les 10 del mati sortiem direcció Collsuspina.....el nuvols a la banda del Lluçanes eren massa negres, o sigui, em quedava sense coca....però la volta prometia......si, en passat perque al arribar a Collsupina diluviava...ufff, tocava girar, i buscar-nos la vida per tornar, esquivant la ppluja com es pogues, cosa que vam aconseguir anant direcció a Taradell, i tornant de nou cap a Torelló. Vaja, poca cosa, al final van sortir 85 kms, però veient el temps que feia, no va estar malament....



I per acabar el fins, i ja donant-lo per perdut, diuemnge em vaig prometre  que no passava menjar-se el tall de coca, i agafant el Collet de sant Agusti....on per cert, a Sant Quirrzw, vaig aprofitar i vaig anar a veure els que corrient l'Osona Limits, i de pas si veia els Independents que corrien, millor......nomès vaig poder veure l'Ivan Garcia, que la veritat es que feina molt bona cara...en Jordi Franquesa, s'em va escapar...anava massa ràpid!!!
per el que sembla, els hi anava prou be, o sigui, vaig seguir el meu cami, i passant per la Costa del Gats, carretera tranquilissima per cert, vaig acabar arribant a Perafita........mega cafe amb llet, i coca....
Genial....!!! la veritat! lo bo va ser trobar en Tarres i en Prat que havien fet el mateix.....i aprofitant, ja vaig tornar amb ells fins a Torelló.....
Vaja, que al final, lo que deia al principi, cap de setmana de relax casi que forçat.......esperant caps de setmana mes intensos....i casi descartant l'Etape de Tour, perque la logistica es casi impossible de llligar....la llastima es que en tenia moltes ganes, o vaja en tinc, i l'estat de forma ara mateix crec que es bo ( d'aqui un mes no ho serà tant :(:(:(  ) però aquest tipus de carrea, sempre son complicades de poder lligar.....sortir de Barcelona, i acabar a Andorra...........Sort que hi ha la TOndo el dia 21...que aquesta si serà la ultima de carretera de l'any..





De moment, dimecres tocarà començar le temporada de pedalades d'Osona, a Folgueroles, que a apart de ser divertides, serviràn per fer una mica de BTT i si alguna estona hi han ganes, fer petites apretades,  que aniràn be tambè, per la carrera objectiu de final de temporada, la Montseny 360........a mes, la idea es la de sempre, assisitir-hi soritint desde Torelló.....i dissabte, si finalment descarto l'Etape de Tour, tocar` buscar alternativa per fer sortida llarga de debó, perque a part que serà un bon entreno, s'ha d'aprofiar els pocs dies de bon temps que queden.
Per cert, a Folgeuroles tocarà estreno de BTT 2014...la setmana vinent, de ben segur explico sensacions..i es que pel 2014 ( cada dia es corre mes amb aixó del material ) anire, quan toqui BTT, amb alumini! promès.......la setmana vinent sensacions de tornada a l'alumini..

ELLS DOS, IVAN I JORDI, VAN ESTAR A l'OSONA LIMITS ( nomès vaig poder veure l'Ivan però ) en Jordi a l'Arribada


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS