diumenge, 6 de març del 2011

Dia Complert! Marato de les Gavarres al sac, demà mes...!! jeje

Estic força cansat a aquestes hores, però havent passat Carnaval els que hi han anat, i havent corregut a Quart, els que no hi van anar, Vidal, Campos, Ernest, i Jo ( Cristian )valia la pena deixar l'introducció del que ha passat avui a la Marató de les Gavarres.
Ha sigut una carrera dura dura, pel recorregut i pel fang, i tambè pel constat puja baixa. A veure si demà en faig quatre cèntims. Però el que esta clar es que el dia ha set genial! he vist molta gent que feia temps que no veia! Dani, Ada, Jaume, Santi, Jordi, Noe no!!! be i algu mes que m'en descuido fijo!
Lo promès, demà fotos, i si esta publicada, la classificaciò!

2 comentaris:

Xavi ha dit...

Ostres christian a la sortida et vaig veure de lluny! I a l'arribada ja devies ser fora jajaja... Mare meva quin fangueix. Ara que el recorregut va ser molt guapo, tot i que se'm va fer llarg. A l'Ada, en Santi, en Francesc i en Ru si que els vaig veure, a veure si algun altre dia coincidim. Espero la crònica, jo suposo que també faré quatre ratlles, s'ho val!

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

I no vas dir res! hagues estat be parlar encara que fos un minut xavi!! aquest any segur que coincidim, que la ideia es pedalar moltes cosetes de les que es fagin per Catalunya :)

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS